• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:39

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Topicstarter
Ik zit er aan te denken om mijn Nokia 6210 te ruilen met de 9110 van mijn baas (deze heeft nu de 9210). Reuze vet toestel natuurlijk, maar geen vibra functie. Kan ik in de communicator ook een vibramotor inbouwen, ik heb dit ook met veel 3210 toestellen gedaan. Of eventueel een vibra-accu aanschaffen??

Mijn dank is zo <---------> groot :P

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
ik denk dat het helaas niet kan.

en ik heb even zoveel >---------< gedacht :)

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08-2025
maar wat moet je met tril functie voor een telefoon die over het algemeen genomen niet in je broekzak past?
in je jas of tas dan voel je hem toch niet

"If u do something do it with style, or do it at all."

• LoCuTuS2000

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Topicstarter
Op dinsdag 26 juni 2001 00:08 schreef jazzVL het volgende:
maar wat moet je met tril functie voor een telefoon die over het algemeen genomen niet in je broekzak past?
in je jas of tas dan voel je hem toch niet
Ik heb genoeg broeken waar die wil in past, en in een telefoon holster aan je riem voel je een tel ook vibrateren :P

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk. De enige reden waarom het in de 3210 mogelijk was was omdat de aziatische versie daarvan wel een trilfunctie had.

En ik denk dat het vinden van een trilaccu voor een 9110 nog knap lastig kan zijn. Zoiezo is het ook niet echt nuttig zoals hierboven staat.

Ik zou trouwens lekker je 6210 houden, maargoed :)

• LoCuTuS2000

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Topicstarter
Mijn baas zei ook dat het waarschijnlijk niet inzit omdat dat eventueel het scherm kan beschadigen, ook klote dat er geen trilfunctie op de 9210 zit, koop je een telefoon van 2900 piek zonder abo, zit er geen eens een trilfunctie op

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08-2025
Op dinsdag 26 juni 2001 00:28 schreef LoCuTuS2000 het volgende:

[..]

Ik heb genoeg broeken waar die wil in past, en in een telefoon holster aan je riem voel je een tel ook vibrateren :P
ok dan maar ik bedoelde gemiddeld genomen

"If u do something do it with style, or do it at all."

• barrymel
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-02 15:08

barrymel

BarryMel

Op dinsdag 26 juni 2001 00:35 schreef LoCuTuS2000 het volgende:
Mijn baas zei ook dat het waarschijnlijk niet inzit omdat dat eventueel het scherm kan beschadigen, ook klote dat er geen trilfunctie op de 9210 zit, koop je een telefoon van 2900 piek zonder abo, zit er geen eens een trilfunctie op
ja vindt ik ook jammer dat dat niet op mijn 9210 zit :( ook geen voice dialing :(

BarryMel

• Byteripper
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 18:10

Byteripper

The bytes make the rip.

Op dinsdag 26 juni 2001 00:28 schreef LoCuTuS2000 het volgende:

[..]

Beetje offtopic:
[subtiele hint mode]
Staat toch vaak wel een beetje fout hoor, je telefoon in zo'n hoes aan je broek hangen ...
[/subtiele hint mode]

Byteripper.

Verwijderd

hint hint hint ;)

• bananenbuurman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-05-2024
er zijn zowiezo heel weinig accesoires voor de 9110.

Ik heb met moeite op de zwarte markt een bureaulader en extra accu voor de 9110 kunnen vinden (dus niet voor 200 euro). Verder is het jammer dat het vrij slappe toestellen zijn bij intensief gebruik. flatprint naar scherm raakt snel los en scharnieren worden slap. En als jem niet om de zoveeltijd format. dan wordt ie erg traaaaaaag :Z

verder een toptoestel, schijnt zelfs beter te zijn dan de nieuwe 9110. eigenlijk meer zo van; nieuwe is slechter schijnt.
Pagina: 1