satelliet internet en tv

Pagina: 1
Acties:

• eXistenz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03 11:23
Vast wel iemand die het weet,
kan je en tv kijken via satelliet en tegelijk internetten ?
of moet je de schotel steeds draaien als je tv wilt kijken of wilt gaan internetten

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-12-2025

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Je vraagstelling is niet heel duidelijk maar ik zal proberen fatsoenlijk antwoordt te geven.

Internetten en TV kijken zal niet tegelijk gaan je krijgt namelijk een DVB-kaart in je PC waar je kabel die naar de receiver toegaat uitkomt.Als je dus gaat inetten komt het signaal dus niet verder dan je DVB-kaartje.Dit kun je oplossen door een dubbele kop aan je schotel te hangen(1-uitgang voor inet,1 voor TV).

Greetz Copycat

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

• eXistenz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-03 11:23
oke dan hier wat duidelijker ? :)

ik bedoel dus stel dat er wat staat te downloaden op de computer via de schotel, kan je dan tegelijk tv kijken :)

of moet de schotel een andere stand aannemen voor internet en tv..

maar aangezien jij het heb over een splitter zal de schotel wel gewoon op dezelfde satelliet gericht staan :)

Verwijderd

Een dubbele kop (2 LNB's) is voor het laten staan van de schotel maar toch net 2 verschillen de sats pakken.

En tegelijk dwnloaden en DVB kijken moet wel
kunnen, er zijn toch meer services op de
sat waar je op in tuned. Het is de vraag of je DVB kaart dat ondersteund. Dus of je op
1 tuner tegelijker tijd 2 streams kan pakken.

a internet
b DVB/audio video.

Volgens mijn is internet gewoon DVB stream met TCP/IP erin.
Maar het is al weer een tijdje terug dat ik hier mee speelde.

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-03 16:32
Je hebt ook schotels waar je 4 LNB's op kan zetten, voor als je de buren ook wil laten meegenieten bijv. ;)