Laptop i7 gtx 960m

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RecLeKon
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 28-06 22:59
Heey, ik zoek een laptop voor school. Dit is wat ik gevonden heb http://www.dell.com/us/p/...d=inspiron-15-7559-laptop
Nou is het probleem dat dit uit de US moet komen en dat moeilijk gaat worden met versturen en garantie.
Nou heb ik in Nederland gezocht naar een zelfde type maar niks kunnen vinden.
Dit zoek ik:
6th Generation Intel® Core™ i7-6700HQ
8GB Single channel (ben van plan om zelf 16GB van te maken dus wel single channel of gewoon een 16GB, maar die zijn snel n stuk duurder).
NVIDIA® GeForce® GTX 960M 4GB GDDR5
15.6-inch UHD (FHD kan maar liever UHD)
Touch (Hoeft niet maar het liefst wel)
1TB HDD (Als er geen SSD in zit dan een SSHD)
256GB SSD (128 GB kan ook)

met vriendelijke groet,
Tim

Wat ga je met je laptop doen?
School (ICT Opleiding)

Wat is je budget?
Rond de 1000

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, elke dag naar school.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee totaal niet. Als het maar niet uit elkaar valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Ik type dit vanaf een laptop met die specs, naja orgineel was de SSD 128GB maar een nieuwe erin is niet zo moeilijk. Enige probleem is dat dit niet voor 1000,- is te vinden tenzij je het budget verhoogt, je eisen bij stelt of tweedehands gaat, maar dit is allemaal direct te zien in de pricewatch, voer je eisen en wensen in en kijk wat er uit komt :)

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RecLeKon
RGAT schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 19:10:
Ik type dit vanaf een laptop met die specs, naja orgineel was de SSD 128GB maar een nieuwe erin is niet zo moeilijk. Enige probleem is dat dit niet voor 1000,- is te vinden tenzij je het budget verhoogt, je eisen bij stelt of tweedehands gaat, maar dit is allemaal direct te zien in de pricewatch, voer je eisen en wensen in en kijk wat er uit komt :)
en als ik nou mijn budget verhoog wat voor laptop zou dan mogelijk zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CCJJVV
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 11-09 22:07
http://m.dell.com/mt/www....c=cn95715&un_jtt_redirect
Dat is hem toch? Enkel geen Touch en uhd maar de rest het zelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietertie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 08:38
De price watch heeft filters. Zet daar je eisen in en je weet welk budget je nodig hebt

 MacBook Pro 13'' (2016 TB) 512gb SSD |  iPhone 6s | Synology DS213+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Niet online
RecLeKon schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 19:43:
[...]

en als ik nou mijn budget verhoog wat voor laptop zou dan mogelijk zijn ?
Het is hier geen helpdesk en bij het openen van een topic is een beetje eigen inzet wel het minste ;)
Oftewel: open de pricewatch en kijk op zijn minst even, het is hier geen Mediamarkt (Oke, het 'Ik heb m zelf thuis ook' zinnetje van de verkoper heb ik...) waar je binnen loopt en de eerste de 'beste' laptop aangesmeerd wordt.
Maak even een duidelijke post (of pas desnoods de topicstart aan) wat je ermee wil doen, voor 'een ICT opleiding' heb je bijvoorbeeld geen GTX960m nodig ;), een i7 is altijd fijn maar ook zeker niet nodig bijvoorbeeld.
Als je in de pricewatch e.a. invult krijg je een lijstje met laptops die aan je eisen voldoen, zie je gelijk welke kant je met je budget op moet en welke merken en specifieke laptops je sowieso niet wil, eventuele vragen over welke van de paar laptops die je dan overhoudt kunnen we je mee helpen maar met een boodschappenlijstje een laptop aanwijzen wordt m niet zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD and INTEL
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 10-09 23:52
Dit zou een goede zijn pricewatch: Lenovo IdeaPad Y700-15ISK (80NV00HMMH)

Je zou ook kunnen kijken voor msi maar dan kom je al snel tegen 1300 euro aan voor een goede.

[ Voor 22% gewijzigd door AMD and INTEL op 18-06-2016 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CCJJVV
Beetje karig verder. Weinig eigen input zoals de andere ookal zeggen.

Zijn er nog eisen van je hogeschool / universiteit/mbo? Zo ja, wat zijn die en hebben zij toevallig nog tips.

We zijn hier niet om opties voor je voor te schotelen en dan moeten wij ook nog eens een keuze maken welke voor jou het beste is.

Stop al je eisen in de pricewatch wat er uit rolt vergelijk je met elkaar en dan kijk je wat de verschillen zijn. Kijk oer laptop in hoeverre het voordeel of nadeel t.o.v de andere laptops een grote invloed heeft op de keuze die jij wilt maken. Heb je dan een laptop dan kan je best hier iets vragen als er nog iets onduidelijk is bij een laptop, of een vraag in die trant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RecLeKon
CCJJVV schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 19:50:
http://m.dell.com/mt/www....c=cn95715&un_jtt_redirect
Dat is hem toch? Enkel geen Touch en uhd maar de rest het zelfde?
ja dat is hem ja, vroeger was die er met een upgrade touch + UHD voor €150 maar die is er niet meer tegen woordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD and INTEL
RecLeKon schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 20:27:
[...]
ja dat is hem ja, vroeger was die er met een upgrade touch + UHD voor €150 maar die is er niet meer tegen woordig.
Ik zou deze aanbevelen alles wat je zei voor 999 euro ! pricewatch: Lenovo IdeaPad Y700-15ISK (80NV00HMMH)

[ Voor 30% gewijzigd door AMD and INTEL op 18-06-2016 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CCJJVV
Misschien handig om te onderbouwen waarom hij perse die moet kopen. En niet bijvoorbeeld een Asus rog die bijna de zelfde specs heeft of die Dell 7559 of een andere laptop. Hiermee kan hij natuurlijk niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD and INTEL
CCJJVV schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 20:32:
[...]

Misschien handig om te onderbouwen waarom hij perse die moet kopen. En niet bijvoorbeeld een Asus rog die bijna de zelfde specs heeft of die Dell 7559 of een andere laptop. Hiermee kan hij natuurlijk niks.
Omdat de pricewatch: Lenovo IdeaPad Y700-15ISK (80NV00HMMH)
Aan alles voldoet in zijn prijsrange ( het is de enige onder de 1000 euro die dat heeft )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CCJJVV
AMD and INTEL schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 20:34:
[...]

Omdat de pricewatch: Lenovo IdeaPad Y700-15ISK (80NV00HMMH)
Aan alles voldoet in zijn prijsrange ( het is de enige onder de 1000 euro die dat heeft )
Dit is gewoon weg niet waar. Neem bijvoorbeeld de Dell die hij al noemde. Nu €930 voor 70 euro koop je er een 256gb ssd zit je op de €1000? En voldoet hij ook aan alle eisen. De Asus rog eveneens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD and INTEL
CCJJVV schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 20:39:
[...]

Dit is gewoon weg niet waar. Neem bijvoorbeeld de Dell die hij al noemde. Nu €930 voor 70 euro koop je er een 256gb ssd zit je op de €1000? En voldoet hij ook aan alle eisen. De Asus rog eveneens.
Ja maar hij zei dat hij hem dan uit amerika moest importeren en dat is niet heel handig deze kan je
via nl bestellen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RecLeKon
ik heb de pricewatch gebruikt en heb een asus gevonde pricewatch: Asus ROG GL552VW-CN471T kan ik hier zelf bijv nog een m.2 SSD (als ik het goed zeg) in zetten en 8GB RAM

ps met rond de 1000 bedoel ik niet mee ales er onder 1300 zou ook nog kunen bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

30% meer is nogal een groot gat tot je eerst genoemde budget, genoeg modellen te vinden met wat zoekwerk.

[ Voor 3% gewijzigd door Fietsbel op 18-06-2016 20:56 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RecLeKon
Fietsbel schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 20:56:
30% meer is nogal een groot gat tot je eerst genoemde budget, genoeg modellen te vinden met wat zoekwerk.
daar heb je gelijk in had ik miss beter kunnen vermelden in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Niet online
RecLeKon schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 20:58:
[...]

daar heb je gelijk in had ik miss beter kunnen vermelden in het begin.
Vermeld nou eerst eens wat je zoekt ('ict opleiding' is niet echt specifiek wat je eisen zijn) wat voor software enz.
De pricewatch geeft prima een overzicht van laptops, winkels enz. dus je kan prima zelf even wat inzet tonen en meer dan een boodschappenlijstje dumpen...
Anders is het topic beantwoord met de Lenovo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjenk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 11:55
Deze al gezien?

http://store.hp.com/Nethe...pt=ABH&sel=NTB#!tab=specs

HP laptop, GTX 960m, i7, 16gb ram en 256 SSD + 1 TB HDD
Pagina: 1