iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Nee. Er is wel een converter van DVi-D naar sub-D maar niet andersom.
Overigens is een scherm voor dat geld wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeel verdacht goedkoop. Is hij niet gejat?
Als je jouw GTS verkoopt en een andere GTS koopt ben je met dat scherm nog goedkoop uit. Overigens heb je met DVI-D een betere beeldqualiteit omdat het scherm digitaal angestuurd wordt. Via een sub D gaat het:
Videokaart->Videodac->analogekabel->monitor DAC->Digitale monitor.
Met DVi/D is het:
Videokaart->digitalekabel->digitalemonitor. Je mist dus 2 keer de DAC en de bijbehorende verliezen/storingen.
Ik heb een Gainward Cardexpert GTS en die heeft wel DVi/D.
Overigens is een scherm voor dat geld wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeel verdacht goedkoop. Is hij niet gejat?
Als je jouw GTS verkoopt en een andere GTS koopt ben je met dat scherm nog goedkoop uit. Overigens heb je met DVI-D een betere beeldqualiteit omdat het scherm digitaal angestuurd wordt. Via een sub D gaat het:
Met DVi/D is het:
Videokaart->digitalekabel->digitalemonitor. Je mist dus 2 keer de DAC en de bijbehorende verliezen/storingen.
Misschien zit ik ernaast hoor maar ik dacht altijd dat TFT's met DVI-ingang gewoon een DAC in de monitor zelf haddenOp maandag 25 juni 2001 22:20 schreef Kirpeknots het volgende:
Overigens heb je met DVI-D een betere beeldqualiteit omdat het scherm digitaal angestuurd wordt. Via een sub D gaat het:
Met DVi/D is het:
Gebruik je die DVI-uitgang ook echt? Ik ben al een tijdje op zoek naar info over Geforce-kaarten met DVI-uitgang, met name of ze 1280x1024 aankunnen, en of ze al tijdens 't booten beeld geven via DVI.Op maandag 25 juni 2001 22:20 schreef Kirpeknots het volgende:
De DVi/D kan gebruikt worden voor booten. Je moet echter niet een bios op de kaart flashen van een kaart die geen DVi/D heeft want dan werkt het nietmeer.
Ik heb zelf een CRT-scherm en kan dus niets met DVi/D.
Een TFT scherm werkt, in tegenstelling tot een CRT scherm, digitaal. En zet kleurtjes in een beeldpunt op 1 of op 0. Daardoor krijg je beeld. CRT schermen knallen met een beeldkannon een patroon op je scherm.
Overigens is het aantal kleuren dat je op een tft-scherm kan weergeven beperkt. Analoog heeft geen restricties.
Ik heb zelf een CRT-scherm en kan dus niets met DVi/D.
Een TFT scherm werkt, in tegenstelling tot een CRT scherm, digitaal. En zet kleurtjes in een beeldpunt op 1 of op 0. Daardoor krijg je beeld. CRT schermen knallen met een beeldkannon een patroon op je scherm.
Overigens is het aantal kleuren dat je op een tft-scherm kan weergeven beperkt. Analoog heeft geen restricties.
oke, dus er is geen mogelijkheid om dat TFT scherm aan de praat te krijgen op mijn GF2GTS ? Jammer, want ik heb hier maar 1 systeem staan met een AGP slot, en die videokaart die hij verkoopt is er ook eentje van het type AGP, dus dat is geen oplossing
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Pagina: 1