(Weet niet precies waar dit topic te plaatsen, vandaar hier.)
Wij zijn de trotse eigenaar van een nieuwe auto, de Hyundai Tucson. Echter wonen wij in Cyprus en helaas heeft Hyundai geen map van Cyprus.
Echter zou ik heel graag de map van Cyprus willen, zodat ik de navigatie ook kan gebruiken. Ik ken de weg redelijk, maar het zou enorm helpen.
- Heb contact gehad met Hyundai Nederland, deze geven ook aan dat Cyprus er helaas niet is. (Ook Hyundai Cyprus geeft dit aan)
- Heb contact gehad met Navteq, deze geven aan dat er een map van Cyprus is, echter neemt Hyundai deze niet af.
- Contact gehad met TomTom, welke helaas geen informative wilt geven.
- Zover ik weet hebben Renault & Opel hebben dezelfde naviatie, welke wel de Cyprus map gebruiken.
Ik dacht dus ach, laten we eens kijken of het mogelijk is om de map van Cyprus op deze nagivatie te zetten sinds het ook op andere merken staat.
----------
De gegevens van welke ik van het info scherm krijg:
Software ver.: TL.EU.SOP.20.103
Firmware ver.: TL.EU.SOP.20.104
Navi App ver.: TL.EUSOP.08.50.63
Map ver.: EUR.07.52.44.001.001(D.A3)
----------
Het volgende staat op het SD-kaartje:
LGENavi
-LIMF
--IDX (hierin staan IDX betanden)
--IDXUNI (ook hierin staan IDX bestanden en 2 DAT bestanden)
-TDP
(In de TDP staan maar 4 bestanden, waarvan 1 text bestand precalcdb_ver.txt met daarin: EUR.07.52.44.001.001" // 2013 4Q for All Europe and Russia (LCN)
en 1 bestand TDPrec.egn welke ook iets meer dan 500MB is.
In de LIMF staan zover ik kan zien de landen in NMD formaat en nog wat bestanden met LIMF als formaat.
NLD.NMD
FRA.NMD
FIN.NMD
UKR.NMD
etc. etc. (Zijn er meer, mochten er meer nodig zijn, dan kan ik dit aanvullen
Dit zijn wat LMF bestanden
PDTM.LMF (2.3GB)
ADASMAP.LMF (500MB)
Ik kan eventeel een dump van de bestanden maken als iemand daar behoefte aan heeft.
----
Je kan ook het weer, etc zien. Echter deze heeft ook een bepaalde lijst van landen. Echter geen Cyprus, dit heeft/lijkt ook gerelateerd te zijn aan de navigate..
----
Wie ziet hierin een uitdaging..., en wilt mij hiermee supporten
Wij zijn de trotse eigenaar van een nieuwe auto, de Hyundai Tucson. Echter wonen wij in Cyprus en helaas heeft Hyundai geen map van Cyprus.
Echter zou ik heel graag de map van Cyprus willen, zodat ik de navigatie ook kan gebruiken. Ik ken de weg redelijk, maar het zou enorm helpen.
- Heb contact gehad met Hyundai Nederland, deze geven ook aan dat Cyprus er helaas niet is. (Ook Hyundai Cyprus geeft dit aan)
- Heb contact gehad met Navteq, deze geven aan dat er een map van Cyprus is, echter neemt Hyundai deze niet af.
- Contact gehad met TomTom, welke helaas geen informative wilt geven.
- Zover ik weet hebben Renault & Opel hebben dezelfde naviatie, welke wel de Cyprus map gebruiken.
Ik dacht dus ach, laten we eens kijken of het mogelijk is om de map van Cyprus op deze nagivatie te zetten sinds het ook op andere merken staat.
----------
De gegevens van welke ik van het info scherm krijg:
Software ver.: TL.EU.SOP.20.103
Firmware ver.: TL.EU.SOP.20.104
Navi App ver.: TL.EUSOP.08.50.63
Map ver.: EUR.07.52.44.001.001(D.A3)
----------
Het volgende staat op het SD-kaartje:
LGENavi
-LIMF
--IDX (hierin staan IDX betanden)
--IDXUNI (ook hierin staan IDX bestanden en 2 DAT bestanden)
-TDP
(In de TDP staan maar 4 bestanden, waarvan 1 text bestand precalcdb_ver.txt met daarin: EUR.07.52.44.001.001" // 2013 4Q for All Europe and Russia (LCN)
en 1 bestand TDPrec.egn welke ook iets meer dan 500MB is.
In de LIMF staan zover ik kan zien de landen in NMD formaat en nog wat bestanden met LIMF als formaat.
NLD.NMD
FRA.NMD
FIN.NMD
UKR.NMD
etc. etc. (Zijn er meer, mochten er meer nodig zijn, dan kan ik dit aanvullen
Dit zijn wat LMF bestanden
PDTM.LMF (2.3GB)
ADASMAP.LMF (500MB)
Ik kan eventeel een dump van de bestanden maken als iemand daar behoefte aan heeft.
----
Je kan ook het weer, etc zien. Echter deze heeft ook een bepaalde lijst van landen. Echter geen Cyprus, dit heeft/lijkt ook gerelateerd te zijn aan de navigate..
----
Wie ziet hierin een uitdaging..., en wilt mij hiermee supporten