opgeslagen fotos in icloud bekijken op microsoft pc
hoe doe ik dat??
heb al speciale app geinstaleerd.
hoe doe ik dat??
heb al speciale app geinstaleerd.
...
[ Voor 91% gewijzigd door simonfeenstra op 19-06-2016 20:50 ]
Met een speciaal programma bedoel je iCloud Control Panel? Even opletten: als je je iCloud-foto's met Verkenner verplaatst, kan het zijn dat je foto's uit iCloud gehaald worden en dan zijn ze ook van je iPad af.simonfeenstra schreef op zondag 19 juni 2016 @ 17:47:
nog enige uitleg!
ik heb een ipad waar ik fotos mee neem.
ik heb ook het programma icloud,waar de fotos in opgeslagen worden.
hier krijg ik steeds de melding van dat de opslag van 5gb bijna vol is[als geel balkje weergegeven als reservekopie]
deze wil ik dus binnenhalen op mijn windows pc,en dan opslaan op een externe schijf.
heb ook het speciale programma geinstaleerd voor windows om in die app. te komen.
hoe krijg ik die opgeslagen fotos op mijn pc???
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Wat iCloud doet? Zoek even op Google.simonfeenstra schreef op maandag 20 juni 2016 @ 17:57:
ik ga nog het een en ander proberen,maar denk erover na om niet meer de icloud te gebruiken.
wat voor toegevoegde waarde heeft dit programma?
toch allemaal bedankt voor de hulp die jullie aanboden.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq