Ik zoek een?
SSD van minimaal 240GB opslagruimte
Wat is je budget?
De prijs is een belangrijke factor, en ik wil eigenlijk niet meer dan €70 euro uitgeven
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, maakt mij absoluut niet uit. Wel wil ik goede kwaliteit, want ik weet inmiddels dat goedkoop duurkoop is...
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb twee jaar geleden een kant- en klaarsysteem gekocht van het Duitse merk Terra. Dit zijn de componenten die er op dit moment inzitten:
Het is de bedoeling om de SSD als Windows schijf te gebruiken, en de HDD als opslag voor filmpjes en niet veel gebruikte programma's. Naast veelgebruikte programma's moeten er ook een aantal games op de SSD komen te staan.
Zelf zat ik te denk aan een van dit lijstje:
De Kingston UV400 is net nieuw en heeft goede specs en prijs, maar omdat hij zo nieuw is zijn er ook weinig reviews te vinden. Ook is de upgrade kit van UV400 aantrekkelijk omdat ik nog een SATA kabel en een bracket nodig heb. (Of die SSD komt met ductape in mijn kast te hangen
)
De Crucial BX200 is aantrekkelijk omdat hij al in zoveel BBG's is gebruikt en zichzelf dus wel bewezen heeft.
Ik ben benieuwd naar jullie mening en sta open voor (andere) suggesties!
Alvast bedankt!
SSD van minimaal 240GB opslagruimte
Wat is je budget?
De prijs is een belangrijke factor, en ik wil eigenlijk niet meer dan €70 euro uitgeven
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, maakt mij absoluut niet uit. Wel wil ik goede kwaliteit, want ik weet inmiddels dat goedkoop duurkoop is...
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb twee jaar geleden een kant- en klaarsysteem gekocht van het Duitse merk Terra. Dit zijn de componenten die er op dit moment inzitten:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-3470 Tray | € 0,- | € 0,- |
1 | Gigabyte GA-B75M-D3H | € 0,- | € 0,- |
1 | PNY GTX 650 | € 0,- | € 0,- |
1 | Seagate Desktop HDD, 2TB | € 70,49 | € 70,49 |
1 | 8GB DDR3 ram | € 0,- | € 0,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 99,44 |
Het is de bedoeling om de SSD als Windows schijf te gebruiken, en de HDD als opslag voor filmpjes en niet veel gebruikte programma's. Naast veelgebruikte programma's moeten er ook een aantal games op de SSD komen te staan.
Zelf zat ik te denk aan een van dit lijstje:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Crucial BX200 240GB | € 59,95 | € 59,95 |
1 | Kingston SSDNow UV400 240GB | € 55,95 | € 55,95 |
1 | Kingston SSDNow UV400 Upgrade Kit 240GB | € 71,90 | € 71,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 187,80 |
De Kingston UV400 is net nieuw en heeft goede specs en prijs, maar omdat hij zo nieuw is zijn er ook weinig reviews te vinden. Ook is de upgrade kit van UV400 aantrekkelijk omdat ik nog een SATA kabel en een bracket nodig heb. (Of die SSD komt met ductape in mijn kast te hangen

De Crucial BX200 is aantrekkelijk omdat hij al in zoveel BBG's is gebruikt en zichzelf dus wel bewezen heeft.
Ik ben benieuwd naar jullie mening en sta open voor (andere) suggesties!
Alvast bedankt!