Trust Optical muis Ja/Nee

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• boomsma
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik ben op zek naar een optical muis en zag in de winkel een Trust liggen.
Met programmeerbare knoppen voor fl. 49,-

Is deze muis wat of kan ik beter voor een duurdere gaan ??

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:51
niet kopen!, Trust = :r :(

Beter een Microsoft Intellimouse optical vanaf f47,- ( :? kan iemand deze prijs verifieren?)

Nog een keer Microsoft Intellimouse with Intelli-eye vanaf f55,-

Logitech Pilot WheelMouse Optical vanaf f57,-

enzovoort.

Ik zou persoonlijk voor de Logitech Mouseman Optical gaan, maarja die is weer f89,- dan :(

Verwijderd

neuh, Intelli! Betere software en meer knoppies..maar het ligt eraan welke goed in je hand ligt, das bij iedereen anders....
eerst gewoon in de winkel voelen en dan weet je het...

Verwijderd

Don't trust Trust.

Koop liever een MS Optical mouse ( Ik heb er alweer een tijdje geleden f 55,-- voor betaald bij Informatique) of nog liever een Logitech van plm f 89,--

Koop in ieder geval geen Trust ( of je bloeddruk moet wat aan de lage kant zijn :) )

• wolffman
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-07 10:35

wolffman

....

ik heb een intelly mouse explorer hij is wel duur maar ik zou niets anders meer kunnen gebruiken. hij heeft 5 muisknoppen waarvan ik er 2(de duimknoppen) gebruik voor dubbelklik en sluiten, dat is heel makkelijk en in tegenstelling tot mijn oude logitech wheelmouse scrolt ie ook heel goed. ik denk niet dat hel veel uitmaakt met een vergelijkbare van logitech die zijn ook heel goed, en wat platter als je dat fijn vindt. mij maakt het niet uit.
dat het een optische is is wel heel belangrijk enne een trust......... niet doen

Life is pleasant. Death is peaceful. It's the transition that's troublesome.

Verwijderd

Thrust == }:O == |:( == :( == :'( == :r == ;(

Go Intelli, veel knoppen >:) , fijn voor gaming!!

• Crazyhorse
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08 12:30
Nee

Koop geen Trust!

Verwijderd

Nee

koop geen trust
koop geen m$

koop logitech *D

• _Menno_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 22:45
Logitech bevalt mij prima.

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

idd Logitech muizen zijn een stuk beter dan die Trust zooi ;)

• Gir
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Gir

I need waffles

Logitech Optical Ifeel Mouseman Pro Here!

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
jongens een beetje rustig aan met trust, ze hebben best leuke dingetjes voor weinig geld.

ok de kwaliteit is niet altijd top, maar daar is de prijs ook niet naar.

En om gelijk te zeggen dat alle trust producten :r zijn vind ik een beetje overdreven.

maar ja, das mijn mening...

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07-08 23:39

Kirpeknots

Wazzup!

:r :r :r :r :r :r :r TRUST :r :r :r :r :r :r :r

Volgens mij is trust echt een Tweakers merk. Net zoals.... Target of zo. ;)

Verwijderd

Trust is niet eens een merk, is een verzamelingmerk van allerlei rotzooi, net zoiets als Target

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 16:31
target is niks mis mee hoor, erg goede spullen in verhouding tot trust.

ze hebben alleen geen website, en trust wel.

• Wierdo_NL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-08 19:03
(jarig!)
Het enige wat leuk was van trust, was hun speaker-setjes..
Maar voor de rest..

Nouja, laat maar.

There is a fine line between hobby and mentaldisorder

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
djee, wordt dit nou een "kots op trust" topic ofzo?

Trust heeft een goede prijs/kwaliteitverhouding, je moet er niet te veel van verwachten, daarom zijn ze ook goedkoop.

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:51
Op dinsdag 26 juni 2001 00:51 schreef lester het volgende:
Trust heeft een goede prijs/kwaliteitverhouding, je moet er niet te veel van verwachten, daarom zijn ze ook goedkoop.
Nou als je zo'n Trust muis kan kopen voor 49,- of een MS Intelli voor 47,- , dan zou ik het wel weten hoor!

• lockheart
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

lockheart

Dutch Open LaserQuest champion

Op dinsdag 26 juni 2001 00:51 schreef lester het volgende:
djee, wordt dit nou een "kots op trust" topic ofzo?

mmm ik heb nog nooir 1 produkt van trust gezien dat wel goed was zelfs voor de prijs
trust is gewoon een bagger merk

trust -> triest :r

ga inderdaad voor een microsoft of logitech mouse

• boomsma
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Bedankt ik ben nu genoeg geinformeerd om GEEN trust te kopen, ik denk dat ik maar voor de MS ga. :)

Verwijderd

Ik heb er laatst 1 gekocht. Niet voor mijn PC :) maar om er een soort vloerscanner van te maken als navigatiesysteem voor een robotje. Voor 49,- is ie prima te slopen.

Ik heb 'm natuurlijk wel ff geprobeerd op mijn PC. Deed 't opzich wel prima! Werkte op mijn buro, bed, broekspijp, boek, stoel, gewoon of ondersteboven. Dik in orde ding hoor maar niet te gebruiken voor een potje quake. Als de beweging te snel wordt snapt de muis 't niet meer en trekt naar een hoek (de pointer dan ;) ).

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

die trust optische muis is best goed. Je moet niet meteen aankomen met Trust sucks! als je het product waar over gevraagd wordt nooit hebt geprobeerd. Ik ken 3 mensen die zo'n trust ding hebben gekocht en ze zijn er heel positief over.

MechWarrior || Monsters Game

Verwijderd

HALLLLLLO ik heb al geuime tijd een draadloze optische muis van thrust en werkt echt perfect zonder problemen en dat kan een logitech of ms echt niet beter want perfect is perfect!!!!!!!!!!!!! Test het zelf koop eerst een trust daarna een logitech en dan geven we pas commentaar ok met jullie grote bek allemaal

• Vlabakje90
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
trust= hopen dat je een goeie hebt,

daar is natuurlijk altijd kans op,

maar er zitten meer slechte producten tussen dan bij bijvoorbeeld MS Intelli.

Verwijderd

Op zondag 13 januari 2002 16:44 schreef stek het volgende:
HALLLLLLO ik heb al geuime tijd een draadloze optische muis van thrust en werkt echt perfect zonder problemen en dat kan een logitech of ms echt niet beter want perfect is perfect!!!!!!!!!!!!!
[..]
Bevalt die? Mooi. Ik zie hem onder 4 merken, tegenwoordig:
Neolec, Lite-On, Trust en "naamloos". Enig ID of er nog verschillen zijn, behalve het labeltje bovenop de muis?

Verwijderd

Never trust Trust!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:32

BM

Admin Softe Goederen
Is dat dezelfde muis als die een tijdje geleden bij de aldi in de aanbieding was?
Zo ja, dan is het best een goed muisje en zou ik zeker niet afraden om hem te kopen.
Zo nee, dan heb ik verder ook geen id, heb geen verdere ervaring met optische muizen.

Xbox
Even the dark has a silver lining

Verwijderd

deze optical muizen zijn top;
Microsoft IntelliMouse Explorer R3
&
Logitech MouseMan Dual Optical
, je moet kijken welke het lekkerst in de hand ligt, verschilt namelijk per persoon, ikzelf heb de dual optical die lag namelijk bij mij et lekkerst in de hand.
bevalt perfect 8-)
Trust, mja, keb et er niet zo op, ik had een keer een trust voodoo banshee, wat een bagger ding :r
so don't trust a Trust :7

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
En Dont trust trust pokke dingen. heb alleen nog maar a merken aan me computer hangen...Creative logitech en microsoft. de rest had ik wel eens maar zuigt gewoon hard ;( jammer want tis goedkoop.

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

• bart_vd
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2023
nou ik heb dus net zon Trust Cordless Optical ding gekocht.. ga hem morgen ruilen... wat een kutding, in elke game gaat ie haperen... (getest in C&C renegade, UT, Quake3 en Counter-Strike.

Nou kan ik uit eigen ervaring zeggen:
Never trust Trust.

Verwijderd

Labtec is overgenomen door Logitech. Labtec gaat nu ook muizen (logitech?) leveren. www.hastec.nl Ga eens voor DEXXA ! Logitech klonen! Geen verschil te zien! Logitech en DEXXA drivers werken op DEXXA en Logitech. 'heb zelf een DEXXA (logitech) webcam. Scheelde toch een paar tientjes!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik ben zeer tevreden met de Wheelmouse Optical van Microsoft. De Intellimouse explorer is natuurlijk handiger, maar niet voor iemand met kleine handen zoals ik. Een Trust zou ik zelf nooit kopen, maar ik kan niet zeggen of ze goed zijn of slecht.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 12:26

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Ik hou van mijn trust muis. Ik heb hier dozen met muizen liggen van zo'n beetje iedre merk maar mijn Trust Ami mouse 250S wireless optical werkt perfect. Geen gedoe met snoeren of batterijen want de onvanger is ook meteen de lader waar je hem in kan zetten als je hem niet gebruikt. Verder heeft hij gewoon goede knoppen, is lekker groot en gaat lekker soepel. Een vriend van me is systeembeheerder (zeg ik er bij om aan te tonen dat ie meer muizen heeft vastgehad) en is er ook harstikke tervreden over.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Havocnl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-08 12:06
Trust zijn gewoon budget dingen, daar kun je ook niet al te veel van verwachten. microsoft en Logitech hebben echt kwaliteit spul. Dat van trust is altijd wat lichter en veel makkelijker breekbaar (spreek uit ervaring). Mijn niet optische trust muisje was niet echt een van mijn beste aankopen. Heb nu een Logitech Cordless Mouseman Optical en ben echt super tevreden mee.
Ik werk nu al een hele tijd met logitech spullen en vind het gewoon echt kwaliteit

Wèh zedde gij??

Verwijderd

ik zoek ook een goeie optical maar moet ook draadloos zijn .. wat raad je me aan :)
Pagina: 1