Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePsycho
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12:12
Wat ga je met je laptop doen?
Veel reizen, meenemen in de trein en naar school. Hij zal zowel voor de studie bedrijfskunde als voor zakelijk gebruik nodig zijn. 12/13 inch is in ieder geval genoeg.

Als de optie er is voor een i7 met 8/16GB werkgeheugen is dat altijd welkom, dan kan ik hem eventueel ook gebruiken voor mijn andere baan.

Grootste gebruik wordt wel internetten, emailen, documenten bewerken, administratie, en misschien programmeren en database administratie. Maar de laatste zijn niet de primaire focus, wel een pluspunt.

Wat is je budget?
De laptop mag tot €3000 kosten

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, wanneer ik thuis ben heb ik een zeer goed werkende pc, dus hij is uitsluitend voor gebruik buiten huis en onderweg.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb gekeken naar de ASUS zenbook 3 die uitkomt in augustus/september maar hoor ook wat slechte dingen over de asus service dus weet niet of ik dat risico wil nemen met een laptop van 1500 euro.
Verder vind ik het wel een extreem mooi apparaat.

De andere optie zou een surfacebook zijn als die voor september ooit nog uit komt, daar gaat mijn voorkeur naar uit maar ik heb hem uiterlijk begin september nodig.

De surface pro 4 kwam ook in gedachten met het nadeel dat je hem niet op schoot kan zetten met een toetsenbord omdat het een cover-toetsenbord is.

Dus mijn beslissing komt een beetje tussen de ASUS zenbook 3, surface book en de surface pro 4.
Enige ervaringen met vorige zenbooks, surface books of surface pro 4's met gebruik ondwerweg of algemeen zou op prijs gesteld worden!
En een andere laptop als advies is ook altijd welkom.

Bij voorbaat dank,

Aron

[ Voor 10% gewijzigd door ThePsycho op 20-06-2016 10:25 ]

ID.3 Pro 58 kWh | Ede | 5740 Wp | PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePsycho
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12:12
Opzich een best mooie optie inderdaad, was die laptop helemaal vergeten :p
alleen is de accu van de zenbook 3 en surface pro 4 wel net iets groter.
Zelf geen ervaring met laptops dus geen idee of dat verschil van 5Wh uitmaakt...

[ Voor 4% gewijzigd door ThePsycho op 20-06-2016 16:37 ]

ID.3 Pro 58 kWh | Ede | 5740 Wp | PVOutput