Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Voeding opeens stuk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een zalman zm850-hp maar ik moest vandaag het water uit mijn waterkoeling verversen en dat is prima gelukt. Maar daarna wou ik de pc weer aanzetten maar hij post niet. De ventilators gaan niet eens draaien er gebeurt niks. Dus ik de voeding jump starten en hij start wel. Maar als ik de voeding meet lijkt alles in orde behalve het groene draad wat 5 volt hoort te zijn is 4.12 volt en als ik op de power aan knop druk gebeurt er ook niks (dan hoort het groene draad naar 0 volt te gaan). Ook niet als ik hem probeer te starten door een schroevendraaier tussen de pinnetjes te steken op het moederbord. Ook het grijze draad hoort 5 volt te geven als je de pc probeerd te starten geloof ik maar die blijft gewoon op 0 volt.

Kan zo een dure voeding het opeens begeven dan? Is het veilig om de voeding gewoon te jumpstarten terwijl ik hem aangesloten heb op de pc anders dan kan ik dat nog proberen....

Is er dan misschien toch water in de voeding terecht gekomen ofzo? Dat had ik toch wel moeten merken dan?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2016 17:09 ]