Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b0On
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-05 19:27
Ik kreeg een aanbieding voor het aanvragen van een creditcard met onderstaande actievoorwaarden:
https://www.worldcard.nl/tablet/actievoorwaarden/
Ik zie in de voorwaarden geen addertje onder het gras, iemand anders wel?
Het enige wat volgens mij fout kan gaan is de op= op. Maar dan zeg je de creditcard ook meteen op.
Anders is het een prima tablet voor €36,50 (eerste jaar kosten). Natuurlijk niet vergeten op te zeggen ;)

[ Voor 13% gewijzigd door b0On op 21-06-2016 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarKHunteR
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-06 13:16
Indien u binnen een jaar na ontvangst van de Samsung Tab A 2016 (7.0) de World Card opzegt, kan ICS u € 159,- in rekening brengen.
Dit is het addertje, je krijgt de tablet pas na je eerste betaling, en je mag niet opzeggen binnen 1 jaar na ontvangen van je tablet. je zult de kaart dus altijd ook het tweede jaar moeten betalen (55 euro extra)

[ Voor 43% gewijzigd door DarKHunteR op 21-06-2016 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Wij hadden dit ook gekregen. Iemand een idee hoe ze aan de adressen gekomen zijn?

En normaal geeft ICS toch zelf niets uit? Dit gaat toch altijd via banken?

Ik vond het sowieso al vaag, dus al direct weggegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Speed24 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 19:23:
Wij hadden dit ook gekregen. Iemand een idee hoe ze aan de adressen gekomen zijn?

En normaal geeft ICS toch zelf niets uit? Dit gaat toch altijd via banken?

Ik vond het sowieso al vaag, dus al direct weggegooid.
Er zijn meerdere banken die gebruik maken van ICS creditcards. O.a. ABN Amro doet dit, dus wellicht komen ze zo aan je adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:46
IN de voorwaarden van ICS-VISA staat dat je een opzegtermijn hebt van 1 maand (na het eerste jaar uiteraard). Je betaalt ook per maand dus je bent voor zover ik kan overzien niet de 55 euro extra kwijt maar 55/12=4,58 euro.

Letterlijke tekst:
De Overeenkomst geldt voor onbepaalde tijd. U kunt de Overeenkomst altijd schriftelijk of telefonisch opzeggen. Uw opzegtermijn is 1 maand. Wij kunnen de Overeenkomst ook opzeggen. Onze opzeg- termijn is 2 maanden.

link: https://www.worldcard.nl/pdf/algvoorw-ccd-world-card.pdf

De actie van American Express met een JBL Flip 3 cadeau is ook leuk. Beetje vergelijkbaar. Alleen is die het eerste jaar ook gratis dus je betaalt (aldus de medewerker die ik aan de telefoon had) alleen de 13e maand (á 75/12=6,25.

Link: https://www.americanexpre.../flying-blue/silver-card/

[ Voor 22% gewijzigd door laredo op 21-06-2016 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b0On
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-05 19:27
Het lijkt me dat je gewoon 1 dag na het jaar kan opzeggen en dat je dan niet meer dan 1 maand extra betaald. Dus dat is nog altijd een goedkope tablet.
Volgens mij is het zelfs wettelijk verplicht dat diensten tegenwoordig per maand opzegbaar zijn.

Ik ben ook benieuwd hoe ze aan mijn huisadres komen. Ik ben daar altijd extreem voorzichtig mee. Helemaal in combinatie met mijn naam en voorletters die ook correct waren.
Ik was wel klant bij abn. Maar ik neem aan dat die die gegevens niet zomaar mogen delen met derden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:54
b0On schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 19:51:
Ik ben ook benieuwd hoe ze aan mijn huisadres komen. Ik ben daar altijd extreem voorzichtig mee. Helemaal in combinatie met mijn naam en voorletters die ook correct waren.
Ik was wel klant bij abn. Maar ik neem aan dat die die gegevens niet zomaar mogen delen met derden.
Hier ben ik ook benieuwd naar. Ook ik kreeg post van VISA/ICS en van Sheba (kattenvoer) en vandaag van Ziggo. Alle 3 gebruiken dezelfde aanhef (de eerste 2 letters van mijn voornaam), daaruit concludeer ik dat ze de gegevens van dezelfde bron hebben. Ik weet alleen niet welke bron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Nu online
Hier abn en ook Credit Card via abn, maar geen post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 10:17
laredo schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 19:46:
IN de voorwaarden van ICS-VISA staat dat je een opzegtermijn hebt van 1 maand (na het eerste jaar uiteraard). Je betaalt ook per maand dus je bent voor zover ik kan overzien niet de 55 euro extra kwijt maar 55/12=4,58 euro.

Letterlijke tekst:
De Overeenkomst geldt voor onbepaalde tijd. U kunt de Overeenkomst altijd schriftelijk of telefonisch opzeggen. Uw opzegtermijn is 1 maand. Wij kunnen de Overeenkomst ook opzeggen. Onze opzeg- termijn is 2 maanden.

link: https://www.worldcard.nl/pdf/algvoorw-ccd-world-card.pdf

De actie van American Express met een JBL Flip 3 cadeau is ook leuk. Beetje vergelijkbaar. Alleen is die het eerste jaar ook gratis dus je betaalt (aldus de medewerker die ik aan de telefoon had) alleen de 13e maand (á 75/12=6,25.

Link: https://www.americanexpre.../flying-blue/silver-card/
Behalve dat je binnen een maand voor 250 euro aankopen moet doen.

Wat zijn de actievoorwaarden?
Indien u aan onderstaande voorwaarden voldoet ontvangt u, afhankelijk van de Kaart die u heeft aangevraagd, het Welkomstcadeau.

U heeft binnen 30 dagen na ontvangst van de Kaart met de Kaart transacties verricht met een totale waarde van € 250,-;
U zegt de Kaart niet binnen 1 jaar nadat u de Kaart heeft ontvangen, op; en
U bent niet reeds in het bezit van een Kaart of bent in het bezit geweest van een Kaart gedurende 6 maanden voorafgaand aan de Kaartaanvraag.

Dit geld voor de JBL speaker, weet niet of dit ook voor de tablet geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:35
Anders doe je toch een geldopname van 250 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pleunbaan
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-09 17:49
Dat geldt niet:

De volgende types transacties worden buiten beschouwing gelaten om de waarde van de transacties, zoals hierboven vermeld, te bepalen: Contantgeldopnamen, bedragen die zijn gecrediteerd, overboekingen en betwiste en frauduleuze transacties.
Pagina: 1