Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Case
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Max 70 niks meer niks minder inc verzendkosten
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
IK dacht dat Sharkoon en nzxt wel goed waren. en ik heb graag of zwart zonder kleur of het liefst rood.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
i5 4460 r9 380 cooler master b500 HEb als cpu koeler Cooler master hyper 103
Geen me maar een paar suggesties ik dacht eerst aan nzxt s340 maar die krast snel ); dus nu keek ik naar sharkoon dg7000
Ik wil een beter case om dat de k350 airglow de slechtste ooit is
het moet dus een heel goed koelende case zijn dat is de enige reden waarom ik een nieuwe haal.
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Case
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Max 70 niks meer niks minder inc verzendkosten
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
IK dacht dat Sharkoon en nzxt wel goed waren. en ik heb graag of zwart zonder kleur of het liefst rood.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
i5 4460 r9 380 cooler master b500 HEb als cpu koeler Cooler master hyper 103
Geen me maar een paar suggesties ik dacht eerst aan nzxt s340 maar die krast snel ); dus nu keek ik naar sharkoon dg7000
Ik wil een beter case om dat de k350 airglow de slechtste ooit is
[ Voor 6% gewijzigd door AMD and INTEL op 18-06-2016 15:12 ]