Toon posts:

Monitor naait mij

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wordt genaaid door mijn monitor (een oude 15" Target). Nadat hij een tijdje aan het slapen is geweest (een lang tijdje) wou hij niet meer in de breedte vergroot worden, wel verplaatst, en alle pincushion en trapeze enz. rotzooi werkte ook niet meer. In de hoogte verstellen en verplaatsen lukt nog wel. Heeft iemand enig idee hoe dit komt en wat ik er aan kan doen??

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Op maandag 25 juni 2001 19:53 schreef Aftershock het volgende:
Ik wordt genaaid door mijn monitor (een oude 15" Target). Nadat hij een tijdje aan het slapen is geweest (een lang tijdje) wou hij niet meer in de breedte vergroot worden, wel verplaatst, en alle pincushion en trapeze enz. rotzooi werkte ook niet meer. In de hoogte verstellen en verplaatsen lukt nog wel. Heeft iemand enig idee hoe dit komt en wat ik er aan kan doen??
Pijnlijk voor je >:) >:) >:) >:)

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Verwijderd

Gooi die monitor uit het raam! ;) :)

• violator_
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 01:18
Oplossing a :Flinke mep tegen de zijkant.

Oplossing b :Flinke mep op de bovenkant.

Indien ook oplossing b niet werkt vallen we terug op oplossing a.

Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein

Verwijderd

Misschien wat te simpele gedacht. Maar heb je in die slaaptijd je desktop qua resolutie niet aangepast. Oftewel te hoog voor een 15''.
Heb ik ook een keer gehad. Miste ik aan beide kanten een halve cm.

• Pooh
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

Openschroeven, alle contactjes langslopen... misschien heb je geluk en zit een van de knopjes los, maakt een draadje slecht contact of zit er ergens een chipje niet goed aangedrukt. Misschien heb je pech, en zit er ergens een rotte transistor of chip (vervangen is niet zo'n probleem, 'm vinden wel), of zit er een scheur in een printplaat ofzo.

Succes iig

Verwijderd

ik heb ook een target monitor gehad.
maar dat zijn rampen monitoren, de mijn was toen ik hem kocht goed werd al snel donkerder, en donkerder en toen was ie zwart.
Toen maar op de rommelmarkt verkocht, "ja, meneer hij doet het nog prima" >:)

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-05 14:08
Ik kijk nu ook nog naar zo'n monitor, wel een klote monitor, hij gaat helemaal shaken wanneer ik aan de andere kant van de tafel een ventilator aan heb staan. ach nog een half jaartje en dan stap ik over naar een 19" monitor.

w00t

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
ik heb precies ut zelfde met m'n casper 15"

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik koop over een weekje ook een 19", maar daar komt gelijk een hele nieuwe pc bij. En ik wil deze ouwe gewoon houden natuurlijk. Het ligt trouwens niet aan de resolutie oid, ik denk dat Poohbear gelijk heeft en het nogal een klus wordt om uit te zoeken wat het is... Dan maar weer de oude 14" viskom erop :'(

Verwijderd

wat een naaimonitor heb jij zeg!

ontslaan die kerel!

Verwijderd

Op maandag 25 juni 2001 20:10 schreef happy3736 het volgende:
ik heb precies ut zelfde met m'n casper 15"
Nu zeg je ook een merk >:)

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 18:18

Mathizsias

Drizzt

Ik wordt genaaid door mijn monitor (een oude 15" Target).
Wel save sex ? :) >:)

Verwijderd

Ik wordt genaaid door mijn monitor (
Waar heeft ie hem ingestopt dan :?

Verwijderd

Op dinsdag 26 juni 2001 18:47 schreef Mathizsias het volgende:

[..]

Wel save sex ? :) >:)
saFe sex ;)

Verwijderd

Pijnlijk hoor zo een ding in je kont.... :)

Gewoon hard schoppen tegen dat ding.... dan komt t wel weer goed....... denk ik....???
Pagina: 1