Wat is mijn eigenlijke Vas?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasIT
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20-10 18:06
Hoi allemaal,

Ik ben nog aardig nieuw in de audio, maar langzaam begin ik het een klein beetje te begrijpen.
Recent heb ik een losse subwoofer, alleen de driver, van een Logitech Z-2300 systeem op de kop getikt(€3,50). Nu lijkt het mij leuk om die subwoofer een nieuw huisje te geven waarin ij weer gebruikt kan worden. Het typenummer onder op de sub is: W200OF120-02F. Als ik op verschillende doe-het-zelfsites kijk, dan staat daar dat de Vas 10,35 liter is. Echter ben ik via via terechtgekomen bij de fabrikant, waar in de factsheet staat dat de Vas 24,95 is. Naast deze waarde wijken ook de andere waarden enigszins af.
De sites:
Logitech hulpsite, laatste post.
Specificaties van TB

Zou iemand mij kunnen helpen met de waarden waar ik vanuit moet gaan? Als ik de waarden van de fabrikant in WinISD invul, dan krijg ik wel een grafiek waar het lijntje niet in de buurt van de 0dB kom, eerder -11.

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs2012
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-10 17:36
Ik denk dat er vas wel iemand is die weet waar dit voor staat... ;-)
Sorry even een flauw grapje tussendoor.

Zou het niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PageFault
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-10 13:14
Als het in liters is verwacht ik dat V voor Volume staat.... Fysieke inhoud dus.

Je wil het daadwerkelijke volume weten voor je klusproject. Sorry, niet goed gelezen....

[ Voor 52% gewijzigd door PageFault op 21-06-2016 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TBTL
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Die parameters op de Logitechwebsite lijken te zijn gemeten door een gebruiker. Daarbij kan je er wel van uitgaan dat ze kloppen.

De TangBand W8-670Q kan best een heel andere woofer zijn. Fabrikanten als Logitech laten vaak spul maken naar hun specificaties.

[ Voor 15% gewijzigd door TBTL op 22-06-2016 12:13 ]