Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driesssens
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14-06-2021
Ik zit te azen op de Moto X Play, momenteel de telefoon die voor mij de juiste specs in de juiste prijsklasse heeft. Nu te vinden voor €270, maar alweer een tijdje in de markt. Ik heb geen idee of dit de prijs ik waar ik voor moet gaan, of dat ik kan verwachten dat deze binnenkort (of überhaupt nog) daalt.

Zitten daar bij telefoons voorspelbaarheden in? In het algemeen dan wel specifiek per merk? De volgende reeks Motorola's is bijvoorbeeld net een week geleden aangekondigd. Gaat dit de prijs beïnvloeden, of zal dat pas gebeuren wanneer deze modellen ook daadwerkelijk in de schappen liggen? Of is dit alles koffiedik kijken en valt er eigenlijk niets te zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Kwestie van vraag en aanbod ... Als de vraag lager wordt en het aanbod hoger, wordt de prijs lager :)

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b2vjfvj75gjx7
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:22
Vaak zie je vaak een prijsdaling als de opvolger aangekondigd wordt en nog eens bij lancering er van als er nog veel voorraad is. Van de Moto X serie is de Z aangekondigd, maar weet niet of die al in de verkoop zijn en ik heb ook geen idee van de voorraden Moto X die er zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:10
we hebben hier helaas geen glazen bol..
Je kan je alleen zelf bedenken wat je op welk moment kan en wilt uitgeven en hoelang je wilt wachten.

de enige zinnige indicatie is het prijsverloop van vergelijkbare toestellen in de pricewatch:
Afbeeldingslocatie: https://ic.tweakimg.net/ext/i/?ProduktID=411185&deliveryCountry=NL
pricewatch: Motorola Moto X (2014) 16GB Zwart

bekijk wat moto toestellen en neem een beslissing

Dit topic gaat dicht omdat er geen discussie waarde is

Strava

Dit topic is gesloten.