Toon posts:

Nieuwr Setup

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga een nieuwe setup aanschaffen!
Ik wil een nieuwe toetsenbord, muis , muismat en een headset.

Wat is je budget?
Ongeveer 200€ voor alles

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee niet echt maar, ik denk dat de muizen van Logitech goed zijn. En ik wil een mechanische toetsenbord.[/i]

Bedankt voor het helpen alvast!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

https://tweakers.net/pricewatch/ ideale plek om je zoektocht mee te starten, eigen inzet is een goed begin.

39

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13-02 22:56
Ik heb zomaar wat bij elkaar gegooid wat ik nu voor €200 zou kopen :P.

#ProductPrijsSubtotaal
1CM Storm QuickFire XT - Brown Switch€ 81,95€ 81,95
1Logitech G300s€ 33,95€ 33,95
1Steelseries Qck€ 10,95€ 10,95
1Logitech G430 Surround Sound Gaming Headset€ 66,55€ 66,55
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 193,40

Meer informatie = beter kunnen helpen

• Micktator
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13-02 22:35
Zou eerst wat meer inzet vertonen, dan kunnen we er wat mee. Om dan toch maar het balletje weer iets meer aan rollen te krijgen:

- Wil je de muis en/of toetsenbord draadloos hebben?
- Je hebt het allemaal in hippe kleurtjes of met (RGB-)verlichting, daar nog interesse in?
- Voorkeur voor een mechanische switch (rood, bruin etc) of wil je een mechanisch toetsenbord omdat 'iedereen zegt dat dat goed is'.
- Headset met afneembare microfoon? Heb je een klein/groot hoofd? On-ear of over-ear? Nog voorkeur voor een bepaalde geluidsklank (veel bas, helder, neutraal etc).

Bedenk hier eerst eens antwoorden ('dit maakt me niet uit' is ook een antwoord) op, en ga vervolgens eerst eens even zelf zoeken in de pricewatch en lees eens een review hier of ergens anders.

Verwijderd

Topicstarter
Micktator schreef op maandag 20 juni 2016 @ 15:06:
Zou eerst wat meer inzet vertonen, dan kunnen we er wat mee. Om dan toch maar het balletje weer iets meer aan rollen te krijgen:

- Wil je de muis en/of toetsenbord draadloos hebben?
- Je hebt het allemaal in hippe kleurtjes of met (RGB-)verlichting, daar nog interesse in?
- Voorkeur voor een mechanische switch (rood, bruin etc) of wil je een mechanisch toetsenbord omdat 'iedereen zegt dat dat goed is'.
- Headset met afneembare microfoon? Heb je een klein/groot hoofd? On-ear of over-ear? Nog voorkeur voor een bepaalde geluidsklank (veel bas, helder, neutraal etc).

Bedenk hier eerst eens antwoorden ('dit maakt me niet uit' is ook een antwoord) op, en ga vervolgens eerst eens even zelf zoeken in de pricewatch en lees eens een review hier of ergens anders.
Beetje onduidelijk geweest inderdaad. Ik heb zelf zeker ook gezocht naar toetsenborden en muizen. Ik heb de muis liever met draad.

Ik weet nog niet zo goed wat het verschil is van de switches maar omdat ik veel FPS games speel denk ik dat de rode wel ideaal zijn.

Ik heb liever een headet met een mic die er gewoon vast is en die je naar boven/beneden kan bewegen.

Geluidsklank heb ik liever neutraal. En liever niet zoveel bas.

Ik hoop dat ik duidelijker ben geweest met dit.

Verwijderd

Topicstarter
Balance schreef op maandag 20 juni 2016 @ 14:20:
Ik heb zomaar wat bij elkaar gegooid wat ik nu voor €200 zou kopen :P.

#ProductPrijsSubtotaal
1CM Storm QuickFire XT - Brown Switch€ 81,95€ 81,95
1Logitech G300s€ 33,95€ 33,95
1Steelseries Qck€ 10,95€ 10,95
1Logitech G430 Surround Sound Gaming Headset€ 66,55€ 66,55
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 193,40

Meer informatie = beter kunnen helpen
Heel erg bedankt voor het maken van dit lijst!

Ik gebruik op dit moment de zelfde headset maar het is een oude van 2-3 jaar oud. De mute knop doet het niet en de mic kan niet vastgezet worden.

De muis bevalt me niet echt, en nu ik me realiseer is 200 euro een beetje te weinig voor een ideaal setup. Ik denk dat ik wel tot 300 max kan uitgeven. Waardoor ik een betere headset en muis kan krijgen tog?

• shadvet
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-02 16:06
Tja wat is beter, als je volledige achtergrondverlichting in je ramplankje wil ben je duurder uit. Of twaalf knoppen bij de duim op je muis. Je kan het natuurlijk zo duur maken als je wil. Voor muizen zou ik zelf gewoon naar de mediamarkt gaan en kijken welke fijn in de hand ligt. Toetsenbord raad ik mechanisch aan maar welke switches is ook weer een kwestie van voorkeur. Heb zelf Cherry MX Red switches en wil er niet meer vanaf. Anderen zweren weer bij blue of browns. Headset is ook kwestie van of ie fijn zit en of ie goed klinkt. Muismat kun je grootte nog gaan kiezen.

i5-6400, r9 280x, 8g ram, BenQ GW2470H, NZXT S340 Black | i5-4570, XFX 7970, 8g ram, Acer X223W, FD Core1000

• Tjm De Groot
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02-2021
pricewatch: Kingston HyperX Cloud II Red getest door foritain zeer goede headset. En kijk eens naar de corsair strafe mx red switches oerdegelijke ramplank.

I7 8700K, MSI PRO CARBON Z370, GTX MSI 1080, 16 gigabyte ddr4 3200.

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13-02 22:56
Om eerlijk te zijn: Ik had zomaar wat bij elkaar gegooid wat mij goed leek en ik kwam toevallig op €200 uit. Hiermee heb je een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Tuurlijk kan je beter spul voor meer krijgen, maar dan is het ook significant duurder.
Pagina: 1