Toon posts:

gmx.net

Pagina: 1
Acties:
  • 182 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil me hiervoor aanmelden maar als ik een username wil invoeren dan geeft hij steeds error: Leider ist derzeit keine Verbindung zur Anmeldedatenbank möglich! Bitte verwenden Sie den Zurück-Button Ihres Browsers, und versuchen Sie es in ein paar Sekunden noch einmal.
Mijn duits is niet zo goed maar ik begrijp het een beetje. Maar ik probeer het de hele avond al :( Ik heb verschillende usernames geprobeert, maar ze werken allemaal niet. Licht dit aan mij ? Kan iemand ff kijken of dit bij jou werkt ? En kan iemand dit ff goed vertalen want mijn duits is slecht. Duits eindrapport: 4,6 (maar ga wel over)

Verwijderd

LOL
kies bij multilanguage voor engels, mafkees :)

en zo slechts is je duits tog ook niet, damn
ik kan ook voor geen meter duits (reden dat ik mavo heb gedaan oa en nogmeer ellende maar dat zal ik je besparen)
maar als je dit niet kunt lezen mag je je nederlands ook welles bijspijkeren hehe

hij zegt zoiets dat ie niet bij kan verbinden bij de aanmeldbank ;) en dat je ff op je trug knoppie je browser moet drukken en over paar sekunden (wasdat?:)) het noges moet probere

Verwijderd

Topicstarter
gmx is toch pop3 he ?

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 19:25

Mark_640

In my memory

Gmx kan ook pop3 ja... ook web-based... Let er wel even op dat je instelt dat je je moet verifieren bij de smtp-server, anders mag je geen post versturen....

• warwick
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

warwick

gmx is pop 3, bij mij doet hij het gewoon.

Maar weet je dat je bij username het hele e-mail adress moet invullen.

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-08 22:11

Klippy

Still Game

Hun aanmeld database is gewoon n beetje down!
Soort code #55 dus ;)
Probeer morgen ofzo es...

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Shedman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-07 19:47

Shedman

Met het hart op de goede plek

Hoeft morgen niet, hij doet het nu ook alweer :)

Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
try www.gmx.co.uk die die's Engels :)

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 25 juni 2001 22:46 schreef Mark_640 het volgende:
Gmx kan ook pop3 ja... ook web-based... Let er wel even op dat je instelt dat je je moet verifieren bij de smtp-server, anders mag je geen post versturen....
ik kan idd geen post versturen, wel ophalen :? Ik heb bij outgoing mail wel smtp.gmx.net ingesteld als smtp server maar ik krijg een error.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Op dinsdag 26 juni 2001 12:11 schreef sinterklaasrulez het volgende:

[..]

ik kan idd geen post versturen, wel ophalen :? Ik heb bij outgoing mail wel smtp.gmx.net ingesteld als smtp server maar ik krijg een error.
Heb je aangevinkt: Deze server vereist verificatie (ofzoits)
dan vul je daar nogmaals je naam (hele emailadres) in en je password
Misschien werkt het dan wel
Je kan ook de SMTP server van je provider invullen

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 26 juni 2001 12:14 schreef dreeke het volgende:

[..]

Heb je aangevinkt: Deze server vereist verificatie (ofzoits)
dan vul je daar nogmaals je naam (hele emailadres) in en je password
Misschien werkt het dan wel
Je kan ook de SMTP server van je provider invullen
ik heb het nu wel ingevuld maar ik denk niet dat het dat is. Hij stopt namelijk al bij finding host...

• Jaapie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-08 09:08
Op dinsdag 26 juni 2001 12:17 schreef sinterklaasrulez het volgende:

[..]

ik heb het nu wel ingevuld maar ik denk niet dat het dat is. Hij stopt namelijk al bij finding host...
probeer mail.gmx.net eens

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 26 juni 2001 12:19 schreef stfu het volgende:

[..]

probeer mail.gmx.net eens
Ik voel me nu een heel dom |:( maar hij werkt. Zelfs een newbee kan nog overschrijven

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

Op maandag 25 juni 2001 21:27 schreef sinterklaasrulez het volgende:
Ik wil me hiervoor aanmelden maar als ik een username wil invoeren dan geeft hij steeds error: Leider ist derzeit keine Verbindung zur Anmeldedatenbank möglich! Bitte verwenden Sie den Zurück-Button Ihres Browsers, und versuchen Sie es in ein paar Sekunden noch einmal.
Mijn duits is niet zo goed maar ik begrijp het een beetje. Maar ik probeer het de hele avond al :( Ik heb verschillende usernames geprobeert, maar ze werken allemaal niet. Licht dit aan mij ? Kan iemand ff kijken of dit bij jou werkt ? En kan iemand dit ff goed vertalen want mijn duits is slecht. Duits eindrapport: 4,6 (maar ga wel over)
Je moet dus als username dat nummer invoeren of je VOLLEDIGE emailadres (inclusief dat @gmx.net gedeelte!!). Heb je dat al gedaan?

Is dat gmx.co.uk bij jullie ook zo traag als je je mail in Outlook Express wil ophalen (heb dus pop.gmx.co.uk en mail.gmx.co.uk).?

Verwijderd

je kan gewoon pop.gmx.net en mail.gmx.net doen
is best traag hier maar komt door me casema verbinding ;) in verhouding gewoon vrij snel
Pagina: 1