Wat wil je doen met je systeem?
Ik wil er games mee spelen zoals: fifa, cs:go, minecraft, civilization V, ... Ook video's renderen moet geen probleem zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn maximumprijs is dan toch wel 1100€ Het liefst heb ik eigenlijk (onder)1000€ daarom vraag ik advies.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik wil alles helemaal nieuw aankopen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een videokaart vindt ik wel genoeg aangezien ik toch niet al te zware games ga spelen. Ik heb wel voor een GTX970 gekozen omdat er een toekomst is, en daar moet ik ook naar kijken. Liefst speel ik games toch met een hoge FPS
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt, maar ik verkies toch merken van kwaliteit. AMD zie ik eigenlijk niet echt een toekomst in.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het moet een goede pc zijn de eigenlijk zowat alles kan. Ik heb nu een prut pc dus in principe maakt het niet zo heel veel uit. Alles is beter dan degene die ik nu heb
Ga je overklokken?
Nee, ben ik niet van plan
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag jullie advies hebben over mijn keuze. Ik twijfel nog voor het moederbord en de voeding. Tips voor een behuizing zijn altijd welkom en ook koeling mag niet onderdoen. Aangezien ik wel een stille pc wil. Ga je gang en maak het niet te duur
Mijn keuzes
Ik wil er games mee spelen zoals: fifa, cs:go, minecraft, civilization V, ... Ook video's renderen moet geen probleem zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn maximumprijs is dan toch wel 1100€ Het liefst heb ik eigenlijk (onder)1000€ daarom vraag ik advies.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik wil alles helemaal nieuw aankopen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een videokaart vindt ik wel genoeg aangezien ik toch niet al te zware games ga spelen. Ik heb wel voor een GTX970 gekozen omdat er een toekomst is, en daar moet ik ook naar kijken. Liefst speel ik games toch met een hoge FPS
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt, maar ik verkies toch merken van kwaliteit. AMD zie ik eigenlijk niet echt een toekomst in.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het moet een goede pc zijn de eigenlijk zowat alles kan. Ik heb nu een prut pc dus in principe maakt het niet zo heel veel uit. Alles is beter dan degene die ik nu heb
Ga je overklokken?
Nee, ben ik niet van plan
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag jullie advies hebben over mijn keuze. Ik twijfel nog voor het moederbord en de voeding. Tips voor een behuizing zijn altijd welkom en ook koeling mag niet onderdoen. Aangezien ik wel een stille pc wil. Ga je gang en maak het niet te duur
Mijn keuzes
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 177,- | € 177,- |
| 1 | MSI Z170A GAMING PRO | € 148,95 | € 148,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 289,- | € 289,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 45,95 | € 45,95 |
| 1 | Sharkoon BW9000-W (Window) Wit | € 73,95 | € 73,95 |
| 1 | be quiet! Pure Rock | € 27,95 | € 27,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 | € 68,95 | € 68,95 |
| 1 | Corsair VS650 | € 59,90 | € 59,90 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 87,45 | € 87,45 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 979,10 | |