Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ga de PC voornamelijk gebruiken voor videobewerking maar wil er ook toch nog graag mee kunnen gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Prijs mag niet meer dan 1400 zijn. Het liefst heb ik een systeem wat rond de 1200-1300 zit.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn oude systeem gaat weg. maar ik behoud mijn randapparatuur
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Sterke processor, goede videokaart en geheugen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb niet echt voorkeur maar heb tot nu toe altijd goede ervaringen gehad met Intel en Nvidia
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Systeem moet er weer wat jaartjes tegenaan kunnen zonder upgrades.Graag genoeg USB 3.0 of 3.1 poorten erbij voor snelle transfer van mijn bestanden.
Ga je overklokken?
Heb mijn huidige pc klein beetje overklokt om er nog even wat uit te kunnen halen maar zal nooit extreem gaan overklokken
Wat verwacht je van ons?
Ik heb een lijst samengesteld en ik weet niet of het overkill is op sommige producten of juist misschien wat te weinig power.
Ga de PC voornamelijk gebruiken voor videobewerking maar wil er ook toch nog graag mee kunnen gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Prijs mag niet meer dan 1400 zijn. Het liefst heb ik een systeem wat rond de 1200-1300 zit.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn oude systeem gaat weg. maar ik behoud mijn randapparatuur
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Sterke processor, goede videokaart en geheugen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb niet echt voorkeur maar heb tot nu toe altijd goede ervaringen gehad met Intel en Nvidia
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Systeem moet er weer wat jaartjes tegenaan kunnen zonder upgrades.Graag genoeg USB 3.0 of 3.1 poorten erbij voor snelle transfer van mijn bestanden.
Ga je overklokken?
Heb mijn huidige pc klein beetje overklokt om er nog even wat uit te kunnen halen maar zal nooit extreem gaan overklokken
Wat verwacht je van ons?
Ik heb een lijst samengesteld en ik weet niet of het overkill is op sommige producten of juist misschien wat te weinig power.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700K Boxed | € 348,80 | € 348,80 |
| 1 | Asus H170 PRO GAMING | € 126,95 | € 126,95 |
| 1 | Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 | € 309,- | € 309,- |
| 1 | WD Blue WD20EZRZ, 2TB | € 68,95 | € 68,95 |
| 1 | Fractal Design Define S - Window | € 84,95 | € 84,95 |
| 1 | be quiet! Dark Rock 3 | € 58,95 | € 58,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 | € 68,95 | € 68,95 |
| 1 | Corsair RM650x | € 99,95 | € 99,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 87,45 | € 87,45 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.253,95 | |