Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klazinga
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 29-01-2022
Mijn vraag
Hallo,

Graag zou ik willen weten hoe breed de voet is van de LG55UF850V. Ik zit namelijk te denken om dit model aan te schaffen, maar zit met een maximale breedte van mijn tv meubel (111cm). Mocht wellicht een eigenaar van dit model mij het antwoord kunnen bieden, dan zou ik dat op prijs stellen :)

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Zowel online winkels als LG support kon mij het antwoord niet bieden. Aan de afbeeldingen te zien moet het lukken, maar ik zou het graag zeker willen weten. Bedankt voor het meedenken!

Beste antwoord (via klazinga op 26-06-2016 19:40)

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
klazinga schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 19:04:
Mocht het uiteindelijk niet passen dan ga ik gewoon voor de 49 inch variant.
Waarom niet gewoon een ander toestel? Het is niet zo dat dit nou echt een geweldig toestel is dat je moet hebben. Sterker nog, het toestel presteert qua beeldkwaliteit op een hoop punten gewoon ondermaats.

Lees bijvoorbeeld eens de test van Rtings: http://uk.rtings.com/tv/reviews/lg/uf8500

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 29-04 13:15
Scherm zelf is 140CM van hoek naar hoek. Ga ervan uit dat de voet bijna even groot is. Met een marge van 10 CM aan iedere kant. Dus zou je rond de 120 CM uit komen. Ik vond dit ook bij de specs

pricewatch: LG 55UF850V Zwart
Breedte 1,235m

Het gaat helaas niet passen. Je komt ongeveer 10 CM te kort en dan pas het ook maar echt net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finesse
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Ik weet niet hoe het meubel eruit ziet (foto?), maar moest het zo zijn dat de voet net wat te breed is kan je het meubel misschien wat verbreden (extra plank, die dus wel breed genoeg is, op monteren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 31-05 20:02
Of ophangen (als dat kan natuurlijk), dan heb je geen voet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klazinga
Bedankt voor de reacties :)

De breedte van het toestel is idd 1,235m. Gezien de voet iets smaller is zou dat net wel of niet moeten kunnen (het gaat dan tenslotte om ca, 6cm per zijde). Het is voor mij niet erg dat het scherm breder dan die 111cm is. Helaas is ophangen of een extra plank geen mogelijkheid, anders had ik dat zeker gedaan.

Inmiddels heb ik de vraag bij een zogenaamd expert neergelegd bij ook weer een online shop. Hier verwacht ik morgen een antwoord van. Voor de volledigheid zal ik het antwoord hier dan ook posten.

In ieder geval bedankt voor het meedenken tot dusver :)

[ Voor 6% gewijzigd door klazinga op 21-06-2016 19:05 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
klazinga schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 19:04:
Waarom niet gewoon een ander toestel? Het is niet zo dat dit nou echt een geweldig toestel is dat je moet hebben. Sterker nog, het toestel presteert qua beeldkwaliteit op een hoop punten gewoon ondermaats.

Lees bijvoorbeeld eens de test van Rtings: http://uk.rtings.com/tv/reviews/lg/uf8500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01:05

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Via welke support/met wie van LG heb je contact opgenomen?

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klazinga
Hoi,

Waarom niet een ander toestel; eigenlijk niet echt over nagedacht. Er was nog een Samsung model die me ook wel interessant leek (de Samsung UE55JU7000). Na het lezen van de review Dimens ga ik nu dan ook twijfelen. Ik had namelijk het idee dat deze LG wel een goed toestel was.

Ik had contact opgenomen via het algemene 0900 nummer van LG.

Inmiddels heb ik wel een antwoord mogen ontvangen van Coolblue support, de breedte van de voet is 102 cm voor het 55 inch model, dus het is wel mogelijk.

Maar nu de twijfel... :) Bedankt voor de heads-up in ieder geval Dimens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klazinga
Het is uiteindelijk de Samsung UE55JU7000 geworden, dank allen voor de tips.
Pagina: 1