Goeiedag tweakers,
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met het uitzoeken van een goede pc.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
zoals de titel al zegt wil ik mijn pc vooral gebruiken voor gamen, daarnaast moeten Adobe programma's er goed op kunnen draaien (Photoshop, Illustrator etc). Ik speel momenteel veel cs go, GTA 5 en starcraft 2. Ik begrijp dat met dit budget niet alles op ultra kan maar veel settings op high in games is wat ik zoek.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget ligt rond de 500 euro, er is ruimte tot 700 euro. Natuurlijk is het fijn om het zo goedkoop mogelijk te houden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee totaal niet, alles mag gebruikt worden
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn pc beeldscherm, muis, toetsenbord, en (toekomstige behuizing) is allemaal zwart met blauwe led lampjes. Daarom ga ik het liefst ook voor zwarte en eventueel blauwe componenten. Prestaties staat op de eerste plaats en looks komt daarna. Energie verbruik maakt niks uit, geluidsniveau komt bij mij op de 3de plaats na prestaties en looks
Ga je overklokken?
Nee, ik ben een gewone pc gebruiker die nog net weet hoe ik een pc kast in elkaar moet zetten.
Wat verwacht je van ons?
Als allereerst hoop ik dat iemand mij kan vertellen of al deze componenten bij elkaar kunnen. Ten tweede of dit een goed lijstje is met eventueel veranderingen. ik sta open voor alle reacties en wil graag advies. Hopelijk kunt een van u mij helpen
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met het uitzoeken van een goede pc.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
zoals de titel al zegt wil ik mijn pc vooral gebruiken voor gamen, daarnaast moeten Adobe programma's er goed op kunnen draaien (Photoshop, Illustrator etc). Ik speel momenteel veel cs go, GTA 5 en starcraft 2. Ik begrijp dat met dit budget niet alles op ultra kan maar veel settings op high in games is wat ik zoek.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget ligt rond de 500 euro, er is ruimte tot 700 euro. Natuurlijk is het fijn om het zo goedkoop mogelijk te houden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | MSI GeForce GTX 760 2GB Gaming (N760 TF 2GD5/OC) | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Iiyama ProLite E2473HDS-B1 Zilver | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Steelseries Apex (Qwerty) | € 66,59 | € 66,59 |
| 1 | Steelseries Rival Zwart | € 59,90 | € 59,90 |
| 1 | Steelseries Qck+ | € 15,- | € 15,- |
| 1 | Cooler Master GM G650M | € 68,95 | € 68,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 210,44 | |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 199,- | € 199,- |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 81,95 | € 81,95 |
| 1 | Sharkoon VG5-W Blauw | € 36,95 | € 36,95 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 28,95 | € 28,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury black HX424C15FB/8 | € 32,- | € 32,- |
| 1 | Samsung 750 EVO (retail) 250GB | € 69,90 | € 69,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 448,75 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee totaal niet, alles mag gebruikt worden
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn pc beeldscherm, muis, toetsenbord, en (toekomstige behuizing) is allemaal zwart met blauwe led lampjes. Daarom ga ik het liefst ook voor zwarte en eventueel blauwe componenten. Prestaties staat op de eerste plaats en looks komt daarna. Energie verbruik maakt niks uit, geluidsniveau komt bij mij op de 3de plaats na prestaties en looks
Ga je overklokken?
Nee, ik ben een gewone pc gebruiker die nog net weet hoe ik een pc kast in elkaar moet zetten.
Wat verwacht je van ons?
Als allereerst hoop ik dat iemand mij kan vertellen of al deze componenten bij elkaar kunnen. Ten tweede of dit een goed lijstje is met eventueel veranderingen. ik sta open voor alle reacties en wil graag advies. Hopelijk kunt een van u mij helpen
[ Voor 10% gewijzigd door MarkHollander op 18-06-2016 18:12 ]