Toon posts:

Athlon Classic 800 @ 1050

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi fellas,

Vandaag me nieuwe K7 800 Classic gehaald, (me 500 @ 865 gaf het op...) en ermee gespeeld... ik haal MAX 1050... op 1.9 V STABIEL (alles, ook 3dmark) en 1035 op 1.85 STABIEL (idem ditto).... alleen ga ik de komende maanden NIET OC-en! Ja ja, ga 't pas weer doen, als er weer POEN is... -> You never know!

C-ya fellas...

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
WoW :)! Das nie gek Cronik! Als ik weer wat geld heb ga ik ook een vette koeler kopen (ik heb nu zo'n 1 fan CoolerMaster ... ). Wat voor core heb je? Mijn 650 met 800 core loopt al een tijdje op 800MHz/1.6V vanwege die CoolerMaster, maar als ik ook zo'n dikke vette koeler koop moet ik vast verder komen ... en hoeveel ns is je cache? Ik weet het, nieuwsgierig eh ;). Maargoed, je hebt iig een goeie te pakken om serieus te OCen. Veel plezier dermee, en we zullen vast nog veel OC-shit horen zodra de poen er is voor een koeler >:) ...

PC Specs

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:11

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Cronik, wat is je geheim???

Ik ben ook alweer een poosje bezig met tweaken... :)

Nu draai ik een Athlon 750@950 @ 1,9 Volt.... Ik heb al op de 1GHz gezeten, helaas liep alles niet stabiel..... CPU moet nog ff wennen.... ;)

Whatever.

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 13:58

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Cronik:
Gefeliciteerd.. same overhere :) kan ook booten op 1200 by the way... staat leuk op bios-scherm alleen lullig dat w2k dan niet meer opstart. Maar draait hier jummie. Mijn specs staan hier: http://fizion.nl/athlon / misschien heeft iemand er nog wat aan.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alleen het voorste kapje er af gehaald

Ik heb nog niet veel trek in het verwijderen van de backplate (heb er inmiddels wel ervaring mee, 4x gedaan.) door $$$ redenen (you never know)... :P

Ik vermoed min. een 800 core. Maybe een 900-950 core. Ik denk dan ook goede Cache te hebben, omdat ie op 1050 goed klokt. ik denk zo'n 3.1ns of 2.6ns... ik weet het nog niet, maar pak 'm beet over 1/2 maanden zullen jullie het allemaal weten :P

Ik gebruik dus daarom momenteel een CoolerMaster cooler (2 YS fans standaard)die gemaakt is voor 1-gig

Op 800 (1.7V) loopt ie op 35-37C
Op 1000 (1.85V) 40C
Op 1035 (1.85V) 40C
Op 1050 (1.9V) 41C

Ik had op me vorige 500@865 een Alpha Heavy Metal met Vette YS Tech fans. Bij Computernerd gehaald. Maar laatst 2 60mm HP Delta fans gekocht en geprobeerd. Whoppa, Meteen 5C cooler. Dus dacht ik (na 2 weken) 900 proberen, en toen zij me CPU "KRAK" :P

Maar die Delta Fans zijn voor mij te luid! Die CoolerMaster-Combi is redelijk goed! Ik heb http://www.coolermaster.com/products/cpucooler/slota/dp25h54.html

Mzzl

• Daylights
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-09 15:20

Daylights

Look @ the big brain on Brett!

You did it again.. whehehe eerst al met de 500@865 wat behoorlijk hoog is en nu met een 800@1050. Maareh, hoe kwam het nou precies dat je 500@865 de geest gaf? "KRAK" van 'ik wordt te veel bellast en ik doe het niet meer' of "KRAK" van 'ik breek dwars door midden'? Ik vind dat eerste toch wel een beetje zorgmakend... :o

Verwijderd

Topicstarter
Hey Daylightys,

Krak, als in 'ik wordt te veel bellast en ik doe het niet meer' :P Ik wilde meer... :P

Draait nu lekker op 800.

Tja, op een gegeven moment is 865 "LANGZAAM" :)

• Daylights
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-09 15:20

Daylights

Look @ the big brain on Brett!

Ohw, dus wel "KRAK", maar toch 'ik doe het nog stiekem wel hoor...' ;)
Pagina: 1