Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

dns

Pagina: 1
Acties:
  • 222 views

Onderwerpen

Vraag

• masterbob19
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 20-06-2016
Mijn vraag
ik heb 3 dagen geleden zitten kijken naar een goede dns en ik heb open dns gevonden die werkte voor 1 dag gewoon goed en er waren geen problemen maar de volgende dag werkte het niet meer ik heb ook een ander dns programma gedownload en die werkt ook niet

Relevante software en hardware die ik gebruik
processor: AMD FX(tm)-6300 Six-Core Processor 3500 MHz
Videokaart: AMD Radeon r9 380

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
zoals ik al zei ik heb al een andere programma geprobeerd en heb lopen zoeken naar andere problemen dns flush werkt ook niet
alvast bedankt

masterbob19 wijzigde deze reactie 20-06-2016 17:38 (5%)

Beste antwoord (via masterbob19 op 20-06-2016 17:51)

• Wildfire
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 16-10 23:56

Wildfire

Joy to the world!

quote:
masterbob19 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 17:48:
o dan is dat mijn fout want ik heb bij keenow wel een programma moeten downloaden
Een andere DNS-server gebruiken is iets wat je gewoon bij de netwerkeigenschappen in Windows kunt aanpassen. Maar het enige dat dat doet is dus dat je een andere DNS-server gebruikt, Netflix ziet dan nog gewoon dat je Nederlander bent. Je moet een goede VPN hebben maar zoals ik al schreef, veel VPN's staan tegenwoordig ook al op een blocklist bij Netflix.

Maar er zijn genoeg sites die je vertellen wat de mogelijkheden zijn om de Amerikaanse Netflix in het buitenland te verkrijgen. Google maar eens :)

Systeemspecs | Mijn Marktplaats spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Alle reacties

• NLKornolio
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 07:12

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

zou gewoon die van je provider gebruiken

Low Key Gaming

• Fore!
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 16-10 18:13
Wat werkt niet?

• ralpje
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 13:13

ralpje

Deugpopje

En wat voor 'dns programma'? Dat klinkt een beetje fishy :)

365Dude - Strava

• masterbob19
keenow had ik als andere dns programma

dit is opendns: https://www.opendns.com/
en dit is keenow: https://www.keenow.com/

en het hele probleem is dat ik nog steeds in nederland sta en ik wil graag de "amerikaanse" netflix kunnen gebruiken

masterbob19 wijzigde deze reactie 20-06-2016 17:46 (32%)

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

quote:
masterbob19 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 17:45:
keenow had ik als andere dns programma

dit is opendns: https://www.opendns.com/
en dit is keenow: https://www.keenow.com/
Je hebt geen programma's nodig om een andere DNS te gebruiken. Ik neem aan dat het hier gewoon om een spraakverwarring gaat.

Maar wat is er nou precies mis dan? OpenDNS werkt prima, heb ze al jaren als DNS-provider.

-- Edit: aha, aap komt uit de mouw met een edit. Je wilt dat Netflix denkt dat je in Amerika zit. Met puur een DNS-aanpassing zal dat niet lukken. Je IP-adres is en blijft Nederlands. Je zult een VPN nodig hebben, maar Netflix heeft ook al veel VPN's op hun blocklist staan.

Wildfire wijzigde deze reactie 20-06-2016 17:49 (23%)

• masterbob19
o dan is dat mijn fout want ik heb bij keenow wel een programma moeten downloaden

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

quote:
masterbob19 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 17:48:
Een andere DNS-server gebruiken is iets wat je gewoon bij de netwerkeigenschappen in Windows kunt aanpassen. Maar het enige dat dat doet is dus dat je een andere DNS-server gebruikt, Netflix ziet dan nog gewoon dat je Nederlander bent. Je moet een goede VPN hebben maar zoals ik al schreef, veel VPN's staan tegenwoordig ook al op een blocklist bij Netflix.

Maar er zijn genoeg sites die je vertellen wat de mogelijkheden zijn om de Amerikaanse Netflix in het buitenland te verkrijgen. Google maar eens :)

• masterbob19
oke bedankt

• Lustucru
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online

Lustucru

Adviseur

26 03 2016

Nog afgezien van de missende info in je topicstart is t omzeilen van beveiligingen geen onderwerp waar we je verder bij gaan helpen.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Cartech

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True