Monitor geeft raar beeld

Pagina: 1
Acties:

• arnohappy
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 29-08-2024
Dag mensen,

Ik had een tijdje terug een pc gebouwd. Deze werkte naar behoren (op een gedownloade versie van windows, ik weet het achterlijk idee) totdat ik geen updates meer kon downloaden. Vervolgens veel gezeik gehad met de pc, hierdoor voelde ik mij genoodzaakt met het schone lei te beginnen. Na het kopen van een windows 10 PRO OEM versie deed mijn pc het weer als ik gewend was maar van het een op het andere moment werd mijn beeldscherm wat vaag. De display werd wat onscherp en de kleuren waren niet helemaal zoals ze hoorde te zijn. Ik weet niet of ik gek ben of dat ik het verkeerd zie maar ik vind het maar wat raar er uit zien. Ik dacht eerder dat het lag aan het ontbreken van drivers maar sinds ik alle drivers heb geïnstalleerd en ik dit probleem nog steeds ondervindt kan dit het niet zijn. ik weet niet wat ik hier tegen kan doen en ik kan op internet niet de juiste oplossingen vinden.

Mijn monitor is een AOC E2470Sw.
Ik heb de HDMI in mijn videokaart offcourse (MSI NVidia GeForce GTX 970) ik heb een Asus pro gaming moederbord en een intel i7 processor.

Graag hoor ik wat jullie hier van denken.

Groeten,

Arno

Afbeelding: http://i64.tinypic.com/2ppef6s.png

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07-2025
Een screenshot gaat natuurlijk niet helpen, dat is altijd native gerenderd en niet wat jij op je scherm ziet. Het is een beetje alsof je een screenshot stuurt van een kapot scherm, dat kunnen wij natuurlijk niet zien.

Maak een foto van je scherm en post die.

Verder is het waarschijnlijk gewoon een kwestie van verkeerde resolutie instellingen, je moet de native resolutie van je monitor gebruiken, anders is het beeld niet goed.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:59

br00ky

Moderator Harde Waren
Schopje naar VB.