Ik zoek een?
smartphone?
Wat is je budget?
tot ongeveer 700 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil een durable telefoon dat beschikt over de volgende functies:
- een soort quick charge(bijvoorbeeld: QC 2/3, Dash of VOOC)
- NFC
- Fingerprint sensor
- Amoled scherm (minimaal 1080p)
- midelmatig tot goed camera
- min 4/5 SOT
- min 32 GB storage
- Goed Ram management
- software updates(hoeft niet erg snel te zijn, maar wil wel dat ik ze nog aankomend anderhalf tot 2 jaar krijg.
Extra opties(altijd welkom):
- waterdicht
- frontfacing speakers
- dac
- QHD scherm
- expandable storage
- dual sim
- ufs 2.0 storage
- usb type c
- usb 3.0 voor snelle data transfer(via kabel).
Wat heb je zelf al gevonden?
Samsung galaxy s7 Active zou een super optie zijn, maar is niet verkrijgbaar hiero.
LG V10 is een super telefoon alleen geen community. er is letterlijk alleen 1 CM rom met irritante bugs zoals geen fingerprint sensor. en bij veel reviews slechte batterylife.
nexus 5x is ook niet slecht voor de prijs.
Nexus 6p is mijn optie op het moment. alleen had ergens gelezen dat android N niet erop zou komen.
Wacht eigenlijk op ZTE Axon 7 en Samsung galaxy note 6(of word het 7 genoemd?)
ik vind samsung als merk goed, omdat ik tot nu geen problemen heb gehad als ik bijvoorbeeld iets moest opsturen wegens garantie. Alleen vanwege Knox kan je geen root erop zetten waardoor je je garantie kan verliezen.
Overig
btw is het wachten waard op de nieuwe phones, op het moment heb ik een walgelijke iphone 4s 16gb. had de s6 en s7, had de mogelijkheid om ze door te verkopen met winst. s6 bevalt me niet wegens battery life en s7 is een beter batterylife maar er is niks waarvan ik d8 ik hou van deze telefoon. urgh ik ben heel moeilijke met keuzes maken.
ik waardeer alle feedback om mij hierbij te helpen.
her kan zomaar zo zijn dat ik punten ben vergeten om op te noemen, excuus.
smartphone?
Wat is je budget?
tot ongeveer 700 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil een durable telefoon dat beschikt over de volgende functies:
- een soort quick charge(bijvoorbeeld: QC 2/3, Dash of VOOC)
- NFC
- Fingerprint sensor
- Amoled scherm (minimaal 1080p)
- midelmatig tot goed camera
- min 4/5 SOT
- min 32 GB storage
- Goed Ram management
- software updates(hoeft niet erg snel te zijn, maar wil wel dat ik ze nog aankomend anderhalf tot 2 jaar krijg.
Extra opties(altijd welkom):
- waterdicht
- frontfacing speakers
- dac
- QHD scherm
- expandable storage
- dual sim
- ufs 2.0 storage
- usb type c
- usb 3.0 voor snelle data transfer(via kabel).
Wat heb je zelf al gevonden?
Samsung galaxy s7 Active zou een super optie zijn, maar is niet verkrijgbaar hiero.
LG V10 is een super telefoon alleen geen community. er is letterlijk alleen 1 CM rom met irritante bugs zoals geen fingerprint sensor. en bij veel reviews slechte batterylife.
nexus 5x is ook niet slecht voor de prijs.
Nexus 6p is mijn optie op het moment. alleen had ergens gelezen dat android N niet erop zou komen.
Wacht eigenlijk op ZTE Axon 7 en Samsung galaxy note 6(of word het 7 genoemd?)
ik vind samsung als merk goed, omdat ik tot nu geen problemen heb gehad als ik bijvoorbeeld iets moest opsturen wegens garantie. Alleen vanwege Knox kan je geen root erop zetten waardoor je je garantie kan verliezen.
Overig
btw is het wachten waard op de nieuwe phones, op het moment heb ik een walgelijke iphone 4s 16gb. had de s6 en s7, had de mogelijkheid om ze door te verkopen met winst. s6 bevalt me niet wegens battery life en s7 is een beter batterylife maar er is niks waarvan ik d8 ik hou van deze telefoon. urgh ik ben heel moeilijke met keuzes maken.
ik waardeer alle feedback om mij hierbij te helpen.
her kan zomaar zo zijn dat ik punten ben vergeten om op te noemen, excuus.
[ Voor 9% gewijzigd door yurdakul70 op 21-06-2016 16:13 ]