Welke ADSL provider levert de beste hosting

Pagina: 1
Acties:

• Rick Brands
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-05 13:36
DE vraag is dus zo over een aantal maanden (3) ga ik ADSL nemen maar welke provider kan ik het beste nemen met het oog op het plaatsen van een website ergens ik wil namelijk zoveel mogelijk scrippies kunnen draaien :9~

• franklin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-05 09:52

franklin

denkt teveel...

volgens mij is cistron erg geschikt! maar volgens mij kun je de vraag beter in internet en telefonie plaatsen!

Verwijderd

Misschien eerst es zelf draaien?

Maar waarom wil je perse je ISP als hoster hebben???

• Zip
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 01-07-2023

Zip

Op maandag 25 juni 2001 22:08 schreef franklin het volgende:
volgens mij is cistron erg geschikt! maar volgens mij kun je de vraag beter in internet en telefonie plaatsen!
En anders xs4all

Verwijderd

Op maandag 25 juni 2001 22:26 schreef FlameHeaD het volgende:
Misschien eerst es zelf draaien?

Maar waarom wil je perse je ISP als hoster hebben???
volgens mij bedoelt ie juist dat ie het zelf gaat draaien. :?

Dan zijn ze lijkt mij allemaal even geschikt.

Verwijderd

Je bedoelt even ongeschikt. Hosten moet je overlaten aan webhosters, niet aan particulieren. En al zeker niet op een asdl lijntje

Verwijderd

Op maandag 25 juni 2001 23:55 schreef Rats het volgende:
Je bedoelt even ongeschikt. Hosten moet je overlaten aan webhosters, niet aan particulieren. En al zeker niet op een asdl lijntje
Dat is de vraag toch helemaal niet? :?<

Ben het overigens wel met je eens, maar voor illigale dingen kan het best handig zijn.

Verwijderd

De vraag is niet echt duidelijk dus tja waare moet je nou antwoord opgeven . En ik zou je asdl lijntje ook niet gebruiken voor illegale troep zonde van je dataverkeer kan je veel leukere dingen meedoen.

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-01 21:40
Xs4all geeft dacht ik 50 mb gomepage ruimte op hun server en daarnaast mag je als je wilt ook een webserver er aan hangen met 5gig dataverkeer :P

Verwijderd

Volgens mij bedoelt ie bij welke ADSL provider ie op de beste manier zelf een server, bij hem thuis, aan internet kan hangen.

Cistron dus, 1 Mbit up (128 kbyte), en dat kun je uitbreiden naar 2 Mbit (256 kbyte :P)

Nu nog wachten tot het hier beschikbaar is ... ;(

• mrFreeZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-05-2025
}:O Cistron
:9~ XS4ALL
:P Planet Internet
:) World Online
:? Zonnet, Wannadoo, HCC-Net
:r Euronet

Like this yall...

Verwijderd

Op maandag 25 juni 2001 23:55 schreef Rats het volgende:
wat is er mis met zelf hosten, je moet het toch leren he? maar keej ADSL is slow, maar kun je nog altijd je eigen websitetje erop pleuren

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Volgens mij wil hij adsl en gelijkertijd ook zijn website plaatsen bij de provider waar hij zijn ADSL vandaan haalt en dus NIET op zijn eigen systeem.

Dan zou ik xs4all nemen, die heeft toch wel een redelijk goeie naam.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Verwijderd

bij planet krijg je voor je ip adres dit: accountnaam.speed.planet.nl dus als je intypt http://accoundnaam.speed.planet.nl kom je uit op jouw ipadres:80

Verwijderd

Waarom zoeken mensen zelf niet uit, wat voor pakketten er worden aangeboden Elke provider heeft een site met informatie. Is het gewoon Luiheid?

In ieder geval bied Xs4all als 1 van de beste Hosting aan.

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-01 21:40
ik stem voor xs4all :P

Verwijderd

Cybercomm, heb je tenminste geen gezeur met dat brakke MXStream, ze werken met BabyXL. En je kan een 2mbit nemen voor 249 per maand. Hangt nog wel af hoever je van de wijkcentrale afligt, anders kan het oplopen tot 8 mbit down, ook voor die 249.

• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op vrijdag 03 augustus 2001 18:54 schreef Magio het volgende:
Cybercomm, heb je tenminste geen gezeur met dat brakke MXStream, ze werken met BabyXL. En je kan een 2mbit nemen voor 249 per maand. Hangt nog wel af hoever je van de wijkcentrale afligt, anders kan het oplopen tot 8 mbit down, ook voor die 249.
Heb je cybercomm zelf ook..hoe is dat :?

Defunctus Deo Juvente

Verwijderd

En cybercomm zuigt! Magio leer het nou eens die mensen die daar werken bijvoorbeeld meneer h#rr# zijn gewoon allemaal flikkers ik had daar mijn server staan en wat zijn die vaak down geweest en vooral bij een storing niet te bereiken.

Ik stem voor Cistron of xs4All.
Pagina: 1