Ervaring met muziek gekocht in Google Play store

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfatmen
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:24
Ik ben opzoek naar een album welke bijna niet te krijgen is hier. Nu zag ik deze deze wel beschikbaar is op Google Play.
Echter wil ik deze graag op mijn MP3 speler kunnen zetten en mij is niet helemaal duidelijk of dit kan.
Ik lees op de site dat ik gekochte albums 2 keer kan downloaden maar het is niet duidelijk of dit dan ook DRM vrij is.

Heeft iemand hier ervaring mee? (ik heb geen abonnement, ik wel hem los kopen))
U kunt muziek die u heeft gekocht of toegevoegd aan Google Play, downloaden op uw mobiele apparaat of computer zodat u deze muziek kunt beluisteren wanneer u geen verbinding met internet heeft. Als u zich abonneert op Google Play Muziek, kunt u ook nummers van uw abonnement downloaden naar uw mobiele apparaat.

Opmerking: Als u uitlogt van uw account, wordt uw gedownloade muziek verwijderd van uw apparaat.

Wanneer u downloadt met Safari, Internet Explorer of Firefox, kunt u een nummer twee keer naar uw computer downloaden. Wanneer u Google Play Muziek voor Chrome of Music Manager gebruikt, kunt u een nummer een onbeperkt aantal keren downloaden naar uw computer.

De webplayer gebruiken

Ga naar de webplayer van Google Play Muziek.
Selecteer het menupictogram Google Play Music Menu icon > Gratis en gekocht.
Plaats uw muisaanwijzer op het nummer dat u wilt downloaden.
Selecteer 'Menu' Music 3-dots menu > Downloaden.
Selecteer een downloadlocatie > Nu downloaden.
Music Manager gebruiken

Als u Music Manager heeft ingesteld, doet u het volgende:

Open Google Play Music Manager.
Klik op Downloaden > Gekochte muziek downloaden.

Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-10 08:35
mrfatmen schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 21:01:
Ik ben opzoek naar een album welke bijna niet te krijgen is hier. Nu zag ik deze deze wel beschikbaar is op Google Play.
Echter wil ik deze graag op mijn MP3 speler kunnen zetten en mij is niet helemaal duidelijk of dit kan.
Ik lees op de site dat ik gekochte albums 2 keer kan downloaden maar het is niet duidelijk of dit dan ook DRM vrij is.

Heeft iemand hier ervaring mee? (ik heb geen abonnement, ik wel hem los kopen))

[...]
Ik heb een aantal albums in mij Play Music bibliotheek, en ik heb net geprobeerd om de nummers als mp3 file te downloaden op mijn PC, en dit werkt gewoon ;)

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9