Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brecht_Janssen
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 19-08 08:10
Beste Tweakers,

Na lang wikken en wegen heb ik besloten om een heart rate tracker te kopen, namelijk de Polar H7 chest strap. Een kennis heeft deze gekocht in combinatie met de Polar M400 watch, en is hier zeer tevreden van. Ik vraag me echter af (en vind op het internet geen concreet antwoord) of er een grote meerwaarde is om de strap te gebruiken met de M400 of gewoon met de iPhone app. Indien ik mijn iPhone thuis kon laten, was het vanzelfsprekend makkelijker met het horloge, maar omdat de MP3-speler functionaliteit ontbreekt, neem ik wel nog gewoon mijn gsm mee tijdens het lopen (met een arm strap op mijn onderarm zodat ik mijn gegevens ieder moment kan raadplegen). Nu is dus concreet mijn vraag: zijn er bepaalde features die ik niet zal hebben indien ik enkel de H7 koop in vergelijking met beide devices?

Alvast bedankt!

mvg, Brecht

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Als je muziek belangrijk vind is wellicht een uitstap naar de TomTom Runner music een betere optie. Dit is een sporthorloge met mp3/spotify speler.

Check: https://www.tomtom.com/nl_nl/sports/running-watches/

[ Voor 36% gewijzigd door Miki op 19-06-2016 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brecht_Janssen
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 19-08 08:10
beste Miki,

Bedankt voor je reactie! Hebt u ervaringen met deze watch? Is er een goede software ondersteuning zoals bij de Polar tegenhanger? Ik vind hem op het eerste zicht redelijk prijzig voor (voor zover ik in de snelle kan zien) enkel MP3 functionaliteit. De variant met ingebouwde heart rate sensor heb ik dan weer liever niet, aangezien ik slechte ervaringen heb met pols hartslagmeters en nu toch liever gebruik wil maken van een chest strap.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:47

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Aankoopadvies dus schopje naar MAA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien kun je dit beter op een lopers forum vragen Chatnrun?