Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harkemacity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-08-2023
hallo ik ben nieuw hier op dit forum en ook niet echt thuis in dit soort dingen :)

ik had een mooie tv gezien maar ik zit met de volgende vragen

https://www.amazon.de/Sam...eywords=Modell+UE55KS9000

A: is deze tv geschikt voor ci+ van ziggo (samsung zegt van dat het waarschijnlijk niet gaat lukken en ziggo zegt dat als hij ci+ ondersteund het ook waarschijnlijk wel gaat werken ook al staat hij niet in de lijst van gecertificeerde tv's van de lijst van ziggo)

B: hou zit het met de garantie vanuit uit buitenland ( gaat dat gewoon via samsung e.u. of moet dat gaan via het land van herkomst. en ben je verzekerd voor het versturen via amazon of via de creditcard maatschappij

C: vezending via amazon.de (is dat vetrouwd of niet ik heb nog nooit iets gekocht via internet teminste niet van deze grote dingen

D: hoe gaat het met de apps en internet van de t.v. omdat deze een andere land code heeft (samsung liet weten dat het allemaal niet gaat werken maar ik heb al verschillende berichten gelezen dat het allemaal onzin is dus daarom deze vraag haha

E: is het vertrouwd dat de tv soms wel 2000 euro goedkoper dan via een nederlandse website of zijn er veel oplichters actief op deze site (het gaat me niet specifiek om deze tv maar over het algemeen. en het maakt me ook niet zoveel uit dat het om een 2de hands gaat. ik ben gewoon nieuwschierig waarom het zoveel kan schelen kwa Nederlandse prijzen)

dat waren mijn vragen haha en zoals ik al zei ik ben er totaal niet bekend mee dus daarom vraag ik wat hulp van jullie

bedankt alvast

vrgr A.Nicolai

(p.s. ik heb google al geprobeerd maar ik zie door de bomen het bos niet meer dus daarom heb ik deze topi aangemaakt)

[ Voor 30% gewijzigd door harkemacity op 19-06-2016 22:00 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cryostorm
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 25-07 15:03
Over het algemeen is het niet mogelijk om grote tv's uit het buitenland te bestellen bij amazon. Meestal verschepen ze niet buiten Duitsland. Kan het verkeerd hebben hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06:17
Dingen de je allemaal in de voorwaarden moet kunnen lezen: jij doet zaken met Amazon en met een 3e partij? Nou wie is er verantwoordelijk inzake wanprestatier, dat moet allemaal te vinden zijn ;in de voorwaarden., dacht dat jij met amazon te schaften had in dat geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Het staat er ook bij dat dit artikel niet te bestellen is vanuit Nederland (danwel: niet verzonden wordt naar Nederland).

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demotje
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 11-05-2021
Als je degene van het linkje wou halen zal ik iets meer uitgeven en hem in nl halen.
https://www.mediamarkt.nl...g-ue55ks9000-1441184.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-07 12:22
Ik zou hem in NL haln voor minder.... ! https://www.tvreus.nl/sam...MH59PWptM0CFekp0wodMXIDcA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harkemacity
Sorry maar het ging me wel om deze tv maar deze werd ook aangeboden voor ong 600 euro (nieuw) dus daarom leek het me wel interessant

Vrgr a.nicolai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-07 12:50
[verwijderd]

[ Voor 85% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjonie100
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-06 12:26
Of een doos vol baksteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

harkemacity schreef op zondag 19 juni 2016 @ 17:05:
Sorry maar het ging me wel om deze tv maar deze werd ook aangeboden voor ong 600 euro (nieuw) dus daarom leek het me wel interessant

Vrgr a.nicolai
Tja, 2000 euro goedkoper dan de overige aanbieders, denk je zelf ook niet dat het een foutje was of ben je echt zo naief?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
harkemacity schreef op zondag 19 juni 2016 @ 17:05:

Vrgr a.nicolai
En je gezonde verstand zei niet dat dit te mooi was om waar te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harkemacity
Dimens schreef op zondag 19 juni 2016 @ 17:14:
[...]

En je gezonde verstand zei niet dat dit te mooi was om waar te zijn?
Ja dat snap ik ook wel maar er worden wel nieuwe tv's aangeboden voor tussen de 600 en 1200 euro. dus daarom mijn vraag zijn er oplichters actief op amazon (ik heb er totaal geen verstand van dus daarom deze vraag). maar dat is dus niet te vetrouwen. Ik zal zodra ik thuis ben wel even een link plaatsen van de advertentie

Vrgr a.nicolai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harkemacity
https://www.amazon.de/gp/...wItems=C218S54JIGAX2O%2C1

hoe kan dit dan ik hoop dat de link werkt maar hier staat de tv voor 430 euro (nieuw) dus daarom ook de vraag is dit betrouwbaar of is het oplichterij want amazon is best wel betrouwbaar toch of ben ik heel kort door de bocht zo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bvapple
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-02 11:49
Je linkje verwijst naar jouw eigen winkelmandje. Als ik daarop klik kom ik in mijn eigen winkelmandje. Als je iets wil aantonen zal je dus een screenshot moeten sturen.

Amazon op zich is zeer betrouwbaar maar zij verkopen ook met aparte handelaars zoals jij en ik die een eigen winkel hebben. Hier zit je ook met bescherming, maar Amazon heeft dan wel geen invloed op prijzen. Sowieso als je ergens iets besteld, probeer dan met Paypal te betalen. Dan heb je kopers bescherming. Met sommige credit-cards heb je dat ook.

Een slagzin moet je wel blijven onthouden, gelijk waar en wat je koopt op internet. Als het te mooi is om waar te zijn, dan is het ook meestal niet zo...

iPhone XR 128 GB - iPad Pro 2017 12.9" 64 GB - Macbook Pro 15" mid 2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harkemacity
https://www.mupload.nl/img/nnnex23hfvpfi.png

hier staat ie voor 400 euro dan wel 2de hands maar ik bedoel dit is toch geen geld voor zo'n tv. maar ik denk dat ik wat over het hoofd zie haha

maar dan nog zou dit waar zijn hoe zit het dan kwa ci+ ondersteuning van ziggo.
of garantie via samsung

vrgr a.nicolai

in ieder geval bedankt alvast voor de gegeven antwoorden

[ Voor 8% gewijzigd door harkemacity op 19-06-2016 22:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
harkemacity schreef op zondag 19 juni 2016 @ 21:55:
https://www.mupload.nl/img/nnnex23hfvpfi.png

hier staat ie voor 400 euro dan wel 2de hands maar ik bedoel dit is toch geen geld voor zo'n tv. maar ik denk dat ik wat over het hoofd zie haha
Een televisie die normaal zo'n € 1999,- kost ineens verkrijgbaar voor € 400,-. Dat is vast legitiem, zeker als de verkoper de status "just launched" heeft.

Je bent we te laat met aanschaffen want verkoper Ena-4 is 'm ondertussen gevlogen. Maar wees niet getreurd, je kunt nu bij Ena-12 het toestel kopen voor dezelfde prijs. Moet je wel snel zijn, anders loop je deze deal weer mis en zul je bij Ena-13 of zelfs Ena-14 moeten kopen. Daar weet je natuurlijk niet of je diezelfde geweldige deal kunt krijgen.

Edit: Ach wat jammer, ook Ena-12 is nu weg. Even wachten op de volgende geweldige en ontzettend betrouwbare deal dus.

[ Voor 7% gewijzigd door Dimens op 20-06-2016 13:47 ]

Pagina: 1