"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Verwijderd
BackTrack en Dark Arena zijn de andere 2 FPS-en die mij tot nu toe bekend zijn!
PS best wel oud nieuws eigenlijk!
Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...
Verwijderd
CRISTUS Wat duur man!! Ik snap ook wel dat het nieuw is en zo, maar 129 piek voor een handheld spel vind ik echt wel veel te duur hoorOp maandag 25 juni 2001 21:11 schreef ShadowBumble het volgende:
Geschatte Prijs : 129.95
Verwijderd
Verwijderd
Koop een z/w Gameboy joh HlpDsKOp dinsdag 26 juni 2001 03:44 schreef HlpDsK het volgende:
F-Zero lijkt me cool. Of gewoon ouderwets Super Mario Bros 1 en 2. En Tetris
Maar ik vind f 289 voor een GBA ook veel te duur, voor die prijs heb je ook al een PSX. Alles wordt steeds duurder, vroeger had je al een Gameboy met 2 spellen voor f 150,-, nu betaal je er bijna het dubbele voor, zónder spel! Gaat deze prijs nog zakken, of is die kans klein omdat er geen concurrentie is?
Maarreh die 3D shooters op de GBA lijken me echt vet, jammer dat er zoveel pixels in dat schermpje zitten
Verwijderd
Ik denk dat het spel eerder 120 zal worden. Pinobee en Tony Hawk zijn in sommige winkels ook 129 ... in andere 120.
Tsja, ik vind de PSX te duur (Laat staan de PS2)...En in de GBA zit ook nog een GBC CPU'tje. Dus eigenlijk betaal je maar: 290-200=90 piek voor een GBA
En Europa is gewoon het duurst uit. Zo had ik mijn GBA geïmporteerd voor 242..kwam wel verzendkosten bij dus kwam ik nog op 287, maar wil wel wat zeggen over die
Een nieuwe console/handheld wordt altijd kaal geleverd en kost een hoop als ie pas uit komt dus dan geld dat hier ook voor. Ik zou er ook wel een willen kopen, maar ja ik zit krap bij kas en ik wacht liever tot een importzaak fire prowrestling A heeft. Trouwens Doom lijkt me wel een geinig spelletje en dan vooral als je mekaar kunt fraggen.Op dinsdag 26 juni 2001 08:39 schreef xDeLiriuMx het volgende:
[..]
Koop een z/w Gameboy joh HlpDsK
Maar ik vind f 289 voor een GBA ook veel te duur, voor die prijs heb je ook al een PSX. Alles wordt steeds duurder, vroeger had je al een Gameboy met 2 spellen voor f 150,-, nu betaal je er bijna het dubbele voor, zónder spel! Gaat deze prijs nog zakken, of is die kans klein omdat er geen concurrentie is?
Maarreh die 3D shooters op de GBA lijken me echt vet, jammer dat er zoveel pixels in dat schermpje zitten
Ik heb net Doom voor CE gedownloaded en dat was gewoon gratis! (legaal dus)
en ook Quake en Hexen zijn verkrijgbaar, maar die passen nog ff niet op mijn flashkaartjes.
Dan ga ik toch geen 130 pieken neertellen...
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Verwijderd
Tsja, gelukkig heb je daar ook een aardig hoge resolutie op en is het apparaatje zelf ook gratis. Je kan makkelijk met z'n 4-en spelen en oude spelletjes op diskette douw je er ook zo in!Op dinsdag 26 juni 2001 15:32 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind de prijzen weer belachelijk.
Ik heb net Doom voor CE gedownloaded en dat was gewoon gratis! (legaal dus)
en ook Quake en Hexen zijn verkrijgbaar, maar die passen nog ff niet op mijn flashkaartjes.
Dan ga ik toch geen 130 pieken neertellen...
Maar er zouden nieuwe multiplayer en single player maps inzitten, 4 spellers is dus mogelijk
ok, heb je deels gelijk in, maar voor mijn GB en GBC emulators kan ik 100-en romz vinden die niets kosten.Op dinsdag 26 juni 2001 15:34 schreef CommDante het volgende:
[..]
Tsja, gelukkig heb je daar ook een aardig hoge resolutie op en is het apparaatje zelf ook gratis. Je kan makkelijk met z'n 4-en spelen en oude spelletjes op diskette douw je er ook zo in!
Met z'n 4-en spelen doe ik wel via mijn LAN en op een GBA zit ook geen disk drive dus......
en mijn PDA kostte 375 piek incl smartcards, dat scheelt niet zoveel met een GBA en ik kan er mee internetten en het netwerk op hier.
Maar goed dit is appels met peren vergelijken..
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Verwijderd
Precies, dat bedoelde ik dus! Ieder zijn mening natuurlijk, maar de GB is niet voor niets werelds best verkochte "console"!Op dinsdag 26 juni 2001 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ok, heb je deels gelijk in, maar voor mijn GB en GBC emulators kan ik 100-en romz vinden die niets kosten.
Met z'n 4-en spelen doe ik wel via mijn LAN en op een GBA zit ook geen disk drive dus......
en mijn PDA kostte 375 piek incl smartcards, dat scheelt niet zoveel met een GBA en ik kan er mee internetten en het netwerk op hier.
Maar goed dit is appels met peren vergelijken..
Verwijderd
???? Persberichten vanuit Nintendo zeiden 500.000 waarop Sony zei dat er van de PSX of PS2 510.000 exemplaren waren verkocht waardoor Nintendo dus niet bla bla..Op dinsdag 26 juni 2001 16:34 schreef ShadowBumble het volgende:
Ik las net ergens dat er op de eerste dag in de states 650.000 verkocht zijn en dat ie dus de ps2 heeft verslagen en zich de snelst verkochte console aller tijden mag noemen
Maar hoe kom je aan die 650.000? Er waren er op de release date maar 500.000 in heel US!
Sorry was JapanReplay Nederland :
Met de Game Boy Advance breekt een nieuw tijdperk aan in de wereld van de videogames. In Japan werden op de eerste dag reeds 650.000 exemplaren van deze meest geavanceerde portable spelcomputer ooit verkocht, wat van de Game Boy Advance de snelstverkopende spelcomputer ooit maakt! Beeld en geluid van de 32-bits Game Boy Advance zijn van ongekend niveau voor een portable apparaat, dat in eerste instantie in vier kleuren zal worden uitgebracht: Clear Blue, White en Clear Red. Twaalf jaar na de release van de originele Game Boy (de bestverkochte spelcomputer aller tijden) gebruikt Nintendo de technologie van de 21ste eeuw om het mobiel speelplezier naar nieuwe hoogtes te tillen.
Verwijderd
En jongens voordat we hierover gaan roepen heb jij der dan 1 ja ik HAD der 1 snel weer verkocht .
Verwijderd
Maar weer ff ontopic: zijn er ook screens van doom op de gba?

En een lijstje aangekondigde Games :
Advance Wars
Aerial Aces
Banjo-Kazooie: Grunty's Revenge
Bionicle: Tales of Tohunga
Breath of Fire
Caesars Palace
Chuchu Rocket
Dark Arena
Dexter's Laboratory
Diddy Kong Pilot
DK Coconut Crackers
Doom
Driven
Ecks VS. Sever
Eurosoccer
F-18
Fievel: An American Tail
Final Fight One
The Flintstones
Fortress
Golden Sun
GT Advance Championship Racing
High Heat MLB 2002
Jimmy Neutron
Kao the Kangaroo 2
Lady Sia
Land Before Time
Lego Island II: The Brickster's Revenge
Lego racers II
M&Ms: Lost In Time
Mario Kart Advance
Mat Hoffman's Pro BMX
Mega Man Battle Network
Men In Black
Metroid IV
MLB Sluggers
Namco Museum
NFL Blitz 2002
NHL Hitz
Paintball
Planet Monsters
Powerpuff Girls
Prehistorik Man
Ready 2 Rumble Boxing: Round 2
Rocket Power
Rugrats
Sabrewulf
Scooby-Doo and the Cyber Chase
Shaun Palmer's Pro Snowboarder
Silent Hill
Spider-Man: Mysterio's Menace
Spongebob Squarepants
Sports Illustrated 4K Baseball
Sports Illustrated 4K Football
Star Wars: Jedi Power Battles
Super Dodge Ball Advance
Super Mario Bros. 3
Super Mario World
Super Street Fighter II Turbo Revival
Tactics Ogre Gaiden: The Knight of Lodis
Tetris Worlds
Tiny Toons (2 titles)
Tweety and the Magic Gem
Wario Land for GBA
World Wrestling Federation
Yoshi's Island
Yoshi's Story
Ff een lijstje toegevoegt
1 GBA SUPER MARIO ADVANCE
2 GBA TONY HAWKS PRO SKATR2
3 GBA F-ZERO MAX VELOCITY
4 GBA CASTLEVANIA: CIRCLE
5 GBA RAYMAN ADVANCE
8 GBA NAMCO MUSEUM
9 GBA GT ADVANCE RACING
13 GBA IRIDION
17 GBA KRAZY RACERS
19 GBA EARTHWORM JIM
20 GBA SUPER DODGE BALL
35 GBA PITFALL: MAYAN ADV
39 GBA FIREPRO WRESTLING
48 GBA CHU CHU ROCKET
49 GBA ARMY MEN ADVANCE
ik hoop dat er ook snel zon copybox ding voor komt(of een mal om zelf die dinge te gieten
De Gameboy Classic werd anders 'gewoon' voor 199 piek geleverd met Tetris. De GBA is dus weliswaar 'veel' duurder, maar is niet alles veel duurder dan 10 jaar geleden? (toen de GB uit kwam ongeveer dus).Op dinsdag 26 juni 2001 15:14 schreef Dannizman het volgende:
Een nieuwe console/handheld wordt altijd kaal geleverd en kost een hoop als ie pas uit komt dus dan geld dat hier ook voor.......
Doom MP zal wel een leuk spel KUNNEN worden... als ze maar niet van die N64-trekjes krijgen bij deze versie
aaargh! ik moet nu zeker een gba. prehistorik man(uit XT-tijd) & smb 3! kick!Op dinsdag 26 juni 2001 19:51 schreef ShadowBumble het volgende:
u roept ik draai screenies van doom :
[afbeelding]
[afbeelding]
En een lijstje aangekondigde Games :
[..]
edit:
Ff een lijstje toegevoegt
Verwijderd
Ze zijn eerder zo duur omdat er zoveel gekopieerd wordtOp dinsdag 26 juni 2001 08:39 schreef xDeLiriuMx het volgende:
[..]
En over dat lijstje aangekondigde games...dan vergeet je Lady Sia, Powerrangers: Timeforce, Tony Hawk 3, Iridion 3D, EFX en nog wat namen nog...er komt VEEL uit binnenkort...sommige spellen uit de lijst zijn al uit trouwens, alleen nog niet in Nederland (of Europa zelfs)
R./
-Stunts
-Prince of persia
dan koop ik hem
edit: oeps ik reageer op oude topic
met papier mache kun je alles maken!!
ff kijke of hij een stapeltje kan meebrengen voor me
Als je er nog een over hebtOp dinsdag 17 juli 2001 10:28 schreef RSP het volgende:
hmm me oom gaat binnenkort weer een keer naar taiwan, dat is zo'n beetje het mekka voor de <aantal> in 1 cartridges
Verwijderd
Weet iemand wat over Super Mario World voor de GBA? Pure port? Extra's? URL met info? :-)
Grz, Sanderclaus
Verwijderd
Stunts denk ik niet, maar Prins of Persia is al op de GB en GBC uitgekomen!Op dinsdag 17 juli 2001 01:58 schreef Servowire het volgende:
Ik wil deze games zien:
-Stunts
-Prince of persia
dan koop ik hem
edit: oeps ik reageer op oude topic
Dat gedoe van Mario World op de GBA is al vrij uit nieuws en dus moeilijk te achterhalen, probeer eens bij search-engines te kijken...misschien is er wel een hele uitgebreide site over ports e.d.
Ik zal zelf ook wel ff zoeken, ik meen dat er wel een extra level/wereld inkomt met sprite grapjes (lees: hele grote vijanden, veel draaiende voorwerpen etc..)...voor de rest een direct port!
Verwijderd
Als ik geld over heb toch maar zo'n GBA halen
Verwijderd
LOL, dat zijn screenies v/d PC versie van Doom2! Van Doom op de GBA is alleen een filmpje van een map vrijgelaten (soort tech-demo meer)!Op dinsdag 17 juli 2001 13:51 schreef Trashbash het volgende:
So die screenies van Doom zien er bijzonderuit !
Als ik geld over heb toch maar zo'n GBA halen
Resolutie is zelfs nog iets te klein voor een GBA dus het zal er (waarschijnlijk/hopelijk) nog iets mooier uitzien!
Verwijderd
Ik betwijfel dat. De SNES (vergelijkbaar met de GBA) had toen ook weinig (ik heb er i.i.g. geen gezien) <aantal> in 1 cartridges dus of zoiets er wel voor de GBA is? We zullen het wel zien.Op dinsdag 17 juli 2001 10:28 schreef RSP het volgende:
hmm me oom gaat binnenkort weer een keer naar taiwan, dat is zo'n beetje het mekka voor de <aantal> in 1 cartridges
ff kijke of hij een stapeltje kan meebrengen voor me
Voor de GB en NES waren er wel <aantal> in 1 cartridges.
Verwijderd
R./
Verwijderd
Max dat de GBA aankan zijn 256Mbit (oftewel 32MB) cartridges.Op dinsdag 17 juli 2001 18:12 schreef MrRudi het volgende:
Niet alleen dat, een GBA spel is minimaal 4MB (MegaBYTE dus) en de meeste echt goeie zijn 8MB. Wil je dan 8 spellen op 1 cartridge moet je een 64MB cart hebben, dat zal aardig duur zijn, en volgens mij ondersteund te GBA zulke grote carts niet eens...
R./
Een 64Mbit (8MB dus) FLASH cartridge is al zo'n 300 piek!
Verwijderd
Eigenlijk schandalig dat jij dat beter weet dan ikOp dinsdag 17 juli 2001 20:01 schreef CommDante het volgende:
[..]
Max dat de GBA aankan zijn 256Mbit (oftewel 32MB) cartridges.
Een 64Mbit (8MB dus) FLASH cartridge is al zo'n 300 piek!
R./
Verwijderd
Hehe, had dan ook al een maand voor de Europese release er één en zit al bijna 3/4 jaar allerlei sites af te gaan voor nieuwtjes. Had zelfs alles goed op deze pop quiz. Is wel al een oudje..maar als je daar alle kent...ken je ook zo'n beetje alles!Op dinsdag 17 juli 2001 20:26 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Eigenlijk schandalig dat jij dat beter weet dan ik![]()
Maar goed, bottomline blijft dat een X in 1 cartridge voor de GBA niet snel te vinden zal zijn
R./