Goedemiddag,
Ik was van plan om een kabel (cat5e) doortrekken naar mijn slaapkamer. Eerst zat er een koperdraad in de loze leiding maarja je raakt het nooit de kabel is losgekomen. Ik ben nu bezig met een trekveer, maar ben nu op een opstakel gekomen. De trekveer gaat niet door de bocht of er zit troep in dus die gaat niet verder. Ik heb ook gelezen door de stofzuiger truc te proberen met tapen aan de bovenkant, maar je raad het al dat werkt ook niet. Terwijl we bezig waren begon het in de buis te piepen dus er is wel iets van een gaatje in de buis waar lucht doorheen komt
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb?
Ik heb dus een trekveer geprobeerd
De stofzuiger manier
Afwasmiddel/zeep
Ik weet niet of jullie mij kunnen helpen, maar ik hoop het wel.
Alvast bedankt voor jullie hulp!
EDIT: aan het einde van de trekveer komt er wel iets van gruis aan te zitten
Ik was van plan om een kabel (cat5e) doortrekken naar mijn slaapkamer. Eerst zat er een koperdraad in de loze leiding maarja je raakt het nooit de kabel is losgekomen. Ik ben nu bezig met een trekveer, maar ben nu op een opstakel gekomen. De trekveer gaat niet door de bocht of er zit troep in dus die gaat niet verder. Ik heb ook gelezen door de stofzuiger truc te proberen met tapen aan de bovenkant, maar je raad het al dat werkt ook niet. Terwijl we bezig waren begon het in de buis te piepen dus er is wel iets van een gaatje in de buis waar lucht doorheen komt
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb?
Ik heb dus een trekveer geprobeerd
De stofzuiger manier
Afwasmiddel/zeep
Ik weet niet of jullie mij kunnen helpen, maar ik hoop het wel.
Alvast bedankt voor jullie hulp!
EDIT: aan het einde van de trekveer komt er wel iets van gruis aan te zitten
[ Voor 5% gewijzigd door Christiaan99jl op 18-06-2016 14:06 ]