Toon posts:

Bah, libertel......

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een libertel izi ( prepaid geval ) en ik walg ervan.

Ik noem een paar dingen :

- Toen ik beltegoed opwaardeerde, en de telefoon niet gebruikte, merkte ik na een paar dagen dat er 10,- weg was :(

-Toen ik aan het bellen was, werd ik ineens van het netwerk gegooid :(

- Toen ik de klantenservice belde, zeiden ze dat ik de volgende nummers had gebeld :

- 0900-tuig <---- Ik ben dus geen juutennaaier :(
- 0909-4545 <---- Nooit van gehoord :?
- 0900-0606 <---- Nooit van gehoord :?

En zo kan ik nog uuuuuuuuuuuuren doorgaan. :(

Nu wil ik dus een ander toestel van een ander netwerk, want libertel hangt me nu toch echt ongelovelijk de strot uit. :r

Nu zoek ik dus een anders toestel, wat kan ik het beste doen ?

Welk toestel is het beste ?

Verwijderd

Topicstarter
Het lijkt mischien een vraag waarvan het antwoord in de faq staat, maar ik wil graag jullie ervaring met libertel weten..

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik heb altijd wel goede ervaringen gehad met libertel.

Maar op dit moment gebruik ik Ben, die is wel goed.

Woon je ergens op het platteland zou ik naar KPN overstappen, telefoon? Nokia 3310 ofzo :7

Verwijderd

Het verschil tussen Libertel en KPN is nihil. Sommige mensen beweren zelfs dat of Ben of Dutchtone of Telfort beter zijn dan Libertel of KPN. Welke provider je kiest hangt eigenlijk meer af van je eigen 'gevoel' en welke telefoon je koopt. Ikzelf zou KPN of Libertel nemen, maar in jouw geval dus KPN. Mijn ervaringen met die kleine providers zijn namelijk vrij slecht. En wat betreft het toestel is het grootste verschil: hoe kleiner en lichter en hoe meer (onnozele) extra's, hoe duurder :).

Kortom wat betreft het toestel kan ik je niet echt een advies geven. Zelf zou ik iig geen KPN Swing nemen, die menu's werken onhandig.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 25 juni 2001 20:13 schreef Neobazz het volgende:
Het verschil tussen Libertel en KPN is nihil. Sommige mensen beweren zelfs dat of Ben of Dutchtone of Telfort beter zijn dan Libertel of KPN. Welke provider je kiest hangt eigenlijk meer af van je eigen 'gevoel' en welke telefoon je koopt. Ikzelf zou KPN of Libertel nemen, maar in jouw geval dus KPN. Mijn ervaringen met die kleine providers zijn namelijk vrij slecht. En wat betreft het toestel is het grootste verschil: hoe kleiner en lichter en hoe meer (onnozele) extra's, hoe duurder :).

Kortom wat betreft het toestel kan ik je niet echt een advies geven. Zelf zou ik iig geen KPN Swing nemen, die menu's werken onhandig.
Mijn pa heeft ook zo'n swing, ik vindt het maar kleredingen..

Ik woon b.t.w in zwolle..

Maar fiets vrij veel.

ik kom nog wel eens buiten zwolle

Hiero is het zo, kom ik :

Buiten zwolle = verbinding weg.

:(

Maar ik dacht zelf ook al aan KPN, die 3310 is wel mooi maar toch, is niet zo orgineel aangezien iedereen er zoeen heeft.

Weet iemand nog een mooi toestel ?

Prijs boeit in eerste instantie niet..

Verwijderd

Op maandag 25 juni 2001 20:20 schreef Destruction het volgende:

[..]

Mijn pa heeft ook zo'n swing, ik vindt het maar kleredingen..

Ik woon b.t.w in zwolle..

Maar fiets vrij veel.

ik kom nog wel eens buiten zwolle

Hiero is het zo, kom ik :

Buiten zwolle = verbinding weg.

:(

Maar ik dacht zelf ook al aan KPN, die 3310 is wel mooi maar toch, is niet zo orgineel aangezien iedereen er zoeen heeft.

Weet iemand nog een mooi toestel ?

Prijs boeit in eerste instantie niet..
Als de prijs niet boeit, koop dan een Nokia 9210. Dit is meer een organizer dan een telefoon, maar dan ben je wel DE MAN als je zo'n ding hebt. Zie ook: http://www.nokia.nl/9210/nl/index.html

Verwijderd

Tsja, ik heb een jaar geleden de Siemens M35i gekocht. Ik was een van de eersten die hem had en dacht helemaal DE man te zijn. Nu loopt dadelijk iedereen met zo'n ding rond. Ik kan hem overigens wel aanbevelen, samen met zijn collega's C35i en S35i.

Wat provider betreft: Ik heb Libertel-abbo. Nog nooit problemen mee gehad. Is echt perfect, dekking ook prima. Ik zit wel via Talkline bij Libertel en dat is wel nadelig. Ik "krijg" 120 minuten per maand gratis en als ik die niet opmaak, worden ze weggegooid. Bij Libertel zelf zouden ze doorgeschoven worden naar de volgende maand, maar Talkline pikt ze bij mij in :(. Maar Libertel is oke!

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Mijn ervaringen met Libertel (iZi) zijn erg goed. :) Nog nooit geen verbinding gehad (voor zover ik weet). (Ik ben dan ook geen grote reiziger ;) .)

Van het netwerk gegooid? Dan was je zeker onderweg. Kan gebeuren als je tussen palen switcht misschien :? Nog nooit gehad in ieder geval.

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• bavara
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-07 07:44
Op maandag 25 juni 2001 20:23 schreef Neobazz het volgende:

[..]

Als de prijs niet boeit, koop dan een Nokia 9210. Dit is meer een organizer dan een telefoon, maar dan ben je wel DE MAN als je zo'n ding hebt. Zie ook: http://www.nokia.nl/9210/nl/index.html
Hallo, hij vraagt om een TELEFOON, niet om een draagbaar kantoor! :D Begrijp me niet verkeerd, ik bedoel het positief. Dat ding heeft een functies, niet te zuinig! Maar ik kan me ook wel voorstellen als hij voor een andere foon gaat. 8-)

Verwijderd

Nou en ik maar denken dat Libertel een van de betere is...

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:06

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik heb al bijna 3 jaar een Libertel abonnement, en ik heb er alleen maar bijzonder goeie ervaringen mee. Zelden problemen, en als ik een keer een vraag had dan namen ze bij de gratis helpdesk alle tijd om iets voor me uit te zoeken.

M'n ouders, m'n zus en m'n ex-vriendin hebben ook allemaal Libertel, en ik hoor nooit negatieve dingen van ze. Rekeningen zijn altijd prima in orde, de kwaliteit van het netwerk is top, en verder zou ik echt niks slechts kunnen bedenken :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Op maandag 25 juni 2001 22:18 schreef Exirion het volgende:
Pro-Libertel praat
Hier dus ook alleen maar lof richting Libertel. Iedereen met een GSM van het werk bij mij heeft Libertel. Alle ouwe abbo's vorig jaar de deur uit en nieuwe bij Libertel-Vodafone afgesloten. Klasse, nooit problemen, niemand. Mocht je vragen hebben, bel je ff en je wordt vriendelijk te woord gestaan.

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Libertel is het beste netwerk, niks mis mee...je moet alleen niet door je belvoorraad heen klappen, dan wordt het een duur grapje.... :(

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Op maandag 25 juni 2001 20:04 schreef Destruction het volgende:
*knip*
- 0900-tuig <---- Ik ben dus geen juutennaaier :(
- 0909-4545 <---- Nooit van gehoord :?
- 0900-0606 <---- Nooit van gehoord :?
*knip
0900-tuig hahaha die kende ik niet :D
Was dat voor lijn?

39

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02:32

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Ik was een van de eerste libertel prepay gebruikers en dat heel lang geweest, mijn eerste abo was van Ben maar dat zoog, was het 2e jaar van ben en in Amsterdam was er een zendmast door het dek gestort ofzo, toen in A'dam heel slechte ontvangst en als je in A'dam was op zaterdagavond was het netwerk constant overbelast als je uberhaupt al dekking had.
Heb nu weer een Libertel abbo en dat is echt top. Hoewel KPN nog steeds een beter netwerk heeft is Libertel wel goedkoper met hun belminuten, maar misschien KPN Hi Profile met belminuten en een X aantal smsjes wat voor je.

En het toestel: Nokia 6210, zware kick aars telefoon! :P

Verwijderd

Op maandag 25 juni 2001 23:51 schreef Homedisc het volgende:

[..]

0900-tuig hahaha die kende ik niet :D
Was dat voor lijn?
Je beste vriend. Jan met de pet. :)

• Hagar
  • Laatst online: 14-10-2025

Hagar

Diabootic

Het prietpraat Libertel Netwerk is beter dan het KPN Netwerk of andersom is gewoon BULL. Ze hebben allebei een redelijk goede dekking in heel nederland, en ze hebben ook allebei hun zwakke plekken in datzelfde netwerk.

En ik kan het weten want ik heb ze momenteel allebei.

In Gorredijk rules Libertel.
En in Beetsterzwaag rules Kpn.
15 km van elkaar verwijderd
Om maar een voorbeeldje te noemen.

Ik heb dus altijd Bereik :)

Het gaat maar om kleine verschillen en in feite moet je alleen afgaan op de Service en de Kosten die het met zich meebrengt.

Hagar has spoken.

Nu ook zonder stropdas

• Exirion
  • Laatst online: 00:06

Exirion

Gadgetfetisjist

Op dinsdag 26 juni 2001 00:29 schreef Hagar het volgende:
Het prietpraat Libertel Netwerk is beter dan het KPN Netwerk of andersom is gewoon BULL.

Hagar has spoken.
Ik heb ze ook een tijdje allebei gehad, dus ook ik spreek uit ervaring. In A'dam is KPN nog altijd een stuk minder betrouwbaar dan Libertel, en dat is gewoon een feit. Zwak signaal, en regelmatig afgebroken gesprekken. M'n ex heeft nogsteeds KPN, en ze heeft precies de problemen die ik ermee had.

I have spoken ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• FreeRider
  • Laatst online: 06-07 22:45
Ik heb een Libertel 240 abbo en ben er zeer tevreden over. Libertel (en KPN) hebben verreweg het beste bereik (GSM 900 draagt verder) en alle service die ik van Libertel heb gehad was prima in orde.

Als je beltegoed mist dan is dat natuurlijk een vreemde zaak... misschien onbewust een verbinding gemaakt (in je zak of zo) ?

Mekkeren over "van het netwerk gegooid worden" ... je zit (*&@#&^@! op het beste netwerk van Nederland (samen met KPN) en dit kan iedereen wel eens gebeuren. Kan net zo goed aan je toestel, een tunneltje onderweg of een lege(re) batterij liggen.

Dat je die nummers hebt gebeld is ronduit VAAG. Dat heeft een ander gedaan of je SIM kaart is in het ergste geval gecloned.

Meja, als je zelf aangeeft dat je het zat bent : neem wat anders. Je zult snel genoeg zien dat achteraf Libertel toch wel flex was.

Voor een toestel zou ik je een Nokia aanraden. Werkt trouwens perfect met Libertel ;)

Concrete Loop Watercooling

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Ik zou voor een 6210 gaan, met kpn abbo.
Das gewoon het beste (vind ik)
Hier kan ik niet bellen met Libertel, absoluut geen bereik. (met kpn bijna volledig bereik) Maarja, ik woon ook echt in the middle of nowhere (Groningen :) )

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

• om3ega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:13
Ik heb ook goede ervaringen met Libertel. Regelmatig heb ik het dat ik wel kan bellen ergens waar mijn collega's met KPN of andere netwerken slecht tot geen verbinding hebben. Bovendien is de klantenservice van Libertel erg goed.

(Ik had een keer te fanatiek gekrast op mijn beltegoed kaart. Ik kon de cijfers niet goed meer lezen. Na een belletje met de klantendienst kon ik het s/n van het kraskaartje doorgeven en werd het beltegoed alsnog bijgeschreven (weliswaar de volgende dag maar goed).. )

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

KPN heeft hier zelfs bereik in de metrotunnel :D
Ik kan je verder niet echt wat aanraden, Telfort, KPN, Libetertel allemaal wel fijn hier, alleen BEN is k*t om naar te SMS-en via internet :r en Dutchtone heeft een k*tvoicemail
Maarja of je dat nou het belangrijkste vind...

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Op dinsdag 26 juni 2001 12:22 schreef dreeke het volgende:
KPN heeft hier zelfs bereik in de metrotunnel :D
Dan heb je het waarschijnlijk over de metro in Rotterdam, en daar hebben op Dutchtone na nu alle providers bereik, en Dutchtone zal ook snel volgen.

Verwijderd

ik heb nu kpn en ben er zeer tevreden over toen ik libertel had had ik er ook geen problemen mee. Meestal zijn t gewoon uitzonderingen die altijd problemen hebben.

Verwijderd

Wil je van Libertel af,
dan kan ik KPN van harte aanbevelen.

Om er 's een reclametekst van een ander
bedrijf tegenaan te gooien:
het voordeel van de grootste! :)

• Entity
  • Laatst online: 21:19

Entity

9000rpm

Op dinsdag 26 juni 2001 13:11 schreef THCdeMatthijs het volgende:

het voordeel van de grootste! :)
KPN de grootste? Libertel is tegenwoordig VodaPhone, is volgens mij nog ietsjes groter :)

Even on-topic: Ik heb zelf Libertel Izi en ben er iets minder tevreden over dan de meeste mensen. Reden hiervoor is, dat het bereik in mijn woonplaats (Ossendrecht, 15km onder Bergen op Zoom, tegen de Belgische grens) gewoon slecht is. 1 à 2 streepjes van de 4, de Belgische netwerken zijn hier sterker (als ik de telefoon op Automatische Netwerkkeuze zet, gaat hij over op Orange of Proximus |:( )

In een dorp verderop (wat zelfs óp de grens ligt) heb ik echter weer wel vol bereik met Libertel...

Ik heb ook een tijdje een Telfort prepay kaart gehad, bereik was wel beter, maar de service een stuk minder, vandaar dat ik weer bij Libertel zit. KPN neem ik echt niet, die gasten krijgen al genoeg geld van me met normale telefoonrekeningen :(

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01:12

Destruction

(ex-)Automonteur

Ik ben vanmiddag eens wezen shoppen.

Ik heb even prijzen vergeleken en dit zijn de resultaten :

Nokia 3310 KPN bij Belcompany kost 399
Nokia 3310 KPN bij Primafoon kost 399
Nokia 3310 KPN bij the phone house kost 339

Dit is ook het enige toestel wat ik tegen ben gekomen dat een beetje mooi is...

De prijs valt wel tegen..

Ik heb dus het liefst prepaid..

Hetzelfdde toestel met telfort,ben,dutchtone was even duur...

Dat word dus nog maar even sparen... ;(

( Destruction zou mijn nieuwe nick worden, ik heb met dat account dit topic geopend. )

Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• intert0y
  • Laatst online: 10-03-2025
* intert0y zit al 5 jaar bij libertel.

Heb nu al een paar jaar zeg maar Libertel Pro 360 en bevalt zeer goed.

Met name de klantenservice van libtel daar kan denk ik menig bedrijf nog VEEL van leren die is gewoon hardstikke goed. Je wordt altijd netjes te woord gestaan en ze zijn ook goed bereikbaar.

Netwerk vindt ik zeer goed en dat wordt ook ondersteund door het kwartjaarlijkse onderzoek van KEMA die al jaar in jaar uit libertel tot het beste netwerk kiest.

Natuurlijk zijn er soms plaatsen waar het ontvangst van de ene provider beter is dan de andere maar overall is libertel de beste. KPN ligt daar overigens niet ver vanaf hoor.

Kortom ik zou nog steeds voor libtel gaan. Een ander nadeel is overigens ook dat libtel en kpn wel vrij duur zijn kwa bellen. En met rekeningen van 500 tot 800 per maand zou je dat wel anders willen zien natuurlijk :)

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

• Paul_
  • Laatst online: 13-11-2021
Ik heb sinds kort een libertel abbo. En hier in Groningen is het ontvangst met libertel stukken minder dan met m'n KNP pre-paid.

Echter heb ik voor libertel gekozen omdat die altijd samen met de kpn goed uit de tests kwamen... En wel iets goedkoper zijn dan kpn...

• Paul_
Op dinsdag 26 juni 2001 17:10 schreef pier het volgende:
Ik ben vanmiddag eens wezen shoppen.

Ik heb even prijzen vergeleken en dit zijn de resultaten :

Dit is ook het enige toestel wat ik tegen ben gekomen dat een beetje mooi is...

De prijs valt wel tegen..

Ik heb dus het liefst prepaid..

Hetzelfdde toestel met telfort,ben,dutchtone was even duur...

Dat word dus nog maar even sparen... ;(

( Destruction zou mijn nieuwe nick worden, ik heb met dat account dit topic geopend. )
Siemens S35 is ook een mooi telefoontje... En het is geen nokia zoals de rest al heeft...

Maar waarom zul je je nickname veranderen?

• Arshia
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-04 15:14
voordat m'n mobieltje werd gejat :'( had ik telfort... daar had ik weinig over te klagen. Ik was overal wel zo een beetje goed bereikbaar :)
m'n zus heeft KPN en heeft er ook weinig probs mee
m'n moeder heeft Ben (abo) alleen met de foonrekeningen is dat soms bestwel vaagjes
en m'n paps heeft libertel, nooit wat te klagen, alleen een keertje was hij de hele dag niet bereikbaar :?

\o/

• Don Corleone
  • Laatst online: 17-08 13:21
Op dinsdag 26 juni 2001 01:09 schreef FreeRider het volgende:
Voor een toestel zou ik je een Nokia aanraden. Werkt trouwens perfect met Libertel ;)
Hoe bedoel je "werkt perfect met libertel", waarom zou dat nit werken dan?

• Paul_
Op woensdag 27 juni 2001 14:33 schreef Duc996r het volgende:

Heeft ie waarschijnlijk proef ondervinderlijke ondervonden dat het werkt... Andere werkt waarschijnlijk ook wel maar weet ie niet uit eigen ervaring.

Lijkt mij in iedergeval...

• FreeRider
  • Laatst online: 06-07 22:45
Op woensdag 27 juni 2001 14:33 schreef Duc996r het volgende:

[..]

Nou ja misschien zit het probleem wel in zijn toestel. Ik heb een 3210 en die doet het keurig met Libertel.

Concrete Loop Watercooling

Verwijderd

na verschillende omzwervingen ben ik toch weer terug bij libertel want voor mijn gevoel is het toch een van de betere, niet alleen hier in de regio (groningen) maar ook en misschien juist wel tijdens de vele ritten die we maken door het hele land

Verwijderd

Dutchtone bevalt me eigenlijk wel. In ieder geval altijd goed bereik in Nederland.

Verwijderd

idd,.. neem kpn.. bijna overal perfecte ontvangst.. daar libertel ook goede ontvangst heeft wou bij mij het geluid nog wel es effe wegvallen onder een gesprek.. (de Ben, Dutchtone en Telfort bellers zullen hier alles van weten >:) ) maar nu ik kpn heb heb ik echt nergens last meer van.. topnetwerk

• KaliBaba
  • Laatst online: 14-08 23:54
Op woensdag 27 juni 2001 22:07 schreef Baba het volgende:
Dutchtone bevalt me eigenlijk wel. In ieder geval altijd goed bereik in Nederland.
hmmzzz... hier niet in Son en Breugel (Net boven Eindhoven)

'Ow menneke. Als je alle verschillen tussen mensen en zagen op zou moeten schrijven, da's niet te doen...'

• Klippy
  • Laatst online: 22:11

Klippy

Still Game

Libertel is echt de beste hoor!
Heb bijna overal bereik, waar de rest dan helemaal nix heeft! Kan ik nog normaal bellen ook.
Maar als je dan ECHT van Libertel af wil moet je gewoon KPN pakken. Zo simpel is 't....

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Don Corleone
  • Laatst online: 17-08 13:21
Op donderdag 28 juni 2001 01:26 schreef LiquidSilver het volgende:
Libertel is echt de beste hoor!
Heb bijna overal bereik, waar de rest dan helemaal nix heeft! Kan ik nog normaal bellen ook.
Maar als je dan ECHT van Libertel af wil moet je gewoon KPN pakken. Zo simpel is 't....
idd, Ik was vorig jaar op vakantie in de Beekse Bergen met familie. Ik had als enige Libertel en rest had telfort en Dutchtone. Je raad het al, ik had altijd bereik. Wilden ze dus aldoor met mijn toestel bellen!

• Killkees
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05-2025

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

Mijn vader heeft KPN gehad, heeft nu Libertel en ik zelf heb telfort (aan te raden overigens). Van al deze aanbieders heeft KPN (voor mijn gevoel?) een beter bereik in gebouwen, tunnels, enz.

• KaliBaba
Op donderdag 28 juni 2001 12:32 schreef Killkees het volgende:
Mijn vader heeft KPN gehad, heeft nu Libertel en ik zelf heb telfort (aan te raden overigens). Van al deze aanbieders heeft KPN (voor mijn gevoel?) een beter bereik in gebouwen, tunnels, enz.
Boeien, ik zit niet iedere dag in een tunnel te bellen :) Daarom heb ik maar Q (Telfort) genomen...

'Ow menneke. Als je alle verschillen tussen mensen en zagen op zou moeten schrijven, da's niet te doen...'

Verwijderd

Libertel rulez wel, meestal ook beter dan kpn is mijn ervaring. En libertel is sinds kort vodaphone :? Ze zijn nooit anders geweest, ze droegen alleen nog niet de naam van het moederbedrijf :)

• GaveGozer
  • Laatst online: 25-09-2025

GaveGozer

That's Me

IK heb een 6210 met LIBERTEL BUDGET

ERG gaaf abbo. nix te klagen
altijd perfecte ontvangst, perfecte helpdesk mocht er een probleem zijn (over de wap instellingen in het begin)
maar echt geen gezeur over Libertel
over KPN heb ik wel gekke dingen gehoord!

Ik was hier en ai 't nie geleuf dan maak ik ow so wat anders wies!

• Hagar
  • Laatst online: 14-10-2025

Hagar

Diabootic

Op dinsdag 26 juni 2001 17:10 schreef pier het volgende:
En waar staat de Debitel shop???
Daar hebben ze over het algemeen ook geen rare prijzen.

Als je een Kpn/Libertel abbonement met 80 belminuten wil, met een Nokia 3310/6210/8210.
Ga naar Debitel.

35,- piek per maand en 30 piek aansluitkosten.
De telefoon krijg je gratis :)

Nu ook zonder stropdas

Verwijderd

Op donderdag 28 juni 2001 13:38 schreef KaliBaba het volgende:
Boeien, ik zit niet iedere dag in een tunnel te bellen :) Daarom heb ik maar Q (Telfort) genomen...
Damn, what a GOOD choice! *D

• KaliBaba
Op donderdag 28 juni 2001 23:11 schreef Sebastard het volgende:

[..]

Damn, what a GOOD choice! *D
Thnx man! Ik ben er heel erg tevreden over: goed bereik, perfecte service, lage kosten! Echt prima: een aanrader!

Afbeeldingslocatie: http://www.qspace.nl/qspace/graphics/qspace.gif

(source: qspace.nl)

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 05:11
Ik heb momenteel D*. Bevalt me vrij goed eigenlijk (Maastricht, Venlo en omstreken). Heb bijna altijd wel bereik, ook in de trein. Nadeel is dat er altijd wel een echo is van mijn kant, ik merk er niks van maar degene die ik bel hoort mij bijna altijd 2x... :( En dat ligt niet aan mijn toestel... s35, topper. :)

Nu wil ik dus van D* af omdat ik dat ge-echo maar niks vind, en ik dacht dus aan Libertel. De s35 houden en dan een voordelig abbo nemen bij een van die sites, dus bv Lib 240 voor 39,95 ipv 74,95... :P

Iemand nog meer verhalen (pos / neg) over Libertel? Hoorde laatst van een vriendin dat ze sopms had dat als ze een vriend belde, die liep toevallig 100m verderop en de telefoon ging niet over... Komen ze elkaar tegen, de een belt de ander weer, gaat de verdomde telefoon niet eens over maar gaat direct naar voicemail... Allebei bereik, geen gekke dingen. Is dat een overflow vh netwerk ofzo? :?

.... Ik weet het ook niet

Verwijderd

Ik heb genoeg van alle telecom maatschappijen, ik ga weer back to the old skool methode, ehhhh middeleeuw methode... duivenpost, en rooksignalen enzo :)

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01:12

Destruction

(ex-)Automonteur

Op woensdag 27 juni 2001 20:00 schreef FreeRider het volgende:

[..]

Nou ja misschien zit het probleem wel in zijn toestel. Ik heb een 3210 en die doet het keurig met Libertel.
( Ik dacht dat dit topic al in de vergetelheid zat maar dat valt nogal mee )

Ik heb een trium astral.

newsflash

Aan het eind v.d vakantie ( 27 aug. ) ga ik een swing200 van KPN kopen.

Ja ik wacht er nog even mee, want zo ontzettend veel gebruik ik hem toch niet.. ;)

Maar nu nog iets.

Als het aan me toestel ligt, en ik heb die andere en wil deze libertel simkaart verkopen, wat is een riele prijs ?

Er is al iemand die hem wil kopen, maar ik weet nog geen prijs :D

Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Pagina: 1