Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-09 06:10

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Topicstarter
Hi,

Ik weet niet wat ik verkeerd doe maar als ik met Encore een BluRay menu aanmaak en daarin een stukje video wil uit de gehele productie dan gebeurt er niks.

Ik heb .PSD bestanden met daarin het menu en de video in kwestie en alles behalve de video werkt gewoon. Het maakt niet uit of ik het menu render of niet. Ook maakt het geen verschil als de video voor het menu apart invoer via de PickWhip optie die Encore biedt. Ik had namelijk de video in het photoshop bestand uitgezet en gepoogd de video apart via Encore zelf in het menu te krijgen maar dat werkt ook niet. Waar de video zat in het menu is dan een zwart vlak te zien en meer niet.

Enige ideen? _/-\o_

Het menu bevat een 1920*1080 video van 20 seconden. bestand in kwestie is wel 100mbps

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:32
Het klinkt heel gek, maar wat als je de 'background later' aanzet in de psd? Zie je de video dan wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Topicstarter
Fuwor schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 21:13:
Het klinkt heel gek, maar wat als je de 'background later' aanzet in de psd? Zie je de video dan wel?
Ik denk dat ik 'm niet snap maar de achtergrond video is te zien in die zin dat het 1 frame is dat ik telkens zie. bij een render poging gaat de video niet lopen terwijl het juist het ding is bij Encore dat je een motion menu in beweging kan zien als je de render gebruikt.

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Topicstarter
Het lijkt gefixed. Ik heb de menu's opniew gemaakt als images en dus zonder Timeline in de .PSD bestanden. Via Motion menu de videos toegevoegd en het lijkt nu te werken.

And it goes BRAAAAAPP!