Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ethernet naar outlet adapter

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• FPSUsername
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 21-08 13:18
Hallo,
Ik wil graag op mijn kamer ethernet hebben, het is helaas niet mogelijk om een kabel te trekken aangezien mijn kamer aan de andere kant van de modem staat. Ik wil dus een ethernet naar outlet adapter hebben. Tot zover ken ik wel de wifi extenders die via de powerline gaat (erg duur en onnodig), maar ik hoef verder mijn wifi signaal niet te versterken, alleen ethernet.
Weet iemand of dit soort adapters bestaan?

Beste antwoord (via FPSUsername op 21-06-2016 21:16)

Alle reacties

Verwijderd

Kan hier moeilijk een touw aan vast knopen. Wat bedoel je precies met ethernet en outlet adapter?

En hoe komt het signaal precies op je kamer? WiFi? Powerline?

De oplossing is overigens in alle gevallen om toch een kabel te trekken. Alle andere alternatieven zijn een slecht lapmiddel. Kabel kost je de kop niet en iemand die de kabel netjes trekt vind je op werkspot.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2016 17:33 ]

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

TS zoekt powerline adapaether die een ethernet (rj45) aansluiting hebben

[ Voor 3% gewijzigd door jeanj op 18-06-2016 17:34 ]

Everything is better with Bluetooth

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

TS, aan deze topicstart is echt geen touw vast te knopen. Waarschijnlijk vind je niet wat je zoekt omdat je om te beginnen niet de naam gezocht hebt van wat je wilt. Ga daar eerst eens naar op zoek en pas je topicstart aan zodat duidelijk is wat je precies wilt. Als je echt niet de juiste term kunt vinden, beschrijf dan is simpele maar duidelijke bewoordingen wat je wilt, in plaats van schijnbaar willekeurige termen als "outlet" te gebruiken.

Je hebt het ook over 'duur' maar noemt geen budget. En je meldt niets over exact welke eisen je aan de verbinding stelt. Allemaal zo relevant om goed advies te geven.

Verder is Overige Hardware geen dumpbak, voor netwerkzaken hebben we het subforum "Netwerken"

Move OH -> NT

Oslik blyat! Oslik!

• RobinF
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 04-10 19:21
jeanj schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 17:34:
TS zoekt powerline adapaether die een ethernet (rj45) aansluiting hebben
En laat nu praktisch elke powerline adapter een rj45 aansluiting hebben

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Volgens mij zoekt hij gewoon een kastje dat op zijn kamer het wifi ontvangt en dit doorzet naar een apparaat naar keuze mbv een rf45 aansluiting

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
Geef eerst eens wat duidelijker aan wat je wilt en wat je hebt.

Ligt er coax? Gebruik moca
Ligt er wifi? Gebruik een wifi bridge oid. 5Ghz als je het stabiel wilt hebben.
Wil je powerline gebruiken? (Soms werkt dat ook prima), check dan of je 1 of 3 fase hebt (laatste komt minder voor, maar dat kan juist wel voor problemen zorgen: Je powerline moet dan op de juiste fase aangeboden worden, of je moet met aparte apparatuur gaan werken)
het is helaas niet mogelijk om een kabel te trekken
Kabel is nog altijd de beste, snelste en stabielste oplossing. Niet mogelijk bestaat niet. Wil je die moeite niet doen? Je kan genoeg (duurdere) alternatieven bedenken, die langzamer en minder betrouwbaar zijn, maar waarom zou je?

• FPSUsername
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 21-08 13:18
Ik bedoelde zoiets dat tommyboy stuurde. ethernet naar je powerline. Met duur bedoelde ik ~70 euro
Pagina: 1