Samsung Smart remote voice kan niet van channel switchen.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• sgouman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 23-01 17:05
Mijn vraag
Als ik zeg in mijn remote bv stem af op kanaal 61 terwijl die op 3 staat zie je dat de tv het kanaal intyped. Maar het is heel snel weer weg. Te snel naar mijn idee waardoor de tv niet kan switchen tussen kanalen en die zo op de oude zender bllijft.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Als tv gebruik ik de UE49KS9000 tv van samsung
als settopbox gebruik ik de Amino A140 van telfort.

Alle reacties

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
Volgens mij is deze functie alleen van toepassing wanneer gebruik wordt gemaakt van de interne decoder. Zou dit niet zo zijn, dan zou het toestel via IR een signaal naar de Amino A140 moeten zenden om van kanaal te wisselen. Technisch gezien wel mogelijk, echter ben ik nog geen toestel tegengekomen die dit kan. Vandaar ook dat ik denk hetgeen jij probeert uit te voeren niet kan.

• sgouman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 23-01 17:05
Dimens schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 20:11:
Volgens mij is deze functie alleen van toepassing wanneer gebruik wordt gemaakt van de interne decoder. Zou dit niet zo zijn, dan zou het toestel via IR een signaal naar de Amino A140 moeten zenden om van kanaal te wisselen. Technisch gezien wel mogelijk, echter ben ik nog geen toestel tegengekomen die dit kan. Vandaar ook dat ik denk hetgeen jij probeert uit te voeren niet kan.
Als ik gewoon de samsung afstandbediening met channel omhoog doe dan werkt het wel. ook kan ik zelf de channels intypen. maar zodra ik tegen de afstandbediening zeg ga naar channel 61 dan typt die het in en is het gelijk weer weg. Dit doe ik doormiddel van voice recognitzion