Dag allen,
Momenteel ben ik in de markt voor een nieuwe gamelaptop. Ik heb momenteel een 15" MacBook Pro. De built van de aliminium is echt syper, maar geen Windows en games op high quality.
Nu zoek ik een laptop die voldoet aan:
Echter is deze nog niet gereleased lijkt het. Ik wacht al een aantal maanden en sta ook op de "notify me" lijst van Razer. Zou iemand iets zinnigs hierover kunnen zeggen of alternatieven kunnen aandragen?
Ik zag dat Linus hem al gereviewed had:
Maanden terug is hij ookal op de Tweakers FP opgedoken (12 jan): reviews: Razer Blade Stealth en Core: 'ultieme ultrabook' met externe videokaart
Nu lijkt het me toch dat zoiets geen 6 maanden duurt om in Europa leverbaar te zijn?
Momenteel ben ik in de markt voor een nieuwe gamelaptop. Ik heb momenteel een 15" MacBook Pro. De built van de aliminium is echt syper, maar geen Windows en games op high quality.
Nu zoek ik een laptop die voldoet aan:
- Skylake i7 (i.v.m. Virtuele machine's)
- 4K / UHD weergave. Mijn Surface Pro heeft dat ook en dat leest enorm fijn.
- touchscreen, gebruik ik toch nog veel
- (multicolor) led toetsenbord
- dedicated videomaart die spellen op 1080p fatsoenlijk kan weergeven
- SSD van minimaal 256gb, voorkeur 512.
- max gewicht rond de 2kg
- 15,6 inch en kleiner
- vast toetsenbord
Echter is deze nog niet gereleased lijkt het. Ik wacht al een aantal maanden en sta ook op de "notify me" lijst van Razer. Zou iemand iets zinnigs hierover kunnen zeggen of alternatieven kunnen aandragen?
Ik zag dat Linus hem al gereviewed had:
Maanden terug is hij ookal op de Tweakers FP opgedoken (12 jan): reviews: Razer Blade Stealth en Core: 'ultieme ultrabook' met externe videokaart
Nu lijkt het me toch dat zoiets geen 6 maanden duurt om in Europa leverbaar te zijn?
[ Voor 3% gewijzigd door Kecin op 22-06-2016 09:38 ]
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A