N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Windows 7 heb ik toevallig nog een iso van, en deze valt mooi te upgraden naar 10, wat ik al vaker heb gedaan, alleen hier loopt het vreemd genoeg spaak, en ik heb ook geen andere isos voorhanden.
Is een onbewerkte originele iso van MS, btw..
[ Voor 5% gewijzigd door SAiN ONeZ op 20-06-2016 15:49 ]
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Aangezien je al een diskpart hebt gedaan lijkt me dat niet van toepassing. Om eens wat uit te sluiten, kun je van dezelfde W7 stick op de dezelfde SSD Windows proberen te installeren in een andere computer?
edit: Overigens, als je een geldige W7 of W8 key hebt dan kun je ook rechtstreeks W10 installeren.
[ Voor 12% gewijzigd door wagenveld op 20-06-2016 15:55 ]
Lijkt wel iets hardwarematig, hoewel de oude harddisk die vol met clusterfouten zit, gewoon uren blijft draaien zonder maar te herstarten.. Riddle me this, Batman?!
Lijkt me dat ik problemen met die schijf al in de desktop was tegengekomen, ik heb eventueel ook nog wel een andere ssd, om eens mee te testen.
Je kan overigens de 1511 build Windows 10 rechtstreeks activeren met een Windows 7 key. Je kan dus de hele Windows 7 stap overslaan.
Eventueel dat ik ook nog een traditionele hdd erin kan plaatsen, en diezelfde iso kan installeren, gezien de originele hdd geen shutdowns veroorzaakt, om het usb medium uit te sluiten...
Tis dat het me hobby is, anders had ik de moed allang opgegeven
[ Voor 30% gewijzigd door SAiN ONeZ op 21-06-2016 11:15 ]
http://www.dell.com/suppo...uageCode=en&categoryId=BI