For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
Verwijderd
Volgens mij moet da gewoon kunnen hoor...
Nooit van een max. aansluitfactor gehoord, ik heb hier 3 tel's, een modem en een fax.
Nooit van een max. aansluitfactor gehoord, ik heb hier 3 tel's, een modem en een fax.
volgens mij is de maximale aansluitfactor 5, wat er gebeurt als je hier overheen gaat is mij evenwel niet bekend
[Did you know... ... that 35% of statistics are made-up?]
Verwijderd
De aansluitfactor van een apparaat moet er op staan (blauwe sticker)
Je mag op een analoge lijn een max. aansluitfactor 5 aansluiten (aansluitfactoren van alle apparatuur opgeteld)
Meer aansluiten kan wel, maar je zou problemen kunnen krijgen. (storingen, te zacht signaal, toestellen die niet overgaan als je wordt opgebeld)
Je mag op een analoge lijn een max. aansluitfactor 5 aansluiten (aansluitfactoren van alle apparatuur opgeteld)
Meer aansluiten kan wel, maar je zou problemen kunnen krijgen. (storingen, te zacht signaal, toestellen die niet overgaan als je wordt opgebeld)
Ok, volgende apparaten:
* 1 telefoon, aansluitfactor 1.5
* 1 antwoord apparaat: aansluitfactor 1.5
* 1 draadloze telefoon : aansluitfactor 0.5
* 1 extern modem: aansluitfactor 1.0
Van het interne modem weet ik het niet.
* 1 telefoon, aansluitfactor 1.5
* 1 antwoord apparaat: aansluitfactor 1.5
* 1 draadloze telefoon : aansluitfactor 0.5
* 1 extern modem: aansluitfactor 1.0
Van het interne modem weet ik het niet.
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
Maximale aansluitfactor is inderdaad 5 op een kale analoge lijn (centrale poorten zijn wel minder!)
Lengte bekabeling telt mee, en dus alle toestellen.
Kom je er overheen kun je problemen gaan krijgen zoals:
-Telefoons gaan niet goed over
-Te zacht
Lengte bekabeling telt mee, en dus alle toestellen.
Kom je er overheen kun je problemen gaan krijgen zoals:
-Telefoons gaan niet goed over
-Te zacht
Website
Drones: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Camera's: Canon R6, Canon 5d2, Dji Osmo Action 4
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x
als je je modem gaat gebruiken is het wel verstandig de andere apparaten af te koppelen van die zelfde lijn, anders wordt je verbinding trager doordat er meer storing is
Pagina: 1