Ik zoek een?
Ik zoek een videokaart. Ik wil ermee gaan gamen op één monitor (full HD) en browseren op twee monitoren (beide full HD). Ik wil dat ik games zoals Sims, GTA V, Mafia III vloeiend op high-settings kan spelen.
Wat is je budget?
Ik wil maximaal 250 euro uitgeven. Ik weet dat het aan de magere kant is, maar dan zou ik eventueel op mid-settings kunnen spelen, ik heb hier niet veel verstand van.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb een lichte voorkeur voor nvidia, maar als ik een veel betere videokaart kan krijgen van bijvoorbeeld AMD sta ik daar ook voor open.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Zo komt m'n systeem er ongeveer uit te zien, het is nog niet definitief, maar ik denk niet dat er nog (veel) gaat veranderen.
Zelf dacht ik als beste keus de AMD RX 480, maar als er een alternatief is die beter is hoor ik het graag.
Vraag:
Welke kaart kan ik dus het best kopen?
En op wat voor settings kan ik op Full HD spelen? (mid, high, ultra etc.)
Alvast bedankt
Ik zoek een videokaart. Ik wil ermee gaan gamen op één monitor (full HD) en browseren op twee monitoren (beide full HD). Ik wil dat ik games zoals Sims, GTA V, Mafia III vloeiend op high-settings kan spelen.
Wat is je budget?
Ik wil maximaal 250 euro uitgeven. Ik weet dat het aan de magere kant is, maar dan zou ik eventueel op mid-settings kunnen spelen, ik heb hier niet veel verstand van.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb een lichte voorkeur voor nvidia, maar als ik een veel betere videokaart kan krijgen van bijvoorbeeld AMD sta ik daar ook voor open.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 177,- | € 177,- |
| 1 | Asus B150 Pro Gaming/Aura | € 117,95 | € 117,95 |
| 1 | NZXT S340 Zwart | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | GeIL Evo Potenza GPR48GB2133C15DC | € 34,- | € 34,- |
| 1 | Corsair CX450M | € 52,70 | € 52,70 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 444,60 | |
Zo komt m'n systeem er ongeveer uit te zien, het is nog niet definitief, maar ik denk niet dat er nog (veel) gaat veranderen.
Zelf dacht ik als beste keus de AMD RX 480, maar als er een alternatief is die beter is hoor ik het graag.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Radeon RX 480 4GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 0,- | |
Vraag:
Welke kaart kan ik dus het best kopen?
En op wat voor settings kan ik op Full HD spelen? (mid, high, ultra etc.)
Alvast bedankt