Mijn vraag
Hallo tweakers,
Ik heb laatst een nieuwe PC gekocht, ik heb hem samen gemaakt met mijn vader, Alles blijkt perfect the werken behalve de internet kabel, of de input van de kabel.
Ik heb de kabel getest op een laptop, daar werkt het wel. Als ik de kabel in de PC doe krijg ik de melding: Network cable unplugged, Na 3 seconden gaat hij weer proberen met het identifying van de kabel. Maar het werkt maar niet.
Ik heb een gigabyte b85m-D3h, Intel core i5. Ik heb de software gebruikt van gigabyte. En als er meer nodig is kunnen jullie dat altijd vragen.
Dank je wel alvast, en ik hoop dat ik een oplossing kan vinden.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Intel core i5,
Gigabyte B85M-D3H
Radeon r9 380
400WAT be queit
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Verwijderen van drivers en opnieuw installeren
Kijken of het uit zat in mijn bios
De nieuwste network adapter installeren
de IPV6 protocol uit doen
Hallo tweakers,
Ik heb laatst een nieuwe PC gekocht, ik heb hem samen gemaakt met mijn vader, Alles blijkt perfect the werken behalve de internet kabel, of de input van de kabel.
Ik heb de kabel getest op een laptop, daar werkt het wel. Als ik de kabel in de PC doe krijg ik de melding: Network cable unplugged, Na 3 seconden gaat hij weer proberen met het identifying van de kabel. Maar het werkt maar niet.
Ik heb een gigabyte b85m-D3h, Intel core i5. Ik heb de software gebruikt van gigabyte. En als er meer nodig is kunnen jullie dat altijd vragen.
Dank je wel alvast, en ik hoop dat ik een oplossing kan vinden.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Intel core i5,
Gigabyte B85M-D3H
Radeon r9 380
400WAT be queit
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Verwijderen van drivers en opnieuw installeren
Kijken of het uit zat in mijn bios
De nieuwste network adapter installeren
de IPV6 protocol uit doen