New feature in Windows 10: Do You want your "Screens of Death" to appear in Yellow, Green, Red or traditional Blue?
Dit kan je makkelijk uitzoeken met de mighty GOT search maar ik zal je ff helpen, het belangrijkste verschil is dat een neon warm wordt en een ccfl niet
Verwijderd
De virtual hidout ligt er niet uit, tis alleen de verkeerde url
Het moet zijn www.virual-hidout.net
succes
succes
Verwijderd
Op vrijdag 27 juli 2001 15:48 schreef USRForceClan het volgende:
Het moet Niet zijn www.virual-hidout.net
Maar www.virtual-hideout.net
Verwijderd
En waarom doet ie het dan niet???Op vrijdag 27 juli 2001 15:48 schreef USRForceClan het volgende:
succes
omdat hetOp dinsdag 01 januari 2002 17:43 schreef CaseBuster het volgende:
[..]
En waarom doet ie het dan niet???
http://www.virtual-hideout.net/
je moet wel de t van virtual hebben en de e van hideout
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Okay en nu weer ff ontopic:
Correct me if I'm wrong!
- NEON wordt dus heet en bouwd een heel hoog voltage op wat dus niet echt een storingsvrij systeem opleverd.
- CCFL wordt niet heet, werkt op een lager voltage en is ook niet altijd van glas waadoor het wat LAN-party bestendiger is dan NEON.
Correct me if I'm wrong!
- NEON wordt dus heet en bouwd een heel hoog voltage op wat dus niet echt een storingsvrij systeem opleverd.
- CCFL wordt niet heet, werkt op een lager voltage en is ook niet altijd van glas waadoor het wat LAN-party bestendiger is dan NEON.
CCFL is WEL van glas en werkt ook op een hoog voltage, namelijk 800vOp dinsdag 01 januari 2002 19:20 schreef LeonM het volgende:
Okay en nu weer ff ontopic:
Correct me if I'm wrong!
Maar NEON werkt toch op een nog hoger voltage?Op dinsdag 01 januari 2002 19:33 schreef BrZ het volgende:
[..]
CCFL is WEL van glas en werkt ook op een hoog voltage, namelijk 800v
Jah... dat wel ja...Op dinsdag 01 januari 2002 19:38 schreef LeonM het volgende:
[..]
Maar NEON werkt toch op een nog hoger voltage?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()