Welke externe monitor kan ik er nog aanhangen?

Pagina: 1
Acties:

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-01 22:27

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Topicstarter
Ik heb een mac pro 5,1 (2012) met een Cinema HD monitor op een ATI Radeon HD 5770 draaien, maar wil er graag een tweede monitor aanhangen. De DVI is bezet door de HD monitor en ik heb nog twee MiniDisplay Port poorten over, maar zover ik weet zijn er niet echt standaard mini displaypoort monitoren.

Kan ik hier gewoon elk willekeurige monitor aan hangen? Of moet ik specifieke monitoren daarvoor kopen?

[ Voor 11% gewijzigd door Yzord op 18-06-2016 18:59 ]

Verwijderd

Verloopje ertussen pricewatch: Dell 470-13627

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:23

nelizmastr

Goed wies kapot

Idd een verloopje halen van miniDP naar HDMI, Displayport of DVI, net wat je wil.

I reject your reality and substitute my own - R7 5800X3D - B550M PG Riptide - 32GB Ballistix DDR4-3600 @ C15 - RX7800XT - V750 Gold

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-01 22:27

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Topicstarter
Uiteraard, dat ik daar zelf niet aan heb gedacht |:(

maar ik heb nu een Apple Cinema HD (2560x1600) er aan hangen. Betekent dat ook dat ik een monitor moet zoeken die dat minimaal ondersteunt? Want anders krijg ik zeker het probleem dat mijn Cinema HD de max resolutie van het tweede scherm aan gaat nemen zeker?

Wilde namelijk zoiets erbij nemen

pricewatch: Apple Cinema Display 20" Zwart

[ Voor 22% gewijzigd door Yzord op 18-06-2016 20:57 ]

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:38
Je kunt op elke monitor gewoon zijn eigen native resolutie instellen, dus het hoeven niet twee identieke schermen te zijn. Ik moet alleen wel zeggen dat ik afwijkende formaten niet erg handig vind werken, want het beperkt je mogelijkheden met het heen en weer schuiven van vensters een beetje. Ik werk veel met remote desktops en die vinden het niet tof als je ze tussen twee afwijkende schermen gaat zitten schuiven. Then again, als je dat niet doet dan maakt het natuurlijk niet uit.