• Ubie
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 17-07-2021
Ik was bezig om een computer te maken voor basis tot professioneel Photoshop.
Ik had gelezen dat Photoshop veel RAM vreet dus ik ging voor 16GB RAM.
Wat ik gezien heb is dat de RAM die ik gekozen heb een heel hoge RAM speed heeft.
Zal de RAM die ik gekozen heb wel gewoon normaal werken op dit moederboord of ontstaan er wat problemen?

Alvast bedankt!

#ProductPrijsSubtotaal
1ASRock H110M-ITX/ac€ 74,95€ 74,95
1Team Group Xtreem TXD416G3466HC17ADC01€ 36,95€ 36,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 111,90

• MichaelvD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-12-2025
Misschien handig om te vertellen wat de rest van het systeem is. En dit hoort eigenlijk in Componenten Aankoopadvies

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:27
Ik betwijfel of dat geheugen wel voor die prijs te krijgen is aangezien DDR4-2133 al €50 kost.

Die shop probeert gewoon aandacht te trekken. Ze hebben wel vaker van die stuntprijzen op producten met lange levertijden.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• LostInNight
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-01 08:09
De website waar dat kitje te koop staat zegt het volgende over de prijs:

364,37 (doorgestreept)
Nu voor: € 36,95

Oplichting? Ik denk van wel, niks is bijna gratis tegenwoordig. Daarnaast vind ik het ook een erg lelijk RAM kitje. In de handleiding van het moederbord dat je wilt aanschaffen naar de QVL Daar staat een lijstje met RAM kitjes die volgens de fabrikant zonder problemen moeten werken op je moederbord.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-01 12:51

D4NG3R

kiwi

:)

LostInNight schreef op zondag 19 juni 2016 @ 12:55:
Oplichting? Ik denk van wel, niks is bijna gratis tegenwoordig.
Megekko is gewoon een prima betrouwbare webshop.

Maar goed, je bent als consument verplicht onderzoek te doen. En het moge duidelijk zijn dat het hier om een prijsfout gaat (sowieso is dat kitje niet leverbaar).

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Verwijderd

Ga er maar vanuit dat alleen 2133 werkt op dat bord. De QVL maakt melding van slechts twee 2400 mhz modules en voor de rest 2133 exemplaren. Het moederbord laat alle RAM overigens niet sneller lopen dan 2133 mhz. Sneller kiezen heeft dus geen nut.
Pagina: 1