Nu ook zonder stropdas
Gyroscoopweg 90-92
1042 AX Amsterdam
Have fun...
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Zal ik erheen rijden en een stoeptegel door de ruiten gooien.
Of een stoepband opsturen naar een van hun antwoordnummers. (duur geintje)
We zien wel, 5 Juli is de dag dat Hagar kabelinternetten mag
Nu ook zonder stropdas
"Oh sorry meneer we hebben een computerstoring, hij wil geen afspraakdatum vrijgeven. Ik bel u daar later dan nog wel over terug."
1 week later bel ik hun dus op om een datum af te spreken. (ineens geen computerstoring meer) Waarom bellen zij dan niet
En weer een week later belt weer een andere Doos op om een afspraak te maken voor het installeren van het "kabelinternet"
Waar moet dat heen met deze wereld.
Kunnen ze daar dan helemaal niks in een keer goed
Nu ook zonder stropdas
Verwijderd
Een week later kwamen ze aankakken met zo'n zielig smoesje
Nu hebben we alweer een halfjaartje kabel
2 uur later same prob. 2 dagen wachten en weer switch omgezet. afijn 1,5 dag later weer prob.
Lag het volgens @home aan de modem, modem vervangen en switch omgezet. 2 dagen later, jawel, weer probs.
Mijn papsje die bij essent werkt heeft dus wat contactjes bij de uitvoerinstantie in Overijssel. (niet @home) Hij heeft de uitvoerder gebeld en ze stonden nog geen uur later voor de deur. Hij vertelde dat @home eerst een aantal klachten verzameld en ze dan per dag uitgeeft.
Hierna werkte alles ok, en dat niet met dank aan @home. Essent heeft bij hun de eindverantwoordelijkheid gelegt, maar hoe kan een bedrijf in A'dam voldoende inzicht hebben in iets wat in NoordOost Nederland gebeurt?
Max download = 375 k/s
Max upload = 16 k/s
Nature will strike back.....
(de monteur kon alleen mn computer niet open krijgen, en zat later mn computer af te kraken... maar ok)
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
zorg je dat je op tijd thuis bent (rijles afzeggen enzo), komt er gewoon helemaal NIEMAND!
dus ik bellen... "ja, nou, dat wordt vandaag niet meer, zal ik een nieuwe afspraak maken?"
sja, weinig keus dan...
ik kreeg wel 50 gulden korting (dat is standaard dacht ik)
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Hier idem dito; die kerel werd helemaal gek van de beeldscherminstellingen. Het beeld trilt iets (is gelukkig niet mijn pc) en die kerel kreeg er koppijn van.Op dinsdag 26 juni 2001 11:05 schreef Wirf het volgende:
(de monteur kon alleen mn computer niet open krijgen, en zat later mn computer af te kraken... maar ok)
Volgens mij heeft ie nog nooit zo snel een aansluiting gemaakt
.....
Verwijderd
Met een briefje erbij: 'Wees blij dat je hem niet door het raam ontvangt.'Op maandag 25 juni 2001 20:43 schreef Hagar het volgende:
Of een stoepband opsturen naar een van hun antwoordnummers. (duur geintje)
Traag als stront en enorm nukkig
Het zal mij een genoegen zijn om achter die vent te staan glunderen als hij dit apparaat ziet staan
Nu ook zonder stropdas
Je kunt beter rustig wachten dan stoeptegels door ramen gaan gooien. Schiet niemand wat mee op...
<edit>En even voor de duidelijkheid: het is niet @home zelf die het aansluiten verzorgt. Dat zijn nog altijd subcontractors. Soms goede en blijkbaar soms ook minder goede </edit>
Ik werd helemaal blij gemaakt, ik was geselecteerd als beta tester van Essent@Home!
- Eind April wordt u gebeld voor een afspraak!
- Midden Mei wordt u gebeld voor een afspraak!
- Er zijn wat problemen, het is niet bekend hoe lang alles nog gaat duren...
En als laatste:
En ja ik was pissedU bent geselecteerd als betatester voor de betatest van @Home in plaatsnaam.
Zoals u weet heeft @Home grote problemen met het toevoegen van nieuwe
adressen aan haar database. Dat geldt ook voor de betatesters. Voor een
groot aantal betatesters is inmiddels een oplossing gevonden. Uw adres vormt
echter nog steeds een probleem. Wij hebben daarom besloten de betatest toch
op te starten en daarbij geen gebruik te maken van uw hulp. Uiteraard
betreuren wij dat, maar wij mogen het belang van alle potentiële abonnees,
die gebaat zijn bij een spoedige lancering van @Home, niet uit het oog
verliezen.
Kut voor je, ik denk dat jij het meer betreurd.Wij hebben daarom besloten de betatest toch
op te starten en daarbij geen gebruik te maken van uw hulp. Uiteraard
betreuren wij dat.
Nu ook zonder stropdas
Ik zit hier in Twente, das geloof ik niet in de buurtOp dinsdag 26 juni 2001 23:54 schreef Hagar het volgende:
Een maat van mij is ook Betatester ik geloof in wolvega ofzo.
Ik jah.. Plus mijn ouders die nog steeds de tel. rekening betalen (800 piek laatste keer)[..]
Kut voor je, ik denk dat jij het meer betreurd.
Verwijderd
was 1 van de eersten in de stad. maarja ik afgesproken om half 9 's morgens. het zou ander half uur duren, ik moest om half 10 weg, dus ik gezegd, sluit het alleen maar aan uitleg hoeft niet. oh dan kan het in een half uur wel. komen ze op kwart over negen aanzetten !?!?!? doh, kon ik nog niet op tijd weg.
Verwijderd
Hij was in 20 minuten klaar
Niks moeilijk doen, gewoon aansluiten, instellen, testen en weg. Klasse!
Verwijderd
bijna een maand later kwamen ze pas echt opdagen
maar op dat puntje na heb ik niks te klagen over @home
Women, you can't live with 'em..... and you can't live with 'em!
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.