Zoek voor mijn zoon minecraft vrienden voor ps3 online games

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma7988
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-12-2024
Hallo Allemaal,

Weet niet zo goed in welk topic ik dit neer moet zetten dus gok maar op spielerij algemeen.
Mijn zoontje is 6 jaar en wil heel graag online minecraft spelen op de ps3 maar hij heeft nog geen vriendjes in het spel waarmee hij dan samen in een wereld kan spelen.

Mijn ps3 naam is Snowcore3
Als ik het goed begrepen heb is het toevoegen als vriend via een psn voldoende om samen te kunnen spelen.

Hoop op wat leuke reacties.
:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kameleleon
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:17
Nu snap ik dat hij dit op zijn ps3 wilt spelen, maar vrienden zoeken via pc gaat iets makkelijker, dan heb je ook custom servers en alles. Heb ik jaren geleden ook goede vrienden mee gemaakt.
Bijna iedereen die Multi-player minecraft speelt heeft ook Skype etc. Dat kun je van ps3 niet zeggen, dat werkt vaak beter hebben als je huidige vrienden dit ook al spelen, niet om nieuwe vrienden te zoeken

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mitchelll010
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-07 00:16
6 jaar... misschien gekke opmerking maar kan die niet beter buiten op de speelplaats vriendjes maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma7988
Oh haha hij is de hele week buiten hoor,Maar op zondag vind hij het heerlijk om lekker op de bank te hangen in zijn pyama met wat lekkers en dan zit hij een filmpje te kijken of minecraft of lego te spelen op de ps3.
dit gebeurt natuurlijk niet de hele dag door en ook niet elke zondag.
dat van de pc kan ook wel maar hij heeft het spel voor de ps3 gekregen zodoende de vraag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Masuchievo
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:47

Masuchievo

Cpt. Average

MaChOmIdGeT schreef op zondag 19 juni 2016 @ 12:48:
6 jaar... misschien gekke opmerking maar kan die niet beter buiten op de speelplaats vriendjes maken..
Ja en nee. Tuurlijk moet hij zeker ook buiten spelen, maar ik denk dat het tegenwoordig ook best prima en leerzaam is om met vriendjes te spelen via het internet. Leren om te gaan ook wanneer je elkaar niet ziet. Relevant:
@0:22

Te weinig geld voor alle gadgets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma7988
Masuchievo schreef op zondag 19 juni 2016 @ 12:57:
[...]

Ja en nee. Tuurlijk moet hij zeker ook buiten spelen, maar ik denk dat het tegenwoordig ook best prima en leerzaam is om met vriendjes te spelen via het internet. Leren om te gaan ook wanneer je elkaar niet ziet. Relevant: [video] @0:22
Die is wel goed !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mitchelll010
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-07 00:16
Fantasma7988 schreef op zondag 19 juni 2016 @ 12:54:
Oh haha hij is de hele week buiten hoor,Maar op zondag vind hij het heerlijk om lekker op de bank te hangen in zijn pyama met wat lekkers en dan zit hij een filmpje te kijken of minecraft of lego te spelen op de ps3.
dit gebeurt natuurlijk niet de hele dag door en ook niet elke zondag.
dat van de pc kan ook wel maar hij heeft het spel voor de ps3 gekregen zodoende de vraag.
Gelukkig d:)b
Pagina: 1