paypal geld terug krijgen van niet lever van produkt

Pagina: 1
Acties:
  • 574 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-10 19:29

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

Topicstarter
hoi

zijn hier die ervaring mee hebben met geld terug krijgen via PayPal en wat tips hoe ik dit besten kan op lossen ??

ik had via 24play.nl een game gekocht en dacht ik krijg een code om hem dan op PSN te downloaden wat je wel vaker ziet. alleen ging heel anders je krijg je een PSN account die ze hebben over genomen van iemand anders zeggen ze en zeggen en nu is jouw account. en hier krijg ik al raar gevoel wand zo ver ik weet is ook verboden om in PSN account te handelen. maar terug naar probleem. toen ik op die account in log te viel mijn iets op dat die account om 5.36 nog gewoon in gebruik en later die avond on 1:00 kwam de persoon online van wie account was. ik heb ze dit laten weten en zij de dat je geld terug kon krijgen en ik zij dat wil ik en geef de mijn bank nr en dat was op 2 juni.

ze lezen wel whatsapp maar doen veder niks

https://www.facebook.com/24playnl/?fref=nf

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:37
Wat heb je zelf al gevonden op de site van PayPal over het indienen van een claim...

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:11

Croga

The Unreasonable Man

Paypal heeft een heel strikte "Geen geld terug" policy als het om virtuele goederen gaat.
Ofwel: Nee, geen schijn van kans dat je je geld terug gaat krijgen via Paypal.

Daarnaast is het erg raar dat het bedrijf je om je rekening nummer vraagt. Normaal storten ze het gewoon terug naar Paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Motaro schreef op zondag 19 juni 2016 @ 12:58:
hoi

zijn hier die ervaring mee hebben met geld terug krijgen via PayPal en wat tips hoe ik dit besten kan op lossen ??

ik had via 24play.nl een game gekocht en dacht ik krijg een code om hem dan op PSN te downloaden wat je wel vaker ziet. alleen ging heel anders je krijg je een PSN account die ze hebben over genomen van iemand anders zeggen ze en zeggen en nu is jouw account. en hier krijg ik al raar gevoel wand zo ver ik weet is ook verboden om in PSN account te handelen. maar terug naar probleem. toen ik op die account in log te viel mijn iets op dat die account om 5.36 nog gewoon in gebruik en later die avond on 1:00 kwam de persoon online van wie account was. ik heb ze dit laten weten en zij de dat je geld terug kon krijgen en ik zij dat wil ik en geef de mijn bank nr en dat was op 2 juni.

ze lezen wel whatsapp maar doen veder niks

https://www.facebook.com/24playnl/?fref=nf
Ik zou eerst een geschil openen op Paypal en aangegeven wat je gevoel/ervaring is.
Zo kun je via Paypal communiceren met de (tegenpartij). Mocht je er niet uitkomen waardeer je het op tot een claim en helpt Paypal je verder.
Ga er niet vanuit dat je zomaar je geld terugkrijgt. Marktplaats gedrag gaat je niet lukken.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd een geschil openen bij paypal. Tip: probeer dan wat aan je spelling te doen, nu is het bijna pijnlijk om te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynaw
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:58
Croga schreef op zondag 19 juni 2016 @ 13:32:
Paypal heeft een heel strikte "Geen geld terug" policy als het om virtuele goederen gaat.
Ofwel: Nee, geen schijn van kans dat je je geld terug gaat krijgen via Paypal.

Daarnaast is het erg raar dat het bedrijf je om je rekening nummer vraagt. Normaal storten ze het gewoon terug naar Paypal.
Is sinds kort veranderd. Ze dekken nu ook digitale goederen. Zie ook: https://www.paypal.com/us/webapps/mpp/brc/buyer-protection & http://www.ecommercenews....u-ook-digitale-producten/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-10 18:11

Perkouw

Moderator General Chat
Ik mis wat eigen inzet en krijg nu een beetje het idee u vraagt wij draaien. Verder zijn er legio aan voorbeelden te vinden wbt geld terugkrijgen bij PayPal dus wat je precies met dit topic wilt is me niet duidelijk. Voor nu gaat er in ieder geval een slotje op.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.