Toon posts:

Gemeenschappelijke gaming locatie?

Pagina: 1
Acties:
  • 297 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is gericht aan mensen die niet veel tijd hebben in huis wegens de verschillende redenen.
Drukke baan, kinderen in huis, zeurende vrouw enzovoorts.

Ik ben daar 1 van. Ik merk dat ik steeds behoefte heb om af en toe met alle rust voor vele uren kunnen gamen. Zoals ik dat vroeger kon doen toen ik nog 15 jaar oud en heel weinig huiswerk had.
Dat kan ik nu bijna niet meer. Ook wil ik niet grote PC high-end aanschaffen om even goed te gamen terwjil ik heel goed weet dat ik daar tijd en ruimte niet voor heb.

Ik wil graag weten of jullie dat ook hebben.
Zit serieus te denken over een soort gemeenschappelijke locatie waar mensen bij elkaar kunnen komen en dat iedereen een gedeelde GamePC voor klein bedrag kunnen gebruiken om voor vele uren te gamen. Soort cafe die 24/7 open is.
Het lijkt op gamecafe dat heel groot is in Zuid Korea of ander landen in oosten. Dat concept heeft niet gewerkt in Nederland. Het is niet winstgevend genoeg.
Maar in zo'n vereniging vorm zou het wel werken. Waar er groot aantal vrijwilligers daar klaar staan om gamecafe te laten draaien met een fatsoenlijke bestuursvorm. Zoals je dat tegenwoordig ziet bij verschillende sporten.

Ik weet het niet hoor. Misschien ben ik de enige die zo over denkt. Zelf zie ik helemaal het wel zitten. Een mooie bedrag lidmaatschap per jaar waar je met budget + subsidie van gemeente, daar kunnen we echt heel ver mee komen.

Dat ik elke weekend tegen mijn vrouw kan zeggen. "Hey! Ik ga even naar die cafe met mijn vrienden om tot 3 uur snachts Witcher III kan spelen. Tot zo!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar als je geen tijd voor gaming hebt hoe ga je dan de tijd vinden om naar zo'n café te gaan?
Je kan ook gewoon een playstation ofzo neerzetten, dat kost de wereld niet en als je dan eens wat tijd hebt kan je hem aanslingeren.
Vind het in dat kader ook grappig dat je zo'n gigantische tijdvreter als The Witcher aankaart. :P

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2016 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilltris
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06-2023
Ik snap het niet...Als je geen tijd hebt om thuis te spelen heb je toch al helemaal geen tijd om naar een café te gaan om daar te spelen? En als het is om aan het vrouwtje te ontsnappen zou je misschien betere afspraken moeten maken en wat meer begrip van vrouwlief vragen? Console in de huiskamer en gaan met die banaan... Dat is op de lange duur ook nog eens goedkoper dan een lidmaatschap voor een verijdelde "PC bang"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Console in de gameroom (kan ook de omgebouwde gastenkamer zijn) stoort de woonkamer wat minder. :) Ik weet zeker dat als mijn consoles beneden stonden ik een stuk minder zou kunnen spelen. Dan ben ik niet alleen minder sociaal door niet aanspreekbaar te zijn maar ook door de woonkamer te veranderen in een oorlogsgebied.

Zo een vereniging kan wel werken. Als je gemotiveerde, vermogende, betrouwbare vrijwilligers hebt. Ik zie het voordeel niet echt voor leden. Zou liever thuis zijn dan in een of andere clubhuis om alleen te spelen en spelen in groepsverband met verenigingsgenoten betekent strakke afspraken met andere dertigers met drukke banen en kinderen. Iaw niet of nauwelijks te doen. Of ze moeten allemaal prima afspraken met hun partners hebben. Maar als ze dat hebben, hebben ze die hele club niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:27

BM

Moderator Spielerij
Dit lijkt wel erg op je vorige topic, en die is niet zonder reden dicht gegaan. Dat is dus ook wat er nu gebeurd.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Dit topic is gesloten.