[Win 8] Software kopen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ferrie99
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 15-08-2024
Beste tweakers,

Ik heb een aantal vragen m.b.t de win 7 software.
Ik heb zojuist game pc componenten besteld alleen moet nu nog het win OS software kopen.

Waarom ik voor win 7 kies is omdat je deze gratis kunt upgraden naar win 10 tot eind juli (als ik dit goed heb gelezen)

Nu zie ik op verschillende sites win 7 oem key's software voor rond de 22 euo. Is dit de software die ik nodig heb?
Ook zie ik bedragen oplopen tot rond de 100/200 euro voor win 7.
Daarnaast is er ook nog een verschil tussen OEM en retail, wat raden jullie mij aan?

Ik hoor graag jullie tips en informatie. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

OEM mag jij niet kopen als persoon, deze is alleen voorzien voor mensen/bedrijven die componenten kopen, computers samen stellen en deze verkopen.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ferrie99
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 15-08-2024
Snake schreef op zondag 19 juni 2016 @ 16:45:
OEM mag jij niet kopen als persoon, deze is alleen voorzien voor mensen/bedrijven die componenten kopen, computers samen stellen en deze verkopen.
Ik koop zelf alle componenten en stel de computer zelf samen...
En dit is niet helemaal een antwoord op mijn vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-09 11:38
en jan en alleman kan gewoon een Oem versie kopen , in de normale Retail handel. al koop je niks in winkel x kan je hem nog los kopen , denk alleen dat de ondersteuning in theorie anders zal zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:49

TheVMaster

Moderator WOS
ferrie99 schreef op zondag 19 juni 2016 @ 15:52:
Beste tweakers,

Ik heb een aantal vragen m.b.t de win 7 software.
Ik heb zojuist game pc componenten besteld alleen moet nu nog het win OS software kopen.

Waarom ik voor win 7 kies is omdat je deze gratis kunt upgraden naar win 10 tot eind juli (als ik dit goed heb gelezen)

Nu zie ik op verschillende sites win 7 oem key's software voor rond de 22 euo. Is dit de software die ik nodig heb?
Ook zie ik bedragen oplopen tot rond de 100/200 euro voor win 7.
Daarnaast is er ook nog een verschil tussen OEM en retail, wat raden jullie mij aan?

Ik hoor graag jullie tips en informatie. _/-\o_
Bij dat soort prijzen vraag ik mij af of dat wel 'legaal' is....of in ieder geval zitten ze voor m'n gevoel in een grijs gebied...