Driverbooster free

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDooieVent
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-04 13:31
Ik gebruik deze tool al een tijdje naar volle tevredenheid, hij weet zelfs met de oudste laptopjes en hardware raad en zoekt de meest recente drivers op.

Toch ben ik een beetje huiverig voor dit soort tools. Ik vraag me af of het een terechte terughoudendheid is of dat deze drivertool 1 van de weinige drivertools is die wel deugt...

Hebben meer mensen ervaringen met deze tool? En zijn er bezwaren voor deze tool...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasJ
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 02-10 09:04
Toevallig staat deze tool ook op Steam, waar hij goed beoordeeld is. Lijkt me dat het dan wel in orde is.

Zelf gebruik ik dit soort tooltjes nooit, maar lijkt me wel bij uitstek geschikt voor mensen die wat minder technische kennis hebben en liever niet gaan zoeken naar drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDooieVent
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-04 13:31
Nou ja ik heb hem eigenlijk leren kennen uit nieuwsgierigheid, had een nieuwe laptop gekocht (Dell 7559) en had de nieuwste drivers van de dell site gehaald. Toen las ik dus ergens een review over dit programma en dacht ik kom, eens kijken en toen vond dat ding 60 outdated drivers...

Ik werk al sinds 1994 met pc's en ben echt niet bang om zelf wat te zoeken, maar het gemak is toch ook wel wat waard.

Punt is dat ik het programma nu altijd meteen weer deïnstaleer en de pc dan scan met malwarebytes en avast.. maar die vinden nooit wat...