Dit is echt een zeer goede 3D-sound sample.
Doe een oortelefoon in, en misleid je oren! Echt superweird!
Klik hier
Doe een oortelefoon in, en misleid je oren! Echt superweird!
Klik hier
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Verwijderd
WHOHA!! alsof dat grietje echt in je oor staat te fluisteren.. Damn!!!Op maandag 25 juni 2001 21:16 schreef Mystic_Jack het volgende:
Zo'n soort geluid ken ik, het is of een Binaural opname zoals deze of het is met de computer gemaakt, met A3D.gebeurt.
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
ja, en 3d spellen zijn gewoon op een volgende plaatjes.nou. tis gewoon stereo...
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
Dat is correct.Op maandag 25 juni 2001 21:29 schreef Paitor het volgende:
[..]
ja, en 3d spellen zijn gewoon op een volgende plaatjes.
En je tast is ook maar gewoon een aantal zenuwprikkels die verwerkt worden door de hersens![]()
![]()
![]()
Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT
Ik vind die met dat grietje ook gewoon stereo hoor. Die sample die ik geupload heb is echt 3D!Op maandag 25 juni 2001 21:28 schreef P5ycho het volgende:
kickeh, dat dat gefluister zo dichtbij klinkt, heftig!
ook kicken met die lucifers, ik kan ze gewoon zien bewegen... als het ware.
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
Verwijderd
tis dus echt geen stereo.Op maandag 25 juni 2001 21:27 schreef yGiDoRp het volgende:
nou. tis gewoon stereo...
Verwijderd
Of ik ken jouw omschrijving van stereo niet helemaal, maar bij mij komt uit ieder van de 5 speakers een ander geluid.Op maandag 25 juni 2001 21:46 schreef _MaLa_ het volgende:
bij jouw nie nee haha eg wel
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Verwijderd
Oke oke, jullie noemen dit dus stereo. Ik noem dat niet GEWOON stereo. Maar goed, jullie dus wel. Altijd gedacht dat stereo 2-kanaalsgeluid was, maar dat zal dan wel niet.Op maandag 25 juni 2001 21:54 schreef _MaLa_ het volgende:
haha dat hoor je zo man haha sommige nie blijkbaar
ik had een cd met allemaal van die geluidjes geleend maar die heb ik niet gebakken ik kan wel eens vragen of ik die weer ff kan lenen. Wat ik me kon herinderen war een geluidje met een pingping balletje heel irri maar wel coolOp maandag 25 juni 2001 21:49 schreef Michiel_H het volgende:
[..]
Laat horen dan!...
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Pro Logic mischien.Op maandag 25 juni 2001 21:59 schreef JT het volgende:
Een dolby pro logic kanaal zal je ook als stereo zien op je pc, maar tis toch 4 kanaals...
Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Digital is digitaal, das heel wat anders. Pro logic is analoog, en kan je niet alle 4 de kanalen zien in zo'n proggie als de screenshot.Op maandag 25 juni 2001 22:02 schreef yGiDoRp het volgende:
[..]
Pro Logic mischien.
Maar de echte Dolby (Digital) of THX niet. Das meer kanalen.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Du hast richt/rechtOp maandag 25 juni 2001 22:04 schreef Canon23 het volgende:
Ik kan het fout hebben maar is THX niet alleen een keurmerk en boeit verder niet hoeveel kanalen het is. Er zijn genoeg 2.1 setjes THX gecertificeerd.
Ecodan warmtepomp
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Powered bij meergranenbrood.
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
"...We tell people who come to our concerts that they can tape the shows if they want. I think it is cool that people are so passionate about our music." -- Bono
Verwijderd
Verwijderd
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Verwijderd
klopt, dit is wel meer gebruikt.Culture Beat, de CD waar Mr Vain ook op staat. Er staat achterop het hoesje iets in de trant van "listen with headphones".
edit:
De CD kwam uit in een tijd dat je nog geen 3D geluidskaarten had, en de meesten van jullie zaten nog in groep 6 denk ik (no offense )
Powered bij meergranenbrood.
Het _is_ ook stereo, natuurlijk, want de definitie van stereo is eigenlijk dat er 2 onafhankelijke kanalen (en dus geluidsbronnen) zijn, dat is bij een hoofdtelefoon het geval (OK, er zijn uitzonderingen)... Je hebt een linker en rechter oorschelp... Dat je het voor of achter je hoort is idd gewoon een truukje, wel errug knap gedaan hoor, maar niet echt nieuw ofzo, dat kon mijn Terratec SoundSystem DMX ook al, heet toch gewoon A3D?Op dinsdag 26 juni 2001 00:39 schreef lester het volgende:
maar dit is wel waar stereo voor bedoeld is
echt super klinkt net echt
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Was DPL niet gewoon 3 kanaals?? Rechts, links, en achter???Op maandag 25 juni 2001 21:59 schreef JT het volgende:
Een dolby pro logic kanaal zal je ook als stereo zien op je pc, maar tis toch 4 kanaals...
klopt, maar a3d is meer hardwarematig(je hebt wel software a3d maar das vaak brak) en het is een andere techniek, dit is in mijn opinie wel het maximale uit stereo halen zonder andere technieken (a3d, eax ed) te gebruiken.Op dinsdag 26 juni 2001 01:17 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
dat kon mijn Terratec SoundSystem DMX ook al, heet toch gewoon A3D?
Groep 8Op maandag 25 juni 2001 23:02 schreef Arjan_A het volgende:... en de meesten van jullie zaten nog in groep 6 denk ik (no offense)
[/edit]
Da's niet waar. Met twee onafhankelijke kanalen kan je mono, stereo, 4 kanaals (dolby), en "3d" geluid opnemen.Op dinsdag 26 juni 2001 01:17 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Het _is_ ook stereo, natuurlijk, want de definitie van stereo is eigenlijk dat er 2 onafhankelijke kanalen (en dus geluidsbronnen) zijn.
kloptDat is bij een hoofdtelefoon het geval (OK, er zijn uitzonderingen)... Je hebt een linker en rechter oorschelp... Dat je het voor of achter je hoort is idd gewoon een truukje, wel errug knap gedaan hoor, maar niet echt nieuw ofzo, dat kon mijn Terratec SoundSystem DMX ook al, heet toch gewoon A3D?
Nope, je vergeet centerOp dinsdag 26 juni 2001 01:22 schreef Nacho_Man het volgende:
[..]
Was DPL niet gewoon 3 kanaals?? Rechts, links, en achter???
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
"I'll just use my Go-Go-Gadget handbook!"
Oke, komt er nog zo'n 1.Op dinsdag 26 juni 2001 02:15 schreef iGadget het volgende:
Mystic_Jack: Jezus die van jou is GOED... als die meid in je oren fluistert... je voelt de druk gewoon, je voelt 't kriebelen! Waaaaanzinnig. Gimme more!
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
ow...Op dinsdag 26 juni 2001 01:38 schreef JvS het volgende:
[mierensexmode]
[..]
Nope, je vergeet center
onder het mom van 'even opscheppen' ?Op maandag 25 juni 2001 21:39 schreef _MaLa_ het volgende:
hier op eem sb 1024 en labtec 2514 relax geluid gewoon geil word je er van
Mother, will they like this song?
Hangt er vanaf hoe je't bekijkt. DPL slaat 3 kanalen op in een 2-kanaals opname (links, rechts en surround), dat centerkanaal wordt door de versterker 'berekend' (ik meende dat't zoiets als L + R - 20 dB was).Op dinsdag 26 juni 2001 01:38 schreef JvS het volgende:
[..]
Nope, je vergeet center
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Even voor alle duidelijkheid :Op dinsdag 26 juni 2001 20:32 schreef Flotter het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe je't bekijkt. DPL slaat 3 kanalen op in een 2-kanaals opname (links, rechts en surround), dat centerkanaal wordt door de versterker 'berekend' (ik meende dat't zoiets als L + R - 20 dB was).
Ecodan warmtepomp
"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"
|>
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()